Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Een mooi fietsje voor een van de kinderen. Gescoord via MP.
- Niet meer zo actief -
Een stoomgenerator, ik kreeg een strijkplank erbij kado.
Strijken gaat een stuk sneller en gemakkelijker
Strijken gaat een stuk sneller en gemakkelijker

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een leen-auto
mis mijn eigen gemotoriseerde boodschappentas.

Leuke avater Mara.
Hier twee paar schoenen voor onze zoon.
Onder goed voor onze zoon, wat liep hij trots naar de kassa.
Hier twee paar schoenen voor onze zoon.
Onder goed voor onze zoon, wat liep hij trots naar de kassa.

Ja vond ik ook. ;Lassie schreef:Leuke avater Mara.
Had je een voordeeltje, 2 paar halen, 1 betalen?Lassie schreef:Hier twee paar schoenen voor onze zoon.
Twee nieuwe leesbrillen. Moet er erg aan wennen.

Een gewone, met smallere glazen en een graadje sterker, en één met grotere glazen, speciaal voor achter de computer, minder sterk.
Een oud authentiek vergeeld geschriftje van ds. Th. van der Groe uit 1742
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
verschillende koraalbewerkingen
Het verraad van Douglass Bond (over het leven van Calvijn)
Het verraad van Douglass Bond (over het leven van Calvijn)
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Daar gebruik ik m'n ouwe leesbril voor.Mara schreef:... en één met grotere glazen, speciaal voor achter de computer, minder sterk.

Nee, allebei 50% korting.Mara schreef:Ja vond ik ook. ;Lassie schreef:Leuke avater Mara.Had je een voordeeltje, 2 paar halen, 1 betalen?Lassie schreef:Hier twee paar schoenen voor onze zoon.
Plassen stampen is altijd erg leuk, ook als hij schoenen aan heeft. Dan is een paar extra schoenen wel fijn.
Bij mij werkt een leesbril niet meer. Je ogen kunnen zo'n sterke leesbril nodig hebben dat er geen leesgedeelte meer in een gewone bril is te monteren,Posthoorn schreef:Daar gebruik ik m'n ouwe leesbril voor.Mara schreef:... en één met grotere glazen, speciaal voor achter de computer, minder sterk.
Ik heb zelf ook een 'middenbril', speciaal voor de afstand tussen mij en de pc. Een gewoon boek kan ik doorgaans alleen nog maar zonder bril van heel dichtbij
lezen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat punt zal ik ook wel gaan bereiken, maar ik kan verder nog goed scherp zien. Ik heb wel gemerkt dat wanneer je eenmaal aan de leesbril bent, je sneller "kippiger" wordt, m.a.w. je ogen worden wat luier.-DIA- schreef: Bij mij werkt een leesbril niet meer. Je ogen kunnen zo'n sterke leesbril nodig hebben dat er geen leesgedeelte meer in een gewone bril is te monteren,
Ik heb zelf ook een 'middenbril', speciaal voor de afstand tussen mij en de pc. Een gewoon boek kan ik doorgaans alleen nog maar zonder bril van heel dichtbij
lezen.
En nu kan ik geen boodschappen meer doen zonder "vergrootglaasjes".

Mijn eerste leesbril ben ik helaas verloren, sindsdien sjouw ik in elke tas een goedkoop leesbrilletje mee.Posthoorn schreef:Daar gebruik ik m'n ouwe leesbril voor
Toch leuk meegenomen Lassie, en plassen stampen zou ik ook zo graag nog een keer doen.Lassie schreef:Nee, allebei 50% korting.
Plassen stampen is altijd erg leuk, ook als hij schoenen aan heeft. Dan is een paar extra schoenen wel fijn.

Maar ja, moet dan zelf de troep opruimen.
Ja idd. ik wil nog wel laarzen kopen voor hem van Bergstein.
Van zus kreeg ik Sestra Wintermagazine Thuis. Da's zoiets als de Flow, maar dan in Eva-versie. (Een blad dat eigenlijk over niets gaat, pretendeert een beetje diepzinnig te zijn en eigenlijk alleen maar gezellig wat babbelt met leuke plaatjes, en hier dus met een snufje christelijk erdoorheen.)
De meest geniale opmerking die ik tot nu toe las (na twaalf pagina's over 'Wij hebben zelf onze keuken opgeknapt', 'Hoe je met een porseleinstift wit servies kunt versieren', 'Lessen over familieproblemen uit de geschiedenis van Jozef' en dergelijke): Tip 9 uit de 9 tips voor rommelkonten:
'Zet je boeken andersom in je boekenkast. Hmmmm, heerlijk rustig zo'n wit vlak.' Die ga ik gelijk toepassen, met die tweeduizend boeken die ik hier voor het grijpen heb staan.
De meest geniale opmerking die ik tot nu toe las (na twaalf pagina's over 'Wij hebben zelf onze keuken opgeknapt', 'Hoe je met een porseleinstift wit servies kunt versieren', 'Lessen over familieproblemen uit de geschiedenis van Jozef' en dergelijke): Tip 9 uit de 9 tips voor rommelkonten:
'Zet je boeken andersom in je boekenkast. Hmmmm, heerlijk rustig zo'n wit vlak.' Die ga ik gelijk toepassen, met die tweeduizend boeken die ik hier voor het grijpen heb staan.

-
Is dat echt de tip? Om je boeken andersom te zetten?Zita schreef:Van zus kreeg ik Sestra Wintermagazine Thuis. Da's zoiets als de Flow, maar dan in Eva-versie. (Een blad dat eigenlijk over niets gaat, pretendeert een beetje diepzinnig te zijn en eigenlijk alleen maar gezellig wat babbelt met leuke plaatjes, en hier dus met een snufje christelijk erdoorheen.)
Hilarisch!
Ik heb altijd al zoveel medelijden met die mensen die hun boekenkast op kleur hebben gesorteerd. Je zoekt je toch helemaal het heen-en-weer naar een boek, lijkt mij. Maar het kan dus nog veel en veel erger...Pimpelmees schreef:Is dat echt de tip? Om je boeken andersom te zetten?Zita schreef:Van zus kreeg ik Sestra Wintermagazine Thuis. Da's zoiets als de Flow, maar dan in Eva-versie. (Een blad dat eigenlijk over niets gaat, pretendeert een beetje diepzinnig te zijn en eigenlijk alleen maar gezellig wat babbelt met leuke plaatjes, en hier dus met een snufje christelijk erdoorheen.)
Hilarisch!