Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Mannetje

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Mannetje »

Een mooi fietsje voor een van de kinderen. Gescoord via MP.
- Niet meer zo actief -
Mara

Bericht door Mara »

Een stoomgenerator, ik kreeg een strijkplank erbij kado.
Strijken gaat een stuk sneller en gemakkelijker :super
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara

Bericht door Mara »

Een leen-auto :sweat mis mijn eigen gemotoriseerde boodschappentas.
Lassie

Bericht door Lassie »

Leuke avater Mara.

Hier twee paar schoenen voor onze zoon.
Onder goed voor onze zoon, wat liep hij trots naar de kassa. :love
Mara

Bericht door Mara »

Lassie schreef:Leuke avater Mara.
Ja vond ik ook. ;
Lassie schreef:Hier twee paar schoenen voor onze zoon.
Had je een voordeeltje, 2 paar halen, 1 betalen?

Twee nieuwe leesbrillen. Moet er erg aan wennen. :OO3 :OO3
Een gewone, met smallere glazen en een graadje sterker, en één met grotere glazen, speciaal voor achter de computer, minder sterk.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Een oud authentiek vergeeld geschriftje van ds. Th. van der Groe uit 1742
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
samanthi

Bericht door samanthi »

verschillende koraalbewerkingen
Het verraad van Douglass Bond (over het leven van Calvijn)
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Mara schreef:... en één met grotere glazen, speciaal voor achter de computer, minder sterk.
Daar gebruik ik m'n ouwe leesbril voor. :haha
Lassie

Bericht door Lassie »

Mara schreef:
Lassie schreef:Leuke avater Mara.
Ja vond ik ook. ;
Lassie schreef:Hier twee paar schoenen voor onze zoon.
Had je een voordeeltje, 2 paar halen, 1 betalen?
Nee, allebei 50% korting.
Plassen stampen is altijd erg leuk, ook als hij schoenen aan heeft. Dan is een paar extra schoenen wel fijn.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Posthoorn schreef:
Mara schreef:... en één met grotere glazen, speciaal voor achter de computer, minder sterk.
Daar gebruik ik m'n ouwe leesbril voor. :haha
Bij mij werkt een leesbril niet meer. Je ogen kunnen zo'n sterke leesbril nodig hebben dat er geen leesgedeelte meer in een gewone bril is te monteren,
Ik heb zelf ook een 'middenbril', speciaal voor de afstand tussen mij en de pc. Een gewoon boek kan ik doorgaans alleen nog maar zonder bril van heel dichtbij
lezen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

-DIA- schreef: Bij mij werkt een leesbril niet meer. Je ogen kunnen zo'n sterke leesbril nodig hebben dat er geen leesgedeelte meer in een gewone bril is te monteren,
Ik heb zelf ook een 'middenbril', speciaal voor de afstand tussen mij en de pc. Een gewoon boek kan ik doorgaans alleen nog maar zonder bril van heel dichtbij
lezen.
Dat punt zal ik ook wel gaan bereiken, maar ik kan verder nog goed scherp zien. Ik heb wel gemerkt dat wanneer je eenmaal aan de leesbril bent, je sneller "kippiger" wordt, m.a.w. je ogen worden wat luier.
En nu kan ik geen boodschappen meer doen zonder "vergrootglaasjes". :huhu
Posthoorn schreef:Daar gebruik ik m'n ouwe leesbril voor
Mijn eerste leesbril ben ik helaas verloren, sindsdien sjouw ik in elke tas een goedkoop leesbrilletje mee.
Lassie schreef:Nee, allebei 50% korting.
Plassen stampen is altijd erg leuk, ook als hij schoenen aan heeft. Dan is een paar extra schoenen wel fijn.
Toch leuk meegenomen Lassie, en plassen stampen zou ik ook zo graag nog een keer doen. :haha
Maar ja, moet dan zelf de troep opruimen.
Lassie

Bericht door Lassie »

Ja idd. ik wil nog wel laarzen kopen voor hem van Bergstein.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Van zus kreeg ik Sestra Wintermagazine Thuis. Da's zoiets als de Flow, maar dan in Eva-versie. (Een blad dat eigenlijk over niets gaat, pretendeert een beetje diepzinnig te zijn en eigenlijk alleen maar gezellig wat babbelt met leuke plaatjes, en hier dus met een snufje christelijk erdoorheen.)
De meest geniale opmerking die ik tot nu toe las (na twaalf pagina's over 'Wij hebben zelf onze keuken opgeknapt', 'Hoe je met een porseleinstift wit servies kunt versieren', 'Lessen over familieproblemen uit de geschiedenis van Jozef' en dergelijke): Tip 9 uit de 9 tips voor rommelkonten:
'Zet je boeken andersom in je boekenkast. Hmmmm, heerlijk rustig zo'n wit vlak.' Die ga ik gelijk toepassen, met die tweeduizend boeken die ik hier voor het grijpen heb staan. ::tilt
Pimpelmees

Bericht door Pimpelmees »

Zita schreef:Van zus kreeg ik Sestra Wintermagazine Thuis. Da's zoiets als de Flow, maar dan in Eva-versie. (Een blad dat eigenlijk over niets gaat, pretendeert een beetje diepzinnig te zijn en eigenlijk alleen maar gezellig wat babbelt met leuke plaatjes, en hier dus met een snufje christelijk erdoorheen.)
De meest geniale opmerking die ik tot nu toe las (na twaalf pagina's over 'Wij hebben zelf onze keuken opgeknapt', 'Hoe je met een porseleinstift wit servies kunt versieren', 'Lessen over familieproblemen uit de geschiedenis van Jozef' en dergelijke): Tip 9 uit de 9 tips voor rommelkonten:
'Zet je boeken andersom in je boekenkast. Hmmmm, heerlijk rustig zo'n wit vlak.' Die ga ik gelijk toepassen, met die tweeduizend boeken die ik hier voor het grijpen heb staan. ::tilt
Is dat echt de tip? Om je boeken andersom te zetten?
Hilarisch!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Pimpelmees schreef:
Zita schreef:Van zus kreeg ik Sestra Wintermagazine Thuis. Da's zoiets als de Flow, maar dan in Eva-versie. (Een blad dat eigenlijk over niets gaat, pretendeert een beetje diepzinnig te zijn en eigenlijk alleen maar gezellig wat babbelt met leuke plaatjes, en hier dus met een snufje christelijk erdoorheen.)
Is dat echt de tip? Om je boeken andersom te zetten?
Hilarisch!
Ik heb altijd al zoveel medelijden met die mensen die hun boekenkast op kleur hebben gesorteerd. Je zoekt je toch helemaal het heen-en-weer naar een boek, lijkt mij. Maar het kan dus nog veel en veel erger...
Plaats reactie