Wist je dat...

Habitat

Re: RE: Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Habitat »

helma schreef:Heb al hele week geen bruikbare mobiel....dat is lekker rustig ( maar ook soms wel lastig)
Het is helemaal hip aan het worden om disconnected te zijn. Waarschijnlijk als reactie op de voortdurende connectiviteit van de mobiel. U kunt uzelf dus beschouwen als een early adopter. Afbeelding
Wat ook heel grappig is, is dat het tegenwoordig heel modern is om geen televisie te hebben.
Wim Anker

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Wim Anker »

HET kenmerk van een echte Refo is dat hij/zij zichzelf geen echte Refo vindt.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Wim Anker schreef:HET kenmerk van een echte Refo is dat hij/zij zichzelf geen echte Refo vindt.
:humhihi Ik ben ervan overtuigd dat jij mij ook geen Refo vindt :haha
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

...speciaal even terug kom, om één der mods van dit forum hartelijk te bedanken.
Dit voor een nog te leveren dienst!! :OO3
Ben er echt heel blij mee!
:yahoo
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
refo

Bericht door refo »

Wim Anker schreef:HET kenmerk van een echte Refo is dat hij/zij zichzelf geen echte Refo vindt.
Hoogmoedige nederigheid daar zijn we goed in.
Weet je waarom? Omdat Jezus gezegd heeft dat wie de minste is de meeste zal zijn in het Koninkrijk.
't Is ingewikkeld geworden.
Terri

Bericht door Terri »

refo schreef:
Hoogmoedige nederigheid daar zijn we goed in.
Weet je waarom? Omdat Jezus gezegd heeft dat wie de minste is de meeste zal zijn in het Koninkrijk.
't Is ingewikkeld geworden.
Misschien omdat we ons niet echt realiseren dat God onze binnenkant ziet?
Hem houden we niet voor de gek, onszelf en een ander wel.
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:...speciaal even terug kom, om één der mods van dit forum hartelijk te bedanken.
Dit voor een nog te leveren dienst!! :OO3
Ben er echt heel blij mee!
:yahoo
Lekker duidelijk :OO3 ::bye
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mara

Bericht door Mara »

.... dat zitten het nieuwe roken wordt genoemd?
Maar liefst 10,4 uur per dag zitten jongeren op hun achterste, zo blijkt uit nieuw onderzoek van Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) over ’zitgedrag.’ Als je daar acht uur slaap bij optelt, komt de gemiddelde tiener nog hooguit zes uur per dag in beweging.

Wie te vaak zit, wordt minder oud en heeft meer risico op allerlei ziektes.

,,Er is een ongezonde cultuur met overgewicht aan het ontstaan. Kinderen krijgen te weinig prikkels om naar buiten te gaan”, zegt ook sportarts Wout van der Meulen van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. ,,De cijfers verbazen me niet, maar zijn wel schokkend hoog. Ook voor de rest van de bevolking.”
telegraaf.nl

Het speeltuintje in onze wijk wordt alleen nog maar gebruikt door hangjongeren. Ze heten wel zo, maar ook zij zitten dus.
Veel jongelui fietsen tegenwoordig op een fiets met accu naar school.
Schoolzwemmen is op veel plaatsen afgeschaft.
Je zou dus kunnen spreken van een welvaartsprobleem.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hendrien

Bericht door Hendrien »

Een weekje aan zee geweest, zonder internet en kranten. En zonder Refoforum. Echt heerlijk uitgerust!
Bruna

Bericht door Bruna »

Er heel veel zorggeld en politiegeld ingezet is voor mensen die in de hitte gaan lopen. Geadviseerd wordt om binnen te blijven of hoofd te bedekken..... Met deze hitte
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Mara

Bericht door Mara »

Bruna schreef:Er heel veel zorggeld en politiegeld ingezet is voor mensen die in de hitte gaan lopen. Geadviseerd wordt om binnen te blijven of hoofd te bedekken..... Met deze hitte
Dapper, ik doe het hen niet na.
Heb nu gehoord waarom de vierdaagse 4 dagen duurt.
Heeft te maken met de romeinse soldaten die elk een homp roggebrood meekregen en dat precies 4 dagen (nog) te eten was.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Mara schreef:
Bruna schreef:Er heel veel zorggeld en politiegeld ingezet is voor mensen die in de hitte gaan lopen. Geadviseerd wordt om binnen te blijven of hoofd te bedekken..... Met deze hitte
Heeft te maken met de romeinse soldaten die elk een homp roggebrood meekregen en dat precies 4 dagen (nog) te eten was.
Ik weet niet of ik het zo dapper vind eigenlijk. Met zo'n hitte kan het voor sommigen hun dood worden, en dan vraag ik me af waar je mee bezig bent: wordt inderdaad dit offer van je gevraagd? Ik denk stellig van niet.
Dan heeft het dus meer te maken met je moedwillig in gevaar begeven.
emigrant
Verbannen

Bericht door emigrant »

........... de GBS en TBS het Nieuwe Testament in het Spaans, de Reina Valera vertaling, gereviseerd hebben?
Net verschenen http://gbs.nl/catalogus/bijbels-in-ande ... aling/sp3/
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

emigrant schreef:........... de GBS en TBS het Nieuwe Testament in het Spaans, de Reina Valera vertaling, gereviseerd hebben?
Net verschenen http://gbs.nl/catalogus/bijbels-in-ande ... aling/sp3/
Ja ik wist het...
En dat ds. P. Blok afscheid heeft genomen wegens verval van krachten als voorzitter?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
refo

Bericht door refo »

eilander schreef:
Mara schreef:
Ik weet niet of ik het zo dapper vind eigenlijk. Met zo'n hitte kan het voor sommigen hun dood worden, en dan vraag ik me af waar je mee bezig bent: wordt inderdaad dit offer van je gevraagd? Ik denk stellig van niet.
Dan heeft het dus meer te maken met je moedwillig in gevaar begeven.
Dat geldt voor iedereen die naar buiten stapt.
Plaats reactie