Zondag 20 september om 14.00u hoopt Ds. A.J.T. Ruis afscheid te nemen van de gemeente Damwoude.Luther schreef:Bevestiging en intrede ds. A.J.T. Ruis te CGK Rotterdam-Kralingen: 30 september D.v. (Bevestiger ds. J.M.J. Kieviet)
Afscheid en intrede
-
Re: Afscheid en intrede
Ds H J Lam wordt losgemaakt van PKN Ridderkerk -Singelkerk en zal dus afscheid nemen.
Waarschijnlijk zal het afscheid plaatsvinden in voorjaar 2016
Bron?HHKtE schreef:Ds H J Lam wordt losgemaakt van PKN Ridderkerk -Singelkerk en zal dus afscheid nemen.
- Niet meer zo actief -
Afkondiging zondag 13 september Wilhelmina kerk slikkerveerMannetje schreef:Bron?HHKtE schreef:Ds H J Lam wordt losgemaakt van PKN Ridderkerk -Singelkerk en zal dus afscheid nemen.
Ik kon er namelijk verder niets over vinden, dus ik vroeg mij af waar dit vandaan kwam. Maar: bedankt.
- Niet meer zo actief -
-
Afscheid van Benschop (PKN) dr G.J. Smink wegens emeritaat op 1 november a.s.
-
D.V. woensdag 6 januari 2016 neemt Ds. K. Boeder om 19.30u afscheid van de Gereformeerde Gemeente van Terwolde-de Vecht.
D.V. woensdag 20 januari 2016 hoopt om 14.30u Ds. K. Boeder bevestigt te worden in de Gereformeerde Gemeente van Dirksland door Ds. S. Maljaars. Om 19.00u hoopt Ds. Boeder intrede te doen in Dirksland.
D.V. woensdag 20 januari 2016 hoopt om 14.30u Ds. K. Boeder bevestigt te worden in de Gereformeerde Gemeente van Dirksland door Ds. S. Maljaars. Om 19.00u hoopt Ds. Boeder intrede te doen in Dirksland.
Op woensdag 13 januari 2016 D. V. wordt ds. A. P. Baaijens 's middags bevestigd te Aagtekerke door ds. J. M. D. de Heer, de consulent. 's Avonds hoopt hij er zijn intrede te preken.
Zaterdag 23 januari 2016 DV.: bevestiging en intrede ds. A. van der Zwan in de Chr. Geref. Kerk te Dordrecht-Centrum.
15.30: bevestiging door ds. J.M.J. Kieviet (Renswoude), oud-predikant
19.00: intrede ds. A. van der Zwan
15.30: bevestiging door ds. J.M.J. Kieviet (Renswoude), oud-predikant
19.00: intrede ds. A. van der Zwan
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Pas over 3 maanden?
Is dat de gewone gang van zaken?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat is in de CGK vrij vlot. In de GG is dat de gebruikelijke termijn. Er moet immers van alles geregeld worden. In de CGK gaat er gemiddeld zo'n 5 maanden overheen tussen aannemen van een beroep en intrede.Orchidee schreef:Pas over 3 maanden?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Oh dat wist ik niet, weleens gehoord dat ze bijv. een catechesatieseizoen afronden oid.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo A806 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Lenovo A806 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat hoeft intrede niet in de weg te staan. Of het moet gaan om Yerseke en Zwaagwesteinde.Orchidee schreef:Oh dat wist ik niet, weleens gehoord dat ze bijv. een catechesatieseizoen afronden oid.
Spitten en niet moe worden.
Bevestiging in de GG te Meliskerke op 3 februari 2016 D. V. : ds. S. Maljaars te Middelharnis, doro de consulent, ds. J. M. D. de Heer. 's Avonds doet ds. S. Maljaars intrede.
Christelijke Gereformeerde Kerken
Afscheid van
Sliedrecht-Bethel
Ds. A. van der Zwan i.v.m. vertrek naar Dordrecht-Centrum
31 december 2015.
Gemeenteleden
Hersteld Hervormde Kerk
Afscheid van
Nederhemert
Ds. H. Zweistra i.v.m. emeritaat en vertrek naar Urk (wijk Elim)
18 mei 2016.
Kerktijden
Afscheid van
Sliedrecht-Bethel
Ds. A. van der Zwan i.v.m. vertrek naar Dordrecht-Centrum
31 december 2015.
Gemeenteleden
Hersteld Hervormde Kerk
Afscheid van
Nederhemert
Ds. H. Zweistra i.v.m. emeritaat en vertrek naar Urk (wijk Elim)
18 mei 2016.
Kerktijden