Een gemiddelde ontstaat door mensen die eronder en erboven zitten...refo schreef:Vervelend als je dan niet gemiddeld bent.Mannetje schreef:De gemiddelde Nederlander zal met wat interesse een eind komen hoor! Niet iedereen, maar gemiddeld wel.DDD schreef:Dat lijkt me eerder zonde van het geld, dan het uitdelen aan christelijke studenten. Voor gemiddelde Nederlanders is zo'n SV met kanttekeningen een totaal onbegrijpelijk werk.
Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
- Niet meer zo actief -

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Dodo
In Engeland heeft men een ezel in de verloskamer, om te helpen.
AD.nl schreef:Daarna komen de oude tradities weer om de hoek kijken. Bij Buckingham Palace wordt op een ezel een verklaring van het medische team geplaatst die bij de bevalling heeft geholpen, gedrukt op chique papier en keurig ingelijst.
Wat voor ezel? Op 3 of 4 poten?
- Dodo
Als ik het me goed herinner van de vorige keer, een met drie poten. Helaas, het idee van een ezel in de verloskamer vind ik wel grappig.refo schreef:Wat voor ezel? Op 3 of 4 poten?
30 april de gierzwaluw weer in het land was?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
wij zaten gister in de kerk naast Luthers ouders en wisten het niet 

Oei, beter netwerken, helma!helma schreef:wij zaten gister in de kerk naast Luthers ouders en wisten het niet

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nou als het overzichtelijk zou zijn dan is netwerken wel mogelijk, maar als het elke keer een grote verrassing is waar je komt te zitten en er zijn heel veel gasten, dan wordt het wel moeilijk.Luther schreef:Oei, beter netwerken, helma!helma schreef:wij zaten gister in de kerk naast Luthers ouders en wisten het niet
Oefff....dat is een van mijn grootste struikelblokkenLuther schreef:Oei, beter netwerken, helma!helma schreef:wij zaten gister in de kerk naast Luthers ouders en wisten het niet

... ik op 12 mei 2005 als Afgewezen mijn intrede deed op OSW?
... dat tien jaar later een mooi moment van afscheid is?
... dat het over acht dagen zover is?

Dit is je laatste posting uit 2013:Posthoorn schreef:... ik op 12 mei 2005 als Afgewezen mijn intrede deed op OSW?
Ik ben er wel, hoor.
Met een ander jasje aan.

Dan nog wel in stijl afscheid nemen he.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik begrijp je "zin" om afscheid te nemen.Mara schreef:Dit is je laatste posting uit 2013:Posthoorn schreef:... ik op 12 mei 2005 als Afgewezen mijn intrede deed op OSW?
Ik ben er wel, hoor.
Met een ander jasje aan.
Dan nog wel in stijl afscheid nemen he.
Maar vergeet je niet om nog wat te vertellen over wat je gelezen hebt, wanneer je klaar bent met "ademen" ? (Ik geef je er uiteraard alle tijd voor

Dit ga je niet menen!Posthoorn schreef:... ik op 12 mei 2005 als Afgewezen mijn intrede deed op OSW?
Na 10 jaar ben je Aangenomen op het forum hoor!Posthoorn schreef:... ik op 12 mei 2005 als Afgewezen mijn intrede deed op OSW?
Mooie nieuwe naam...