Afscheid en intrede
Re: Afscheid en intrede
On-topic graag.
Klopt hoor is in ggin ook. Wij zijn een van de weinigen die op vakantie naar het buitenland gaan. niet dat het uitmaakt.
vraag me af waar de diensten van kand. Romkes gaan plaatsvinden... HHK staphorst? GG Genemuiden? Rouveen lijkt me te klein aangezien er zoveel mensen van verre komen 'kijken'
vraag me af waar de diensten van kand. Romkes gaan plaatsvinden... HHK staphorst? GG Genemuiden? Rouveen lijkt me te klein aangezien er zoveel mensen van verre komen 'kijken'
Ik zou het zelf wel fijn vinden als de intrede en bevestiging mee te luisteren zouden zijn. Al kan ik me ook de bezwaren daarvan voorstellen.mulder schreef:Klopt hoor is in ggin ook. Wij zijn een van de weinigen die op vakantie naar het buitenland gaan. niet dat het uitmaakt.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
HHK Staphorst en deze is altijd live te luisteren (en na te luisteren) via hun eigen site.
Misschien nu ook, zou mooi zijn.
Misschien nu ook, zou mooi zijn.
Nou is denk ik per ggin verschillend dan. Die ik ken gaat 80%. En velen daarvan naar het buitenland.mulder schreef:Klopt hoor is in ggin ook. Wij zijn een van de weinigen die op vakantie naar het buitenland gaan. niet dat het uitmaakt.
Maar is verder off-topic en schrijf dit alleen maar omdat er weer zo gegeneraliseerd wordt in dit geval over oggin in dit topic. 1 of een paar voorbeelden wordt gelijk op iedereen van toepassing gesteld.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Ds van Aalst heeft ook ds Zondag bevestigd. Deze dienst is te beluisteren http://www.prekenweb.nl/nl/Preek/Open/19800beroepingswerkhhk schreef:Gereformeerde Gemeenten
Bevestiging en intrede van kand. M.H. Schot te Hendrik Ido Ambacht vinden plaats op woensdag 7 september. Bevestiging door ds. G.J. van Aalst.
Ger gem info staat Ds P MulderJeremiah schreef:Ds van Aalst heeft ook ds Zondag bevestigd. Deze dienst is te beluisteren http://www.prekenweb.nl/nl/Preek/Open/19800beroepingswerkhhk schreef:Gereformeerde Gemeenten
Bevestiging en intrede van kand. M.H. Schot te Hendrik Ido Ambacht vinden plaats op woensdag 7 september. Bevestiging door ds. G.J. van Aalst.
Dat is dan foutPdro schreef:Ger gem info staat Ds P MulderJeremiah schreef:Ds van Aalst heeft ook ds Zondag bevestigd. Deze dienst is te beluisteren http://www.prekenweb.nl/nl/Preek/Open/19800beroepingswerkhhk schreef:Gereformeerde Gemeenten
RD schreef:Kand. W. A. Zondag is gistermiddag bevestigd tot predikant van de gereformeerde gemeente te Woerden.
De dienst werd geleid door ds. G. J. van Aalst. Hij preekte over Genesis 31:13a. Het thema van de preek was ”De trouw van Jakobs God”. Behalve ds. Van Aalst namen aan de handoplegging deel ds. J. J. van Eckeveld, ds. A. Moerkerken, ds. P. Mulder, ds. W. Visscher, ds. A. Schot en ouderling J. H. Mauritz. ’s Avonds deed ds. Zondag intrede met Psalm 84:4. De preek had als thema ”Wonen in het huis van God”. Vervolgens werd hij toegesproken door ds. J. J. van Eckeveld namens de classis Utrecht en de particuliere synode Noord-West, door ds. A. Schreuder namens het curatorium, door student W. Mouw namens de studenten en door wethouder T. H. D. de Weger namens de burgerlijke gemeente. Ouderling J. H. Mauritz sprak namens kerkenraad en gemeente.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Pdro bedoelt dat kand Schot door ds P. Mulder bevestigd wordt en dat is ook zo.huisman schreef:Dat is dan foutPdro schreef:Ger gem info staat Ds P MulderJeremiah schreef:Ds van Aalst heeft ook ds Zondag bevestigd. Deze dienst is te beluisteren http://www.prekenweb.nl/nl/Preek/Open/19800beroepingswerkhhk schreef:Gereformeerde Gemeenten
RD schreef:Kand. W. A. Zondag is gistermiddag bevestigd tot predikant van de gereformeerde gemeente te Woerden.
