Hopelijk heeft de koster het nog gedaan anders:

samanthi schreef:De kinderen van de zondagsschool gisteren een hele berg zoetjes in de waterkan van de kerkenraad hebben gedaan, wij hem omgespoeld en opnieuw gevuld hebben, zij opnieuw er zoetjes en suiker in gedaan hebben, wij de kan na een waarschuwing weggezet hebben, maar vergeten zijn de kan na afloop te verversen?![]()
Hopelijk heeft de koster het nog gedaan anders:
Zo ver rijden voor een appeltaart gaat me toch wat te ver.-DIA- schreef:Wist je dat (zoals voornemens) morgen in ons stadje JUMBO Supermarkt, geheel verbouwd, heropent?
Wie zin heeft in een gratis appeltaart zal dan voor 25 euro bij JUMBO aan boodschappen moeten kopen.
Fijn Helma.helma schreef:Ik ben er weer![]()
Super genoten van ons weekje weg.
Maar ook blij weer terug te zijn.
helma schreef:Fijn in elk geval dat er zo goed nagedacht wordt over het moederschap
Ja helaas, jammer dat er geen mogelijkheid is om alles even UIT te zetten.helma schreef:Nou...je zorgen neem je mee hé; maar dat kan ook niet anders denk ik.
We hebben wel heerlijk kunnen genieten van alles en van elkaar. En daar ben ik erg dankbaar voor.
Zorgen blijven er wel, ook als je weggaat, maar soms kan dan net even het karakter ervan veranderen, of je doet weer energie op door in een andere omgeving te zijn om de zorgen weer aan te kunnen.helma schreef:Nou...je zorgen neem je mee hé; maar dat kan ook niet anders denk ik.
We hebben wel heerlijk kunnen genieten van alles en van elkaar. En daar ben ik erg dankbaar voor.