Presidentsverkiezingen USA 2016
-
Re: Presidentsverkiezingen USA 2016
Eerst graag onderbouwing op de vraag van Eilander. Wat jij namelijk over de 30.000 abortussen beweert kan ik helemaal nergens terugvinden. Anders is deze discussie ook zinloos.
-
- Verbannen
Beste Helma, zeggen en doen moet dan wel op één lijn staan, anders zijn standpunten niet meer dan zandpunten.helma schreef:https://www.sgp.nl/Standpunten/Standpunten
Vb. De SGP heft nog niet zo lang geleden gestemt voor de verhoging van de prostitutie leeftijd van 18 naar 21 jaar.
Denkt u dat de Heere Jezus dit ooit zou gedaan hebben? Terwijl het gebod is gij zult geen overspel bedrijven.
Dus ook niet op 21 jaar en daarboven! Ik vraag mij af hoe het toch komt dat wij vandaag de dag er niet meer in
geloven dat Gods Woord en Zijn Heilige geboden absoluut zijn.
Blijf nou eens bij het eerste onderwerp en gooi niet alles door elkaar heen. Het is alleen maar roepen, maar je hebt nog niets onderbouwt t.a.v. het eerste.Johan Terlouw schreef:Beste Helma, zeggen en doen moet dan wel op één lijn staan, anders zijn standpunten niet meer dan zandpunten.helma schreef:https://www.sgp.nl/Standpunten/Standpunten
Vb. De SGP heft nog niet zo lang geleden gestemt voor de verhoging van de prostitutie leeftijd van 18 naar 21 jaar.
Denkt u dat de Heere Jezus dit ooit zou gedaan hebben? Terwijl het gebod is gij zult geen overspel bedrijven.
Dus ook niet op 21 jaar en daarboven! Ik vraag mij af hoe het toch komt dat wij vandaag de dag er niet meer in
-
- Verbannen
Als je niet op de hoogte bent dat de SGP (mee) gestemt heeft voor een abortus limiet, voor een prostitutie leeftijds verhoging en voor een leeftijds grens van 12 jaar voor euthenasie, dan weet ik niet op welke basis we hierover verder kunnen praten.Auto schreef:Blijf nou eens bij het eerste onderwerp en gooi niet alles door elkaar heen. Het is alleen maar roepen, maar je hebt nog niets onderbouwt t.a.v. het eerste.Johan Terlouw schreef:Beste Helma, zeggen en doen moet dan wel op één lijn staan, anders zijn standpunten niet meer dan zandpunten.helma schreef:https://www.sgp.nl/Standpunten/Standpunten
Kees van der Staaij heeft onlangs in een interview nog gezegd: ,,gooi die prostitutie leeftijd omhoog"
Moet ik nou echt nog meer bewijzen.
ZuchtJohan Terlouw schreef:Als je niet op de hoogte bent dat de SGP (mee) gestemt heeft voor een abortus limiet, voor een prostitutie leeftijds verhoging en voor een leeftijds grens van 12 jaar voor euthenasie, dan weet ik niet op welke basis we hierover verder kunnen praten.Auto schreef:Blijf nou eens bij het eerste onderwerp en gooi niet alles door elkaar heen. Het is alleen maar roepen, maar je hebt nog niets onderbouwt t.a.v. het eerste.Johan Terlouw schreef:Beste Helma, zeggen en doen moet dan wel op één lijn staan, anders zijn standpunten niet meer dan zandpunten.helma schreef:https://www.sgp.nl/Standpunten/Standpunten
Kees van der Staaij heeft onlangs in een interview nog gezegd: ,,gooi die prostitutie leeftijd omhoog"
Moet ik nou echt nog meer bewijzen.
-
- Verbannen
Momentje Auto, als je mij niet wilt geloven zal ik even met het echte bewijs komen, ik moet er even naar zoeken, dus ogenblikje..
-
- Verbannen
https://www.youtube.com/watch?v=CvKh2kyH-roCuratorium schreef:Eerst graag onderbouwing op de vraag van Eilander. Wat jij namelijk over de 30.000 abortussen beweert kan ik helemaal nergens terugvinden. Anders is deze discussie ook zinloos.
Kees van der Staaij: GOOI DIE PROSTITUTIE LEEFTIJD OMHOOG!!!