De dienst werd geleid door ds. G. J. van Aalst. Hij preekte over Genesis 31:13a. Het thema van de preek was ”De trouw van Jakobs God”. Behalve ds. Van Aalst namen aan de handoplegging deel ds. J. J. van Eckeveld, ds. A. Moerkerken, ds. P. Mulder, ds. W. Visscher, ds. A. Schot en ouderling J. H. Mauritz. ’s Avonds deed ds. Zondag intrede met Psalm 84:4. De preek had als thema ”Wonen in het huis van God”. Vervolgens werd hij toegesproken door ds. J. J. van Eckeveld namens de classis Utrecht en de particuliere synode Noord-West, door ds. A. Schreuder namens het curatorium, door student W. Mouw namens de studenten en door wethouder T. H. D. de Weger namens de burgerlijke gemeente. Ouderling J. H. Mauritz sprak namens kerkenraad en gemeente.
-
Iglesia Reformada de Bolivia
Bevestiging (door ds. H. Hofman) en intrede kandidaat M.A. Rojas in Santa Cruz (Bolivia). Kand. Rojas is de eerste predikant die voortkomt uit de Iglesia Reformada de Bolivia, ontstaan door het zendingswerk van de Noord-Amerikaanse gemeenten. Hij nam het beroep aan van Loma Alta.
Bevestiging (door ds. H. Hofman) en intrede kandidaat M.A. Rojas in Santa Cruz (Bolivia). Kand. Rojas is de eerste predikant die voortkomt uit de Iglesia Reformada de Bolivia, ontstaan door het zendingswerk van de Noord-Amerikaanse gemeenten. Hij nam het beroep aan van Loma Alta.
Dat herken ik echt niet vanuit de gemeente waar mijn ouders kerken.windorgel schreef:Procentueel gezien is het aantal vakantiegangers in de meeste van deze gemeenten een stuk lager kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Daarnaast toch erg handig voor de gezinnen met kinderen die nu beide diensten kunnen bijwonen. In een schoolweek is dat lastiger ivm bedtijd voor de kleineren etc.
Iemand een idee of de diensten van ds. Hofman vandaag (vanavond) online mee te beluisteren zijn?
31-08-'16 (14:00 uur) Bevestiging kand. O.M. van der Tang door ds. J. Roos Gereformeerde Gemeente te Hendrik-Ido-Ambacht
31-08-'16 (19:00 uur) Intrede ds. O.M. van der Tang Gereformeerde Gemeente te Hendrik-Ido-Ambacht
31-08-'16 (19:00 uur) Intrede ds. O.M. van der Tang Gereformeerde Gemeente te Hendrik-Ido-Ambacht
GGN Alblasserdam ???2011 schreef:31-08-'16 (14:00 uur) Bevestiging kand. O.M. van der Tang door ds. J. Roos Gereformeerde Gemeente te Hendrik-Ido-Ambacht
Er wordt vast bedoeld dat de diensten plaats vinden in het kerkgebouw van de GG te Hendrik-Ido-Ambacht.gallio schreef:GGN Alblasserdam ???2011 schreef:31-08-'16 (14:00 uur) Bevestiging kand. O.M. van der Tang door ds. J. Roos Gereformeerde Gemeente te Hendrik-Ido-Ambacht