Oh dat hebben wij dus ook! Bizar! Iedere keer weer zo'n ruim 300 euro!Orchidee schreef:Lucky women, ik moet het allemaal terug betalen, ook over 2011 idd.
Vervelend hoor, krijg je eerst geld, ze zeiden dat we daar recht op hadden, dat geef je toch uit op een of andere manier en nu moet je alles weer terug betalen
Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
Kijk dan eens op mijntoeslagen: https://mijn.toeslagen.nl/default.aspx
Pas je gegevens aan aan de juiste omstandigheden. Die toeslagen is inderdaad een rommeltje geweest.
In 2015 zijn de gegevens wel gebaseerd op realistischer uitgangspunten.
Pas je gegevens aan aan de juiste omstandigheden. Die toeslagen is inderdaad een rommeltje geweest.
We hebben het drie jaar achter elkaar gehad van jaren ervoor, en dat waren lelijke bedragen bij elkaar opgeteld.helma schreef:Oh dat hebben wij dus ook! Bizar! Iedere keer weer zo'n ruim 300 euro!Orchidee schreef:Lucky women, ik moet het allemaal terug betalen, ook over 2011 idd.
Vervelend hoor, krijg je eerst geld, ze zeiden dat we daar recht op hadden, dat geef je toch uit op een of andere manier en nu moet je alles weer terug betalen
Enkele jaren geleden besloten om geen toeslagen meer aan te vragen en het achteraf terug te vragen. Werkt fijner.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wij moeten elk jaar het kindgebonden budget volledig terugbetalen maar van het jaar 2011 krijgen wij €29,- terug.refo schreef:Kijk dan eens op mijntoeslagen: https://mijn.toeslagen.nl/default.aspx
Onvoorstelbaar want in 2011 was mijn jaarsalaris door bonussen meer dan verdubbeld....ik dom..ik niet begrijpen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vorige week zijn we naar het Corrie-ten-Boomhuis geweest in Haarlem. Onze jongste hoopt binnenkort haar spreekbeurt te houden over Corrie; dus ik had haar beloofd dat we naar het 'museum' zouden gaan. We waren er een jaar of 10 geleden ook geweest; maar toen was zij baby.
Iedere keer ben ik weer onder de indruk van het leven van de familie ten Boom. Hoe ze leefden met de Heere en dat ook gestalte gaven in hun dagelijks leven. In 1848 begon grootvader ten Boom een wekelijkse gebedsbijeenkomst voor o.a de bekering van het Joodse volk en de vrede voor Jeruzalem. De liefde voor het Joodse volk dreef hen ertoe om Joodse onderduikers op te vangen in hun huis; wat uiteindelijk het leven kostte van verschillende leden van de familie.
Het nabije leven van Betsie; de worstelingen van Corrie; uiteindelijk haar leven na haar gevangenschap wat zich kenmerkte in een leven van overgave en vertrouwen. Wat is zij voor velen tot zegen geweest.
Een bezoek aan het huis inclusief de rondleiding (ongeveer een uur) is gratis en erg de moeite waard!
https://www.corrietenboom.com/
Iedere keer ben ik weer onder de indruk van het leven van de familie ten Boom. Hoe ze leefden met de Heere en dat ook gestalte gaven in hun dagelijks leven. In 1848 begon grootvader ten Boom een wekelijkse gebedsbijeenkomst voor o.a de bekering van het Joodse volk en de vrede voor Jeruzalem. De liefde voor het Joodse volk dreef hen ertoe om Joodse onderduikers op te vangen in hun huis; wat uiteindelijk het leven kostte van verschillende leden van de familie.
Het nabije leven van Betsie; de worstelingen van Corrie; uiteindelijk haar leven na haar gevangenschap wat zich kenmerkte in een leven van overgave en vertrouwen. Wat is zij voor velen tot zegen geweest.
Een bezoek aan het huis inclusief de rondleiding (ongeveer een uur) is gratis en erg de moeite waard!
https://www.corrietenboom.com/
Wij vanmorgen een overlijdensbericht kregen uit "Texel".
Als je daar dus ooit een bungalowtje/huisje hebt gehuurd, krijg je bericht van het overlijden van de "eigenaar" en kan je, je inschrijven/opgeven voor condoleance en/of begrafenis.
Je moet je inschrijven voor as zaterdag.
Als je daar dus ooit een bungalowtje/huisje hebt gehuurd, krijg je bericht van het overlijden van de "eigenaar" en kan je, je inschrijven/opgeven voor condoleance en/of begrafenis.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Triest. Wij hebben dat bericht ook gekregen.Orchidee schreef:Wij vanmorgen een overlijdensbericht kregen uit "Texel".
Wat is triest?Tiberius schreef:Triest. Wij hebben dat bericht ook gekregen.Orchidee schreef:Wij vanmorgen een overlijdensbericht kregen uit "Texel".
Dat hij is overleden, nog niet zo oud zijnde.
Ok, ik vond het aanmelden wel bijzonder: (via een website)Tiberius schreef:Dat hij is overleden, nog niet zo oud zijnde.
Gebeurd dat wel meer? Ik heb dit nog nooit eerder gezien.
Niet oud, wat is niet oud? 74/75 is toch de de leeftijd der sterken hoor.
Natuurlijk zijn er ook mensen die ouder mogen worden maar niet iedereen mag de leeftijd van 70 en ouder bereiken!
Natuurlijk zijn er ook mensen die ouder mogen worden maar niet iedereen mag de leeftijd van 70 en ouder bereiken!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
moet 'ie link nu hier geplaatst worden??Wilhelm schreef:Ok, ik vond het aanmelden wel bijzonder: (via een website)Tiberius schreef:Dat hij is overleden, nog niet zo oud zijnde.
Lijkt mij ook niet nodig, daarom aangepast. Ik stel overigens ook voor om hier niet specifiek over personen verder te gaan.Ad Anker schreef:moet 'ie link nu hier geplaatst worden??Wilhelm schreef:Ok, ik vond het aanmelden wel bijzonder: (via een website)Tiberius schreef:Dat hij is overleden, nog niet zo oud zijnde.
Vind jij het niet triest dan, als iemand overlijdt?Orchidee schreef:Niet oud, wat is niet oud? 74/75 is toch de de leeftijd der sterken hoor.
Het is erg als een mens onbekeerd sterft. Dat mag triest wordenTiberius schreef:Vind jij het niet triest dan, als iemand overlijdt?Orchidee schreef:Niet oud, wat is niet oud? 74/75 is toch de de leeftijd der sterken hoor.
genoemd. Of het nu een mens is van 100 jaar oud of dat het een jongeling betreft. Maar in feite zijn we in onze natuurstaat allen als doden, en we leven onbekommerd door. En we merken het niet. Totdat...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«