-
- Verbannen
--knip-- Links naar Youtube-bestanden mogen alleen geplaatst worden met toestemming van een moderator.Auto schreef:Blijf nou eens bij het eerste onderwerp en gooi niet alles door elkaar heen. Het is alleen maar roepen, maar je hebt nog niets onderbouwt t.a.v. het eerste.Johan Terlouw schreef:Beste Helma, zeggen en doen moet dan wel op één lijn staan, anders zijn standpunten niet meer dan zandpunten.helma schreef:https://www.sgp.nl/Standpunten/Standpunten
Wil je echt dat ik met nog meer bewijzen kom? Het is heel makkelijk want het staat allemaal op internet, het kost me alleen wat tijd.
Eerst het punt inzake wat jij beweert mbt 30.000 abortussen. Onderbouw eerst dat.Johan Terlouw schreef:--knip-- Links naar Youtube-bestanden mogen alleen geplaatst worden met toestemming van een moderator.Curatorium schreef:Eerst graag onderbouwing op de vraag van Eilander. Wat jij namelijk over de 30.000 abortussen beweert kan ik helemaal nergens terugvinden. Anders is deze discussie ook zinloos.
-
- Verbannen
Beste eilander/moderator het zou u sieren is op mijn bewijs in te gaan:eilander schreef:Waar en wanneer heeft de SGP hiervoor gestemd volgens jou? Graag eerst onderzoeken voor je iets zegt.
Kees van der Staaij zegt; Gooi die prostitutie leeftijd omhoog!
--knip-- Links naar Youtube-bestanden mogen alleen geplaatst worden met toestemming van een moderator.
Nee, jij gaat met een ander onderwerp aan de haal. Kom nu eens met je onderbouwing van wat je eerst noemtJohan Terlouw schreef:Beste eilander/moderator het zou u sieren is op mijn bewijs in te gaan:eilander schreef:Waar en wanneer heeft de SGP hiervoor gestemd volgens jou? Graag eerst onderzoeken voor je iets zegt.
Kees van der Staaij zegt; Gooi die prostitutie leeftijd omhoog!
--knip-- Links naar Youtube-bestanden mogen alleen geplaatst worden met toestemming van een moderator.
De SGP stemt wel terdege voor abortus, nl. voor een limiet van 30000 babies die op jaarbasis vermoord mogen worden.
-
- Verbannen
Oké momentje, als ik je het bewijs lever, wees dan wel zo eerlijk om het ruiterlijk te erkennen dat de SGP tegenAuto schreef:Eerst het punt inzake wat jij beweert mbt 30.000 abortussen. Onderbouw eerst dat.Johan Terlouw schreef:--knip-- Links naar Youtube-bestanden mogen alleen geplaatst worden met toestemming van een moderator.Curatorium schreef:Eerst graag onderbouwing op de vraag van Eilander. Wat jij namelijk over de 30.000 abortussen beweert kan ik helemaal nergens terugvinden. Anders is deze discussie ook zinloos.
Gods geboden ingaat. Mijn excuses dat ik niet alles in een archief heb ik moet er even naar zoeken, maar ik zal het
onderbouwen. (Kan bijna niet geloven dat ik dit moet doen, dacht dat heel kerkelijk NL zich hiervan bewust was).
In dit interview geeft Kees van der Staaij toe dat hij kiest voor minder kwaad ipv meer kwaad
Sorry er komen nog meer bewijzen.
Ik zie - zelfs als alle stellingen bewezen zouden kunnen worden - nog steeds niet wat het probleem is. De SGP streeft er toch naar om prostitutie, abortus (en weetikveel welke andere onderwerpen intussen zijn langsgekomen) te verminderen? Da's goed, lijkt mij. Als er geen abortus, prostitutie en dergelijke zou zijn, zou dat nog beter zijn. Maar ieder stapje de goede kant op vind ik er een om blij mee te zijn.
-
- Verbannen
Een link naar een lasterlijke site verwijderd
Mijn zoektocht naar bewijs vervolgt...
Mijn zoektocht naar bewijs vervolgt...
-
- Verbannen
--knip-- Niet op de persoon aubZita schreef:Ik zie - zelfs als alle stellingen bewezen zouden kunnen worden - nog steeds niet wat het probleem is. De SGP streeft er toch naar om prostitutie, abortus (en weetikveel welke andere onderwerpen intussen zijn langsgekomen) te verminderen? Da's goed, lijkt mij. Als er geen abortus, prostitutie en dergelijke zou zijn, zou dat nog beter zijn. Maar ieder stapje de goede kant op vind ik er een om blij mee te zijn.