Ds. G. Bredeweg denk ik als ik de stem zo hoor. Of klopt die url niet meer:)Nowhere schreef:Nee stud. Romkes is afgelopen zondag voorgegaan. Zie avonddienst.Auto schreef:Volgens kerktijden zou dat dhr. Romkes moeten zijn.Nowhere schreef:http://kerkdienstgemist.nl/assets/1181348-opname
Ik zat gisteren deze dienst te luisteren, maar vroeg mij af welke predikant dit is?
Is voor mij een geheel onbekende?
Deze dienst was van vorige week woensdag.
Maar denk dat ik het al weet! Bedankt
Preken beluisteren op internet
- Wittewrongel
- Inactief
Re: Preken beluisteren op internet [2]
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Wittewrongel schreef:Ds. G. Bredeweg denk ik als ik de stem zo hoor. Of klopt die url niet meer:)Nowhere schreef:Nee stud. Romkes is afgelopen zondag voorgegaan. Zie avonddienst.Auto schreef:Volgens kerktijden zou dat dhr. Romkes moeten zijn.Nowhere schreef:http://kerkdienstgemist.nl/assets/1181348-opname
Ik zat gisteren deze dienst te luisteren, maar vroeg mij af welke predikant dit is?

Iemand nog GGIN preken? Die mag mij PBen.
Dat is inderdaad onze oud-stadsgenoot ds. G. Bredeweg.Wittewrongel schreef:Ds. G. Bredeweg denk ik als ik de stem zo hoor. Of klopt die url niet meer:)Nowhere schreef:Nee stud. Romkes is afgelopen zondag voorgegaan. Zie avonddienst.Auto schreef:Volgens kerktijden zou dat dhr. Romkes moeten zijn.Nowhere schreef:http://kerkdienstgemist.nl/assets/1181348-opname
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik neem aan dat je bedoelt "dorpsgenoot"....?-DIA- schreef: Dat is inderdaad onze oud-stadsgenoot ds. G. Bredeweg.
Ik snap dat je Rijssen als middelpunt van de wereld ziet, maar echt, steden zijn wat anders....

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Johann Gottfried Walther
De bisschop wilde deze macht breken en verleende aan het dorp Rijssen reeds op 5 mei 1243 stadsrechtenLuther schreef:Ik neem aan dat je bedoelt "dorpsgenoot"....?-DIA- schreef: Dat is inderdaad onze oud-stadsgenoot ds. G. Bredeweg.
Ik snap dat je Rijssen als middelpunt van de wereld ziet, maar echt, steden zijn wat anders....
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Jajajajaja.... ik dacht het wel: zo'n reactie komt erJohann Gottfried Walther schreef:De bisschop wilde deze macht breken en verleende aan het dorp Rijssen reeds op 5 mei 1243 stadsrechtenLuther schreef:Ik neem aan dat je bedoelt "dorpsgenoot"....?-DIA- schreef: Dat is inderdaad onze oud-stadsgenoot ds. G. Bredeweg.

Maar dat is natuurlijk een beetje achterhaald.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wist je... dat Rijssen zelfs de oudste stad van Twente is?Luther schreef:Jajajajaja.... ik dacht het wel: zo'n reactie komt erJohann Gottfried Walther schreef:De bisschop wilde deze macht breken en verleende aan het dorp Rijssen reeds op 5 mei 1243 stadsrechtenLuther schreef:Ik neem aan dat je bedoelt "dorpsgenoot"....?-DIA- schreef: Dat is inderdaad onze oud-stadsgenoot ds. G. Bredeweg.
Maar dat is natuurlijk een beetje achterhaald.
Het mag er dan wat dorps uitzien op bepaalde plekken, in de praktijk spreekt geen enkele Rijssenaar over een dorp.
Voor de afgedwongen fusie met buurgemeente Holten stond zelfs op alle gemeenteauto's niet GEMEENTE RIJSSEN
maar STAD RIJSSEN.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Jaja, DIA, ik ken je trots. Maar Riessen is natuurlijk een durp....-DIA- schreef:Wist je... dat Rijssen zelfs de oudste stad van Twente is?
Het mag er dan wat dorps uitzien op bepaalde plekken, in de praktijk spreekt geen enkele Rijssenaar over een dorp.
Voor de afgedwongen fusie met buurgemeente Holten stond zelfs op alle gemeenteauto's niet GEMEENTE RIJSSEN
maar STAD RIJSSEN.
Altijd gedacht dat het een dorp is, nooit in me opgekomen dat het een stad zou kunnen zijn.
Haha Rijssen een stad?! Dan is Krimpen aan den IJssel een megastad
Verstuurd vanaf mijn Lenovo A806 met Tapatalk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zo is dat, Orchidee!Orchidee schreef:Altijd gedacht dat het een dorp is, nooit in me opgekomen dat het een stad zou kunnen zijn.
Heeft iemand preken van ds. B. Toes digitaal?
Bronkhorst is een stad, want het heeft stadsrechten, evenals Siint Anna ter Muiden, Staverden en Eembrugge.Luther schreef:Jaja, DIA, ik ken je trots. Maar Riessen is natuurlijk een durp....-DIA- schreef:Wist je... dat Rijssen zelfs de oudste stad van Twente is?
maar STAD RIJSSEN.
Apeldoorn is géén stad, want het heeft geen stadsrechten.
Jammer voor mensen in Krimpen a.d. IJssel en zo, maar zo liggen de kaarten nu eenmaal: je kunt wel denken dat je gróót bent [en dat ben je misschien ook wel degelijk], maar daarmee ben je nog geen stad....
~~Soli Deo Gloria~~
Gelukkig niet !
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Och, och, nog zo'n gekrenkte Riessenaer....Hendrikus schreef:Bronkhorst is een stad, want het heeft stadsrechten, evenals Siint Anna ter Muiden, Staverden en Eembrugge.Luther schreef:Jaja, DIA, ik ken je trots. Maar Riessen is natuurlijk een durp....-DIA- schreef:Wist je... dat Rijssen zelfs de oudste stad van Twente is?
maar STAD RIJSSEN.
Apeldoorn is géén stad, want het heeft geen stadsrechten.
Jammer voor mensen in Krimpen a.d. IJssel en zo, maar zo liggen de kaarten nu eenmaal: je kunt wel denken dat je gróót bent [en dat ben je misschien ook wel degelijk], maar daarmee ben je nog geen stad....