Ik doe het graag, maar als je bedenkt hoe ik daar op een niet zo leuke manier mijn contract ben kwijtgeraakt zou dat er wel eens wat een domper op kunnen zetten. Maar dat doen we niet. Gedane zaken nemen geen keer, en een ieder is verantwoordelijk voor zijn of haar doen en laten.coco schreef:Aha. Ik ging er vanuit dat je een middag over de boodschappen had gedaanMaar als het werkzaamheden zijn is het natuurlijk een ander verhaal! Voelt vrijwilligers werk bij de AH niet een beetje als misbruikt worden dan?? Of is het zo dat het meer voortkomt uit het niet kunnen loslaten van het werk?
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Als je dat een beetje kunt overgeven is dat mooi!-DIA- schreef:Ik doe het graag, maar als je bedenkt hoe ik daar op een niet zo leuke manier mijn contract ben kwijtgeraakt zou dat er wel eens wat een domper op kunnen zetten. Maar dat doen we niet. Gedane zaken nemen geen keer, en een ieder is verantwoordelijk voor zijn of haar doen en laten.coco schreef:Aha. Ik ging er vanuit dat je een middag over de boodschappen had gedaanMaar als het werkzaamheden zijn is het natuurlijk een ander verhaal! Voelt vrijwilligers werk bij de AH niet een beetje als misbruikt worden dan?? Of is het zo dat het meer voortkomt uit het niet kunnen loslaten van het werk?

Vanmorgen met MarthaMartha en nog een vriendin een feestje gevierd bij JeTheetafel. (Trouwdag Demo & M&M). Heel leuk! Echt een aanrader als je eens in Veenendaal bent
http://www.jetheetafel.nl
Verbeeld ik me dit nu, of komt mevr. MarthaMartha niet meet op het forum?helma schreef:Vanmorgen met MarthaMartha en nog een vriendin een feestje gevierd bij JeTheetafel. (Trouwdag Demo & M&M). Heel leuk! Echt een aanrader als je eens in Veenendaal bent
Ik mis haar..... geloof ik.... weet niet... denk ik... kan zijn...
Ik zal het doorgeven Dia. Ze is erg druk met haar 2 kleintjes en een pleegdochter.
stoffen stofzuigen en soppen en vanmiddag met (schoon)zoon en dochters naar de kringloopwinkel De Nieuwe Hoop deze werkt samen met de ontmoeting.
Weer een volle dag.
Weer een volle dag.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Naar de kringloop, dat is toch een uitje? Lekker ontspannend!samanthi schreef:stoffen stofzuigen en soppen en vanmiddag met (schoon)zoon en dochters naar de kringloopwinkel De Nieuwe Hoop deze werkt samen met de ontmoeting.
Weer een volle dag.
Ja zeker, maar toch een volle dag, heb het spel pictionary gekocht 1 euri, twee ribcord broeken voor mijn man 4 euro per stuk en een nieuwe theepot voor 1,50.Hendrien schreef:Naar de kringloop, dat is toch een uitje? Lekker ontspannend!samanthi schreef:stoffen stofzuigen en soppen en vanmiddag met (schoon)zoon en dochters naar de kringloopwinkel De Nieuwe Hoop deze werkt samen met de ontmoeting.
Weer een volle dag.
Tja een leuke middag.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Euri is een (dubieus) meervoud, 1 is enkelvoud.samanthi schreef: heb het spel pictionary gekocht 1 euri,
Ik eet een appels. Zoiets dus.
~~Soli Deo Gloria~~
Stel, je loopt door een van de winkelcentrums van Nedeland, je eet een appel van Appie.... daarmee is die Appel nog geen Appie.Hendrikus schreef:Euri is een (dubieus) meervoud, 1 is enkelvoud.samanthi schreef: heb het spel pictionary gekocht 1 euri,
Ik eet een appels. Zoiets dus.
Net zoiets als een muggetjes?
Sommige mensen spreken Euro uit als UUro of UIro.
Vandaag hoeft de tuin niet besproeid te worden, het regent.
Oeps, 2 kussens vergeten binnen te halen gisteravond.
Ik denk het niet. Er vloog een muggetje voorbij, maar buiten is een hele zwerm muggetjes.samanthi schreef:Net zoiets als een muggetjes?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dan toch een euriMara schreef:Sommige mensen spreken Euro uit als UUro of UIro.Ik denk het niet. Er vloog een muggetje voorbij, maar buiten is een hele zwerm muggetjes.samanthi schreef:Net zoiets als een muggetjes?![]()

Ik heb nog nooit begrepen waarom euri of uuro gezegd wordt tegen de euro.
In mijn gezin en/of familie hoor ik het nooit maar idd in de "wandelgangen" hoor ik het ook nogal eens voorbij komen
In mijn gezin en/of familie hoor ik het nooit maar idd in de "wandelgangen" hoor ik het ook nogal eens voorbij komen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Het is een vorm van interessantdoenerij, anders niet.Orchidee schreef:Ik heb nog nooit begrepen waarom euri of uuro gezegd wordt tegen de euro.

- Niet meer zo actief -