Vanmorgen een 4e begrafenis binnen 2 weken bijgewoond.
Drie leeftijdsgenoten en 1 oudere.
Het hakt er emotioneel in, merk ik.

Dank je.Orchidee schreef:Dat is heftig @Mara!
Sterkte met het verwerken!
Sterkte!Mara schreef:Nogal terneergeslagen.
Vanmorgen een 4e begrafenis binnen 2 weken bijgewoond.
Drie leeftijdsgenoten en 1 oudere.
Het hakt er emotioneel in, merk ik.
Bizar, twee aanrijdingen in zo'n korte tijd! Sterkte!helma schreef:Mmmm...beetje trillerig. Was met mijn schoonmoeder naar een bruiloft geweest en op de terugweg kregen we vlak bij huis een aanrijding. Auto verleende geen voorrang op rotonde. De schrik zit aardig in mijn benen. Gelukkig alleen blikschade, maar het is toch niet zo bevordelijk voor het herstel van mijn nekklachten die vorige week ontstonden tgv een aanrijding. In elk geval gespaard.
Poeh Helma, wat wordt je leven dan op de kop gezet.helma schreef:Mmmm...beetje trillerig. Was met mijn schoonmoeder naar een bruiloft geweest en op de terugweg kregen we vlak bij huis een aanrijding. Auto verleende geen voorrang op rotonde. De schrik zit aardig in mijn benen. Gelukkig alleen blikschade, maar het is toch niet zo bevordelijk voor het herstel van mijn nekklachten die vorige week ontstonden tgv een aanrijding. In elk geval gespaard.
Heel veel sterkte Mara!!!Mara schreef:Dank je.Orchidee schreef:Dat is heftig @Mara!
Vooral het overlijden van een schoolvriendinnetje en een voormalig buurvrouw, beiden nog geen 60, doet me heel veel.
Dank je. Het is weer even geleden, intussen zijn er nog meer begrafenissen geweest, w.o. die van een dierbare vriendin.samanthi schreef:Heel veel sterkte Mara!!!Mara schreef:Dank je.Orchidee schreef:Dat is heftig @Mara!
Vooral het overlijden van een schoolvriendinnetje en een voormalig buurvrouw, beiden nog geen 60, doet me heel veel.