Vraag (pc en internet)
Re: Een vraag:
Dan was dat waarschijnlijk het probleem.
Iemand ervaring met zgn "imitatie" Chinese telefoons?
Bijv: Doogee, THL enz.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Iemand ervaring met zgn "imitatie" Chinese telefoons?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Orchidee schreef:Iemand ervaring met zgn "imitatie" Chinese telefoons?

http://chinesewebshop.nl/chinese-smartphones-mania/Orchidee schreef:Iemand ervaring met zgn "imitatie" Chinese telefoons?
-
Werken de eerste paar weken prima, dan gaan ze kuren vertonen.Orchidee schreef:Iemand ervaring met zgn "imitatie" Chinese telefoons?
Gisteren hadden we de reformatorische omroep aanstaan en ging de computer iedere keer na plm. een halfuurtje, vanzelf op slaapstand.
Nu heeft hij de laatste tijd wel meer kuurtjes, maar dit kennen we nog niet.
Tijd voor een nieuwe?
Nu heeft hij de laatste tijd wel meer kuurtjes, maar dit kennen we nog niet.
Tijd voor een nieuwe?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bij ons doet de ro ook altijd vreemd 

Knap, als de RO je computer in de slaapstand krijgt. 

Zo veel moeite kost dat niet 

-
Ik zou eerst het energiebeheer van je computer even nakijken. Als je naar de RO aan het kijken bent raak je je computer lange tijd niet aan. Het kan zijn dat je bij energiebeheer hebt ingesteld dat de computer na bepaalde tijd dan verzelf in de slaapstand gaat.
Tiberius schreef:Knap, als de RO je computer in de slaapstand krijgt.

Ja dat weet ik, als hij gewoon in ruststand staat, gaat hij na 20 minuten in slaapstand.Pimpelmees schreef:Ik zou eerst het energiebeheer van je computer even nakijken. Als je naar de RO aan het kijken bent raak je je computer lange tijd niet aan. Het kan zijn dat je bij energiebeheer hebt ingesteld dat de computer na bepaalde tijd dan verzelf in de slaapstand gaat.
Maar nooit als je hem gebruikt. Dus mailt of internet.
Ik heb af en toe de muis even bewogen, zodat het scherm zichtbaar bleef.
Maar de laatste paar weken leidt hij af en toe een zeer geheimzinnig eigen leven.
Dan krijg ik de mails niet weggeklikt of er komt een scherm in beeld dat ik niet opgevraagd heb.

Hij is een paar weken geleden gecrasht, en sindsdien doet hij raar. Maar niet elke dag en ook niet altijd hetzelfde.
Gauw een back-up maken @Mara 

Doet manlief iedere zaterdagmiddag.Orchidee schreef:Gauw een back-up maken @Mara

Herinstallatie dan maar?