Voorstellen

Bruna
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Voorstellen

Bericht door Bruna »

Goedenavond forummers, heb al wel wat gepost maar had dit topic nog niet gezien. Maar omdat het wel zo beleefd is om me even voor te stellen, bij deze: woon op 1 van de Zeeuwse eilanden, getrouwd, vader van 3 kinderen en werkzaam in de accountancy.
Bruna
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Voorstellen

Bericht door Bruna »

Tom schreef:Hallo. Mijn naam is Tom. Al een lange tijd meelezer maar nu toch maar eens een account gemaakt. Ik weet niet of ik veel ga reageren maar dat is in ieder geval mogelijk nu ik een account heb. Ik ben 25 jaar en kom uit Oosterland. Kerkelijk lid bij een reformatorische gemeente maar sinds kort gaan we naar een naburige gemeente wegens behoorlijke moeilijkheden. Zijn er meer forummers uit het mooie Zeeuwse land? In ieder geval is dit wel genoeg informatie aangezien iedereen hier redelijk anoniem is als ik zo rondkijk.:D
Dag Tom. Bij deze dus nog een forummer uit het Zeeuwse. Ik hoop dat de moeilijkheden meevallen alhoewel je ze behoorlijk noemt...
Pimpelmees
Berichten: 691
Lid geworden op: 30 sep 2014, 13:27

Re: Voorstellen

Bericht door Pimpelmees »

Bruna en Tom, welkom! Allebei uit het Zeeuwse. Leuk.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Voorstellen

Bericht door eilander »

Tom schreef:Zijn er meer forummers uit het mooie Zeeuwse land?
:garde
Welkom!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Voorstellen

Bericht door Tiberius »

Pimpelmees schreef:Bruna en Tom, welkom! Allebei uit het Zeeuwse. Leuk.
Welkom!
Ik kom zelf van het goede eiland Flakkee, maar Zeeland is een prima alternatief. ;)
Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: Voorstellen

Bericht door Jeremiah »

Beste allemaal,

Na jaren van meelezen wil ik vanaf nu ook af en toe gaan meepraten.
Ik ben een man van begin 30.
vader Jakob
Inactief
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2016, 08:58

Re: Voorstellen

Bericht door vader Jakob »

Wel, ik zal me dan ook beleefdheidshalve maar even voorstellen; ik ben Jakob, getrouwd, man van de liefste vrouw die er bestaat, vader van 2 lieve kinderen in de puberleeftijd. :oO Gegrepen door en bepaald bij de grote liefde en ontferming van mijn Heer en Zaligmaker Jezus Christus. De verlorenheid van de mens, en de uitweg die God gegeven heeft in Zijn Zoon hebben mij wakker gemaakt. De nood onder de mens is groot, hoewel velen dat niet inzien. Dit is mede de drijfveer van het werk wat wij mochten starten: het inspreken van de Statenvertaling, die naar ons bescheiden inzicht nog altijd op eenzame hoogte staat als betrouwbare (betrouwbaarste) vertaling van het Woord van God in het Nederlands. Wij hopen hiermee in een behoefte te voorzien.
Hartelijke groet vanuit de Alblasserwaard!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Voorstellen

Bericht door helma »

Welkom beiden! Goede tijd op het forum gewenst. En vader Jakob, wees zuinig op je vrouw [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
vader Jakob
Inactief
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2016, 08:58

Re: Voorstellen

Bericht door vader Jakob »

Dank Helma! Ik neem je wijze raad graag ter harte :)
Martijn
Berichten: 726
Lid geworden op: 20 mar 2012, 21:34

Re: RE: Re: Voorstellen

Bericht door Martijn »

Jeremiah schreef:Beste allemaal,

Na jaren van meelezen wil ik vanaf nu ook af en toe gaan meepraten.
Ik ben een man van begin 30.
Welkom en succes op het forum.
Martijn
Berichten: 726
Lid geworden op: 20 mar 2012, 21:34

Re: RE: Re: Voorstellen

Bericht door Martijn »

vader Jakob schreef:Wel, ik zal me dan ook beleefdheidshalve maar even voorstellen; ik ben Jakob, getrouwd, man van de liefste vrouw die er bestaat, vader van 2 lieve kinderen in de puberleeftijd. :oO Gegrepen door en bepaald bij de grote liefde en ontferming van mijn Heer en Zaligmaker Jezus Christus. De verlorenheid van de mens, en de uitweg die God gegeven heeft in Zijn Zoon hebben mij wakker gemaakt. De nood onder de mens is groot, hoewel velen dat niet inzien. Dit is mede de drijfveer van het werk wat wij mochten starten: het inspreken van de Statenvertaling, die naar ons bescheiden inzicht nog altijd op eenzame hoogte staat als betrouwbare (betrouwbaarste) vertaling van het Woord van God in het Nederlands. Wij hopen hiermee in een behoefte te voorzien.
Hartelijke groet vanuit de Alblasserwaard!
Welkom en succes op het forum.
Naar mijn bescheiden mening heb ik die vrouw. [WINKING FACE]
Wat betreft de bijbelvertaling..... Je ziet vanzelf welke mijn voorkeur heeft [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Madel
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 mei 2016, 17:19

Re: Voorstellen

Bericht door Madel »

Bij deze zal ik mij ook eerst even netjes voorstellen als Madel. Al langere tijd lees ik mee op dit forum en hoop wat te kunnen bijdragen aan de diverse discussies.
Voor de nieuwsgierigen ;) ik ben getrouwd, we hebben 4 kinderen en de 5de is onderweg en wonen in Apeldoorn.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Voorstellen

Bericht door Mara »

Madel schreef:Bij deze zal ik mij ook eerst even netjes voorstellen als Madel. Al langere tijd lees ik mee op dit forum en hoop wat te kunnen bijdragen aan de diverse discussies.
Voor de nieuwsgierigen ;) ik ben getrouwd, we hebben 4 kinderen en de 5de is onderweg en wonen in Apeldoorn.
Hoi Madel, gezellig dat je er bij komt. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Voorstellen

Bericht door Orchidee »

Welkom @Madel!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
stephan321
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 mei 2016, 20:07

Re: Voorstellen

Bericht door stephan321 »

Hallo iedereen,

Ik ben Stephan en ben nieuw op dit forum. Ik heb al enige tijd rondgekeken op het forum.
Soms wilde ik graag reageren in een discussie, maar dat kon als bezoeker natuurlijk niet.
Ik hoop op mooie en inhoudelijke forumgesprekken. Christus moet daarbij wel altijd het hoogste woord zijn.

Groeten!
Plaats reactie