Vraag (pc en internet)

Panny

Re: Een vraag:

Bericht door Panny »

Op mijn adres is de maximaal haalbare DSL-snelheid 9 Mb/s. Glasvezel is er ook niet.
En dat niet op het platteland maar gewoon in de stad.
Schijnbaar allemaal oude kabels of iets dergelijks.

Voordeel is wel dat het voor mij geen zin heeft een duurdere dan het goedkoopste pakket van een internetprovider te nemen. :D

Prijsverschil tussen Kliksafe en Solcon is trouwens best groot:

Kliksafe downloadsnelheid 20mb: 38 euro per maand.
Solcon downloadsnelheid 20mb: 27,50 euro per maand.

Is gewoon 246 euro per jaar.
DDD

Orgelringtones Sytse de Vries

Bericht door DDD »

Weet iemand waar de orgelringtones van Sytse de Vries nog te vinden zijn? De website van Musica Religiosa bestaat niet meer.
Dodo

Bericht door Dodo »

Er bestaat een app waarmee je van je eigen muziek een ringtone maakt. Ik heb 'm en hij werkt prima.
Hendrikus

Re: Orgelringtones Sytse de Vries

Bericht door Hendrikus »

DDD schreef:Weet iemand waar de orgelringtones van Sytse de Vries nog te vinden zijn? De website van Musica Religiosa bestaat niet meer.
Vraag het hem zelf http://www.sietzedevries.nl/contacts/
En let wel: Sytse de Vries bestaat niet, Sytze wel maar dat is de dominee, je bedoelt Sietze.
~~Soli Deo Gloria~~
DDD

Bericht door DDD »

Oeps. Dat is dom.

Ik vond het zo opdringerig om hem een berichtje te sturen. Ik heb al wel op zijn website gekeken. Hij is een van mijn favoriete organisten. Maar ik ben niet zo goed in namen. Dat blijkt maar weer.
DDD

Bericht door DDD »

Ik ben op zoek naar de psalmen bij een leespreek van ds. A. Schot over Spreuken 8, 12-36. Iemand enig idee? Helaas niet online te vinden. Niet om daarover nu een discussie te openen.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

DDD schreef:Ik ben op zoek naar de psalmen bij een leespreek van ds. A. Schot over Spreuken 8, 12-36. Iemand enig idee? Helaas niet online te vinden. Niet om daarover nu een discussie te openen.
Dan stuur je 'm toch een mailtje?
~~Soli Deo Gloria~~
DDD

Bericht door DDD »

Ben je mal. Dan kan ik beter de ouderling van dienst of de koster een mailtje sturen. Maar er zijn hier forumleden die prekenboeken sparen en ik begreep eerder dat zulke mensen vaak iedere preek zo terug kunnen vinden. Al zal dat met de huidige overvloed aan preken steeds lastiger worden.
Panny

Bericht door Panny »

DDD schreef:Ik ben op zoek naar de psalmen bij een leespreek van ds. A. Schot over Spreuken 8, 12-36. Iemand enig idee? Helaas niet online te vinden. Niet om daarover nu een discussie te openen.
----
Laatst gewijzigd door Panny op 18 jun 2016, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

DDD schreef:Ben je mal. Dan kan ik beter de ouderling van dienst of de koster een mailtje sturen. Maar er zijn hier forumleden die prekenboeken sparen en ik begreep eerder dat zulke mensen vaak iedere preek zo terug kunnen vinden. Al zal dat met de huidige overvloed aan preken steeds lastiger worden.
Wat ingewikkeld. Rechtstreeks naar de bron is toch de kortste weg, lijkt me. Een dominee is ook maar een mens hoor, zo'n vraag mag je gerust stellen.
~~Soli Deo Gloria~~
DDD

Bericht door DDD »

Ja, maar die heeft ook wel wat anders te doen dan zulke vragen te beantwoorden toch? Ik zou ook niet blij zijn als allerlei mensen mij zomaar gingen mailen.
Martijn

Bericht door Martijn »

Een vraag aan de computer experts onder ons :)
Als een laptop crasht doordat het moederbord het niet meer doet is het dan nog wel mogelijk om datgene wat op je harde schijf staat er af te halen?
Onbemind

Re: RE: Re: Een vraag:

Bericht door Onbemind »

Martijn schreef:Een vraag aan de computer experts onder ons :)
Als een laptop crasht doordat het moederbord het niet meer doet is het dan nog wel mogelijk om datgene wat op je harde schijf staat er af te halen?
Ja, indien toegestaan van de fabrikant kan je de hdd eruit halen en daarvan daan de data over kopiëren. Echter weet je zeker dat het moederboard kapot is?

Indien buiten garantie, dan gewoon de hdd eruit halenAfbeelding
Ignoti nulla cupido.
Martijn

Re: RE: Re: Een vraag:

Bericht door Martijn »

Onbemind schreef:
Ja, indien toegestaan van de fabrikant kan je de hdd eruit halen en daarvan daan de data over kopiëren. Echter weet je zeker dat het moederboard kapot is?

De foutmelding was 5x knipperen, volgens microsoft of hp betekend dat het moederboard kapot is.
Hij is zeker al buiten de garantie, is volgens mij al bijna 6 jaar. hdd=harde schrijf?
Onbemind

Re: RE: Re: RE: Re: Een vraag:

Bericht door Onbemind »

Martijn schreef:
Onbemind schreef:

De foutmelding was 5x knipperen, volgens microsoft of hp betekend dat het moederboard kapot is.
Hij is zeker al buiten de garantie, is volgens mij al bijna 6 jaar. hdd=harde schrijf?
Oké, omdat hij toch al buiten garantie is, kijk op internet voor een assembly Guide van het model en haal je hardeschijf eruit. Deze kan je in je pc hangen en dan zal je je data zien. Je kan ook een omhulsel kopen en van je hardeschijf een externe harde schijf maken. Omhulsel zit tussen 10/20 euro
Ignoti nulla cupido.
Plaats reactie