Wist je dat...

Orchidee

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Orchidee »

Tiberius schreef:
Orchidee schreef:Niet oud, wat is niet oud? 74/75 is toch de de leeftijd der sterken hoor.
Natuurlijk zijn er ook mensen die ouder mogen worden maar niet iedereen mag de leeftijd van 70 en ouder bereiken!
Vind jij het niet triest dan, als iemand overlijdt?
Natuurlijk is het verdrietig!
Maar ik persoonlijk vind het verdrietiger en triester als een jonge moeder uit haar gezin weggenomen word of als een jongeman of dochter heel jong overlijd door ziekte of een ongeval.
Niemand wil een geliefde missen of degene nu jong, middelbaar of oud is......
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Ad Anker schreef:
Wilhelm schreef:
Tiberius schreef:Dat hij is overleden, nog niet zo oud zijnde.
Ok, ik vond het aanmelden wel bijzonder: (via een website)
Gebeurd dat wel meer? Ik heb dit nog nooit eerder gezien.
moet 'ie link nu hier geplaatst worden??
Het stond in de krant ook gewoon , dus vandaar dat ik de link plaatste.
windorgel

Bericht door windorgel »

Tiberius schreef:
Orchidee schreef:Niet oud, wat is niet oud? 74/75 is toch de de leeftijd der sterken hoor.
Natuurlijk zijn er ook mensen die ouder mogen worden maar niet iedereen mag de leeftijd van 70 en ouder bereiken!
Het zal een groot gemis zijn voor de nabestaanden. Anderzijds mogen ze hem met jaloersheid nastaren. Hem was een beter lot bereid. Daar heeft hij van mogen getuigen.
Mara

Bericht door Mara »

Tiberius schreef:
Dat is een tweespalt.
Als je verdrietig bent omdat je opa of vader overleden is, is een vaak gehoorde reactie:
je wilt hem toch niet terug wensen, hij heeft zijn wens verkregen immers.
Menselijkerwijs gesproken heeft het veel meer impact als een jonge moeder of jong volwassene zo uit het leven wordt gerukt.
Als iemand oud en der dagen zat is, of langere tijd ernstig ziek, is het dan triest?
Hoe snel worden sommige doden niet "vergeten"?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara

Bericht door Mara »

... er momenteel een jacht vaart door Alphen a.d. Rijn
Afbeelding

Morgen passeert het Gouda en vandaar door naar Rotterdam.
Het kost "maar" 165 miljoen en dat is een schijntje als je bedenkt dat het schip 6 verdiepingen, 12 jacuzzi's en een helicopterdek heeft. :huhu

Gelezen op AD.nl
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
helma

Bericht door helma »

Ik heb goed nieuws; ik krijg mijn vliegticket naar Canada vergoed (okt.2014)
De inzittendenverzekering betaalt alle onkosten mbt het ongeluk van mijn ouders.
Aangezien het ziekenfonds maar een schijntje van de ziekenhuiskosten wilde dekken is dit voor mijn ouders onverwachts erg goed nieuws!
:) :) :)
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

helma schreef:Ik heb goed nieuws; ik krijg mijn vliegticket naar Canada vergoed (okt.2014)
De inzittendenverzekering betaalt alle onkosten mbt het ongeluk van mijn ouders.
Aangezien het ziekenfonds maar een schijntje van de ziekenhuiskosten wilde dekken is dit voor mijn ouders onverwachts erg goed nieuws!
:super
huisman

Bericht door huisman »

helma schreef:Ik heb goed nieuws; ik krijg mijn vliegticket naar Canada vergoed (okt.2014)
Om dankbaar voor te zijn.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
helma

Bericht door helma »

huisman schreef:
Om dankbaar voor te zijn.
Ja inderdaad, we zijn er stil van.
refo

Bericht door refo »

Dankbaar voor een verzekeringsuitkering.
Volgens sommigen kan dat niet samengaan.
DDD

Bericht door DDD »

Volgens mij kan dat in ieder geval heel goed. Wij mogen blij zijn met onze voorzieningen, ze zijn een voorrecht, als je ziet hoe andere mensen in andere landen het zelf maar moeten uitzoeken.
RefoCalvinist

Bericht door RefoCalvinist »

refo schreef:Dankbaar voor een verzekeringsuitkering.
Volgens sommigen kan dat niet samengaan.
Nee inderdaad want een ware gelovige is niet verzekerd, dan alleen in Christus. (aldus Ds. W. Pieters)
ejvl

Bericht door ejvl »

Daar bedoeld hij geenszins mee dat een gelovige geen verzekering kan of mag hebben voor tijdelijke zaken.
RefoCalvinist

Bericht door RefoCalvinist »

ejvl schreef:Daar bedoeld hij geenszins mee dat een gelovige geen verzekering kan of mag hebben voor tijdelijke zaken.
Owhnee? Dacht het dus wel. Lees zijn publicatie over de 12 artikelen, uitgelegd aan jongeren, maar. In zijn ogen kan het niet bestaan dat een gelovige zich verzekert of inent.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

:oO Unbelievable!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie