- Genesis (bijbelstudies) van drs. Pieter L. de Jong
- Laatste nacht van Els Florijn
Ik wilde namelijk graag het Boekenweekgeschenk hebben (Joke Verweerd - Vindersloon)

Als je een poosje geduld hebt, ligt het boekenweekgeschenk voor een habbekrats in elke kringloopwinkel.Vorst schreef:Zojuist besteld (nog niet in bezit, maar goed):
- Genesis (bijbelstudies) van drs. Pieter L. de Jong
- Laatste nacht van Els Florijn
Ik wilde namelijk graag het Boekenweekgeschenk hebben (Joke Verweerd - Vindersloon).
Tjonge, wat een bikkels. Volgens mij is het water nog berekoud.Dodo schreef:Een zak wasgoed.
Twee zoons hebben een mudwandeling gemaakt, 12 kilometer (in 2 uur tien minuten). Soms tot de oksels in de sloot, over touwen, door de bagger, ze vonden het geweldig.
Er waren vier wandelingen, de langste was 42 km. Dat was vooral voor de mariniers geloof ik.
Oudste moest snel naar huis na het eten, het lampje ging uit. Jongste is nog kiplekker.
Waren er veel mensen, vroeg ik in mijn onnozelheid. Ja, vijftienduizend.
Wat deden er veel mensen mee.Dodo schreef:Ze zijn erg sportief.
De schoenen waren nog het lastigst schoon te krijgen.
De wasmachine heb ik nog een keer leeg laten draaien, op 95 graden. Dat moet toch af en toe, en nu zat er nog zoveel zand in dat het wel nodig was.
Maar ze hebben zich goed vermaakt, en dat is wel wat waard.
Een impressie:http://www.nufoto.nl/tag/mudmasters/
Fun. Zuiver fun.Orchidee schreef:Ziet er heftig uit!
Alleen voor de "fun" of ook nog voor een "goed doel"?
Een neef van mijn man heeft dit ook gedaan. Hij heeft een hart aandoeningen, een paar jaar geleden heeft hij een open hart operatie ondergaan (zo'n operatie die meen ik een tijd geleden op TV te volgen was). En die heeft hier ook aan mee gedaan.Mara schreef:Wat deden er veel mensen mee.Dodo schreef:Ze zijn erg sportief.
De wasmachine heb ik nog een keer leeg laten draaien, op 95 graden. Dat moet toch af en toe, en nu zat er nog zoveel zand in dat het wel nodig was.
Een impressie:http://www.nufoto.nl/tag/mudmasters/![]()
Nou, je wasmachine heeft een schuurbeurtje gehad, moet je maar denken. Alle vuil is uit de slangen verwijderd.![]()
Je moet wel gezond en fit zijn, wil je zo'n survivalrun kunnen volbrengen.
Zou ik eng vinden. Ik las dat gisteren iemand na de finish van een marathon in elkaar gezakt was en overleden.Lassie schreef:Een neef van mijn man heeft dit ook gedaan. Hij heeft een hart aandoeningen, een paar jaar geleden heeft hij een open hart operatie ondergaan (zo'n operatie die meen ik een tijd geleden op TV te volgen was). En die heeft hier ook aan mee gedaan.Mara schreef:Wat deden er veel mensen mee.Dodo schreef:Ze zijn erg sportief.
Nou, je wasmachine heeft een schuurbeurtje gehad, moet je maar denken. Alle vuil is uit de slangen verwijderd.![]()
;-)
Hij doet nu echt alles, artsen staan soms ook echt van te kijken hoe zijn conditie is (geworden).Mara schreef:Zou ik eng vinden. Ik las dat gisteren iemand na de finish van een marathon in elkaar gezakt was en overleden.Lassie schreef:Een neef van mijn man heeft dit ook gedaan. Hij heeft een hart aandoeningen, een paar jaar geleden heeft hij een open hart operatie ondergaan (zo'n operatie die meen ik een tijd geleden op TV te volgen was). En die heeft hier ook aan mee gedaan.Mara schreef:Wat deden er veel mensen mee.Dodo schreef:Ze zijn erg sportief.
;-)
Dat lees je regelmatig.
Het zijn bovenmatige inspanningen die niet elk lichaam aan kan.