Iets zegt mij dat er veel aan de hand is Lassie, heel veel kracht, wijsheid en overgave toegewenst!Lassie schreef:Aan alles wat er op dit moment in mijn leven speelt.
Verward, pijn en verdriet. Onzekerheid hoe verder.

Iets zegt mij dat er veel aan de hand is Lassie, heel veel kracht, wijsheid en overgave toegewenst!Lassie schreef:Aan alles wat er op dit moment in mijn leven speelt.
Klinkt heel verdrietig Lassie.Lassie schreef:Aan alles wat er op dit moment in mijn leven speelt.
Heel veel kracht en Sterkte toegewenst. Weet bij Wie je alle noden en zorgen neer mag en kan leggen.Lassie schreef:Aan alles wat er op dit moment in mijn leven speelt.
Van harte gecondoleerd Samanthi. Wat een Zegen voor je tante dat ze zulke lieve betrokken nichtjes had.samanthi schreef:aan mijn oude vrijgezelle tante die vannacht is overleden op de leeftijd van 89 jaar, ik zou vanmorgen weer aan de beurt zijn om te waken, als nichten hebben we om de beurt gewaakt zodat ze niet alleen was.
Het had me weer veel te zeggen, bereid uw huis want gij zult sterven.
Wat maken we ons druk over van alles en nog wat, maar eens is het voorbij en dan?
Haast u om uws levenswil
Dank je wel Mara, maar het was ook een lieve tante en anders hadden we het ws toch gedaan.Mara schreef:Van harte gecondoleerd Samanthi. Wat een Zegen voor je tante dat ze zulke lieve betrokken nichtjes had.samanthi schreef:aan mijn oude vrijgezelle tante die vannacht is overleden op de leeftijd van 89 jaar, ik zou vanmorgen weer aan de beurt zijn om te waken, als nichten hebben we om de beurt gewaakt zodat ze niet alleen was.
Het had me weer veel te zeggen, bereid uw huis want gij zult sterven.
Wat maken we ons druk over van alles en nog wat, maar eens is het voorbij en dan?
Haast u om uws levenswil
Inderdaad. Daarom hier wat berichten weggeknipt.Jo-Ann schreef:Op dit moment is er een jongen kwijt en zijn ouders ongerust. Dan is het nu toch niet de tijd om over mogelijk teveel alcoholgebruik te discussiëren? Rauw voor ouders als ze dit lezen, lijkt mij.
Allereerst sterkte morgen!-DIA- schreef:Weer wacht ons een begrafenis... D.V. morgenochtend wordt een aangetrouwde nicht begraven.
Memento Mori
Ik zag dat ze in haar gemeente ook uitvaartdiensten opnemen. Ze staan gewoon online.
Als ze dat morgen ook doen komen mijn broer en ik in beeld... Misschien is het dus wel live te bekijken.
http://www.hervormdwierden.nl/media/online-diensten