ik ruil de sgp in voor wilders

refo

Bericht door refo »

Heeft iemand Spruijt nog gehoord afgelopen zaterdag voor de TROS radio?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door gekriet
Oorspronkelijk gepost door Billy
Oorspronkelijk gepost door gekriet
Ik ben om, het programma van wilders bevat zoveel punten die voldoen aan de taken van de overheid dat ik zijn program goed kan steunen.

En als ik mijn omgeving goed beluister ben ik niet de enige.:bou:

He dit vind ik verrassend ! Zelfs een conservatief als Billy maakt deze stap (nog) niet al heb ik heel veel raakvlakken met iemand als Wilders ( en Spruyt).

Wat doe jij met de etische questies gekriet? daar ben ik erg nieuwsgierig naar!?
De opvatting over de rol van de overheid spreekt mij zeer aan bij Wilders. Daarnaast pleit hij voor een vangnet voor de allerzwaksten.

De ethische kwesties zijn niet ingevuld in de verklaring van Wilders al is hij bijvoorbeeld wel tegen het homohuwelijk.

We moeten echter niet de illussie hebben dat op dit moment een christelijke overheid te realiseren valt. Wat dat aangaat is een principiele stem voor de christelijke partijen, maar helaas weinig effectief. Pragmatisch is het om Wilders te stemmen. In zijn strijd tegen de ISLAM is hij zelfs verdergaand dan sgp/cu??
'De ethische kwesties zijn niet ingevuld.'
Voor mij als christen wegen de ethische kwesties het zwaarst. En ik kan me geen christen voorstellen voor wie dat niet zo is. Hij zei letterlijk in het interview in het RD dat homouwelijk, abortus en euthanasie voor hem nu niet de issues zijn waar het om draait! Dat is toch ontzettend zwak!? Als je voor of tegen deze dingen bent zeg je dit ronduit in de krant, maar probeer je niet om het onbesproken te laten zodat je van beide kanten kiezers kan krijgen. Dit zijn wel issues waar het om draait! Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor Wilders zou stemmen en hiermee tegen een christelijke partij. Volgens mij stem je op dat moment niet voor Gods belangen.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door refo
Heeft iemand Spruijt nog gehoord afgelopen zaterdag voor de TROS radio?

yep, hij had niets nieuws te vertellen....
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Unionist

Bericht door Unionist »

Deze meneer schetst ook de problemen waarmee we te maken hebben in deze wereld, en hij heeft wél een oplossing.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Plaats reactie