Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Haha, vast een andere bekkentherapeut en arts die ik had

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gaaf istie. er zit wel een stempel van zoon Zwart op, maar ja dat kon niet anders.Reforummer schreef:Mijn nieuwste aanwinst: het prachtige koralenboek van Willem Hendrik Zwart! Weer lekker wat te spelen op het orgel.
Veel plezier ermee!
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
Dat gaat wel lukken! Bedankt!samanthi schreef:Gaaf istie. er zit wel een stempel van zoon Zwart op, maar ja dat kon niet anders.Reforummer schreef:Mijn nieuwste aanwinst: het prachtige koralenboek van Willem Hendrik Zwart! Weer lekker wat te spelen op het orgel.
Veel plezier ermee!
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Gaat prima! Ik moet er geen hele dag op gaan winkelen, maar naar het werk is het goed te doen.windorgel schreef:Kan je daar op lopen? Het lijkt mij een hele kunst. Geef mij maar een platte schoen.merel schreef:Een jurk en zwarte, suede laarsjes met een enorm hoge hak. Helemaal blij mee!
.
Weet ik, maar het oog wil ook wat. Onder een jurk of kokerrok vind ik een hoge hak gewoon veel mooier staan. Ik draag ze ook niet elke dag.Orchidee schreef:Hoge hakken zijn heel slecht voor je gezondheid!
http://www.welingelichtekringen.nl/gezo ... dheid.html
Ik wil nl ook nog zo'n platte veterschoen kopen, ook zo leuk!
Die vind ik ook zo leuk, vooral in lakleer.merel schreef:
Ik wil nl ook nog zo'n platte veterschoen kopen, ook zo leuk!
Maar ze staan me niet, mijn voeten lijken dan wel supertankers.

Je loopt dan ook wat lichtvoetiger, met kleinere stappen.merel schreef:Onder een jurk of kokerrok vind ik een hoge hak gewoon veel mooier staan.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jullie zijn waarschijnlijk al lichtvoetige slanke dames

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Echt niet!Orchidee schreef:Jullie zijn waarschijnlijk al lichtvoetige slanke dames
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Weet jij hoe @Merel en @Mara er uit zien 

-DIA- schreef:Echt niet!Orchidee schreef:Jullie zijn waarschijnlijk al lichtvoetige slanke dames

Toch wel hoor, ik snoep nooit van mijn gerechtjes.-DIA- schreef:Echt niet!Orchidee schreef:Jullie zijn waarschijnlijk al lichtvoetige slanke dames

Ik heb hier wel eens een van mij foto geplaatst (in het nu zwarte vakje)merel schreef:ben ook erg benieuwd Dia
Misschien dat sommigen het zich kunnen herinneren?

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Jazeker. Ik zou je zo herkennen als ik in Rijssen kom.-DIA- schreef:Ik heb hier wel eens een van mij foto geplaatst (in het nu zwarte vakje)merel schreef:ben ook erg benieuwd Dia
Misschien dat sommigen het zich kunnen herinneren?

Het is net als met radiostemmen, je maakt een voorstelling van iemand en vrijwel nooit klopt die.
Net met dochter een bureaustoel in elkaar gezet. Ongelooflijk dat er uit zo'n relatief kleine verpakking zo'n mooie grote stoel uiteindelijk komt.
En hoe kunnen ze hem voor dat geld maken

- Bonny
- Contacteer:
Handige, kleine Chinese kinderhandjes kunnen heel veel.
The Groom's still waiting at the altar
Je bedoelt? Ik kijk de laatste tijd naar Fair Trade, kledingmerken en hoe ik het anders kan doen. Valt nog niet mee, om die kindertjes een beter leven te gunnen. Maar dit is off topic. Is dat in China ook dan?Bonny schreef:Handige, kleine Chinese kinderhandjes kunnen heel veel.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry