Vraag (pc en internet)

FlyingEagle

Re: Een vraag:

Bericht door FlyingEagle »

-DIA- schreef:
FlyingEagle schreef:Werkt ook wel op Windows 7, Greenshot is een ander programma wat hetzelfde kan als Screenhunter
En... als je op een groene knop drukt download je veilig? en bij de rode ontploft ie?
Links staat Een grote grijze knop met de letters 'Download' daarmee kun je Greenshot downloaden
-DIA-

Bericht door -DIA- »

FlyingEagle schreef:
-DIA- schreef:
FlyingEagle schreef:Werkt ook wel op Windows 7, Greenshot is een ander programma wat hetzelfde kan als Screenhunter
En... als je op een groene knop drukt download je veilig? en bij de rode ontploft ie?
Links staat Een grote grijze knop met de letters 'Download' daarmee kun je Greenshot downloaden
Ik ben ScreenHunter 5.1 gewend, en als ik SreenHunter 6.0 open lopen alle kleuren op de pc doorelkaar en vervormen. Dat lijkt me niet echt gezond. Zodra je het weer verwijderd zijn de kleuren weer normaal. Ligt dat nu aan ScreenHunter 6.0 of aan mijn pc? En... Is 5.1 nog te downloaden? Daar had ik dus nooit problemen mee.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
huisman

Bericht door huisman »

Ik heb problemen met de RD app op de iPad . Als ik naar beroepingswerk ga staan de beroepen van 3 maanden geleden er nog. Verversen ( scherm omhoogtrekken) doet hij niet.

Zijn bij jullie wel de meest recente beroepen te zien?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

huisman schreef:Ik heb problemen met de RD app op de iPad . Als ik naar beroepingswerk ga staan de beroepen van 3 maanden geleden er nog. Verversen ( scherm omhoogtrekken) doet hij niet.

Ja, op RF, op dominees.nl, en meer specifiek op GerGemInfo.nl, oudgergeminfo.nl, ggin.webklik.nl
:OO3
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:
huisman schreef:Ik heb problemen met de RD app op de iPad . Als ik naar beroepingswerk ga staan de beroepen van 3 maanden geleden er nog. Verversen ( scherm omhoogtrekken) doet hij niet.

Ja, op RF, op dominees.nl, en meer specifiek op GerGemInfo.nl, oudgergeminfo.nl, ggin.webklik.nl
Ha ha......maar heb jij ook dit probleem op de RD app?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

huisman schreef:
Luther schreef:

Ik heb niet zo'n wereldgelijkvormig apparaat, zoals jij, met apps e.d.! :P
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:
huisman schreef:
Luther schreef: Ja, op RF, op dominees.nl, en meer specifiek op GerGemInfo.nl, oudgergeminfo.nl, ggin.webklik.nl
Ik heb niet zo'n wereldgelijkvormig apparaat, zoals jij, met apps e.d.! :P
Heel verstandig houden zo :super
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

De discussie over echtscheiding en hertrouwen heb ik verplaatst naar dit topic http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 19&t=12353
Mara

Bericht door Mara »

Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg, totdat ik weer in mijn eigen account kom.
Dit gebeurde op onze vorige computer niet.
Hoe kan dit, is dit een technische fout?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Van Ewijk

Bericht door Van Ewijk »

Mara schreef:Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg,
Het zou wellicht helpen u radio wat verder van de computer weg te zetten.
Als ik met de telefoon in de buurt kom van de radio kijg ik dikwijls ook ruis en gepiep.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Van Ewijk schreef:
Mara schreef:Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg,
Als ik met de telefoon in de buurt kom van de radio kijg ik dikwijls ook ruis en gepiep.
Ik neem aan dat het om een webradio gaat.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Mara schreef:Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg, totdat ik weer in mijn eigen account kom.
Dit gebeurde op onze vorige computer niet.
Hoe kan dit, is dit een technische fout?
Misschien heb je Kliksafe?
Mara

Bericht door Mara »

Van Ewijk schreef:
Even beter lezen van Ewijk. :)
Luther schreef:Misschien heb je Kliksafe?
Nee.
En tot voor een week geleden, op alle vorige computers, ging het prima. Nu op deze nieuwe, valt ie weg als je van het ene naar het andere account gaat.
Ik heb verschillende zenders geprobeerd, classic fm, radio 2 en radio 5, maar dat maakt niks uit.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Je meldt niet af op dat account?
Mara

Bericht door Mara »

FlyingEagle schreef:Je meldt niet af op dat account?
Nee, dat doe ik pas bij het uitzetten s'avonds.
Plaats reactie