Hans Wiegel ooit nog eens MP?
Hans Wiegel ooit nog eens MP?
In een intervieuw in het programma Follow the Leader bij de EO met Thijs van de Brink ( goeie intervieuwer overigens!) bekend de beruchte en bekende HANS WIEGEL dat hij evt. nog 1 politieke baan zou ambieren.
die van: MINISTER PRESIDENT
Wat denken jullie? Zou Nederland gebaat zijn met Hans Wiegel aan de top?
Wellicht is hij wat charismatischer dan JP; maar het interview beluisterend heb ik hem wel eens wat daadkrachtiger gehoord en in actie gezien.
kijk hier: Hans wiegel in followtheleader
klik rechtsboven op "video"
die van: MINISTER PRESIDENT
Wat denken jullie? Zou Nederland gebaat zijn met Hans Wiegel aan de top?
Wellicht is hij wat charismatischer dan JP; maar het interview beluisterend heb ik hem wel eens wat daadkrachtiger gehoord en in actie gezien.
kijk hier: Hans wiegel in followtheleader
klik rechtsboven op "video"
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Oorspronkelijk gepost door David J
BRRR... Het idee...![]()
waarom David?
lijkt me iig beter dan "die nicht" Wouter Bos
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
:,Oorspronkelijk gepost door limosa
Hans Wiegel MP? ik zat meer aan Madame Tussaud te denken . . .

Oorspronkelijk gepost door wim314
en als jp het niet meer doet...dan wiegelbtje oppertunisme in de politiek met dikke sigaren....toneel...zinloos allemaal...maar het maakt het wel erg leuk om naar te kijken (ik weet het, politiek is geen spel..maja)
Politiek geen spel?
Het is een groot spel een bizare facade,van belangengroepen die zich partij noemen.
Politiek zou het eerder een kwalijk spel willen noemen,hoe lang blijven de mensen nog dromen.
Oorspronkelijk gepost door AdoroteOorspronkelijk gepost door wim314
en als jp het niet meer doet...dan wiegelbtje oppertunisme in de politiek met dikke sigaren....toneel...zinloos allemaal...maar het maakt het wel erg leuk om naar te kijken (ik weet het, politiek is geen spel..maja)
Politiek geen spel?
Het is een groot spel een bizare facade,van belangengroepen die zich partij noemen.
Politiek zou het eerder een kwalijk spel willen noemen,hoe lang blijven de mensen nog dromen.
wordt wakker!!
wat denk je als er geen politiek werd bedreven in dit waterlandje?
het zou ene grote chaos worden!
als je je in politiek gaat verdiepen:
- ga je het leuk vinden
- irriteer je je er soms aan
- moet je soms relativeren
- krijg je mensenkennis
- sta je soms voor teleurstellingen
- en soms voor aangename verrassingen
en ja hoor!
Wiegel denkt aan terugkeer in politiek
Uitgegeven: 22 februari 2005 21:32
Laatst gewijzigd: 22 februari 2005 21:36
HILVERSUM - Hans Wiegel denkt aan een terugkeer in de landelijke politiek. De vroegere VVD-leider zegt dat in het televisieprogramma van Rik Felderhof, dat donderdag wordt uitgezonden.
Terugkeer naar politiek Den Haag ziet Wiegel na de dood van zijn vrouw als een van de mogelijkheden. Hij ambieert dan de baan van premier, een functie die de liberale veteraan nog niet heeft bekleed.
Steunbetuigingen
Het is het eerste interview van Wiegel na de dood van zijn vrouw op 6 januari. De afgelopen weken ontving hij duizenden betuigingen van steun. Na een periode van bezinning is Wiegel van plan om weer aan de slag te gaan, vertelt hij in het vraaggesprek.
Wiegel is nu voorzitter van Zorgverzekeraars Nederland, de koepel van zorgverzekeraars. Verder heeft hij een aantal commissariaten. Tot 2000 was hij lid van de Eerste Kamer. Daarvoor was hij lid van de Tweede Kamer voor de VVD en minister van Binnenlandse Zaken (1977-1981). Ook was hij commissaris van de koningin in Friesland.
Wiegel denkt aan terugkeer in politiek
Uitgegeven: 22 februari 2005 21:32
Laatst gewijzigd: 22 februari 2005 21:36
HILVERSUM - Hans Wiegel denkt aan een terugkeer in de landelijke politiek. De vroegere VVD-leider zegt dat in het televisieprogramma van Rik Felderhof, dat donderdag wordt uitgezonden.
Terugkeer naar politiek Den Haag ziet Wiegel na de dood van zijn vrouw als een van de mogelijkheden. Hij ambieert dan de baan van premier, een functie die de liberale veteraan nog niet heeft bekleed.
Steunbetuigingen
Het is het eerste interview van Wiegel na de dood van zijn vrouw op 6 januari. De afgelopen weken ontving hij duizenden betuigingen van steun. Na een periode van bezinning is Wiegel van plan om weer aan de slag te gaan, vertelt hij in het vraaggesprek.
Wiegel is nu voorzitter van Zorgverzekeraars Nederland, de koepel van zorgverzekeraars. Verder heeft hij een aantal commissariaten. Tot 2000 was hij lid van de Eerste Kamer. Daarvoor was hij lid van de Tweede Kamer voor de VVD en minister van Binnenlandse Zaken (1977-1981). Ook was hij commissaris van de koningin in Friesland.
Mijn politieke interesse stamt nog uit het Wiegel-tijdperk, en sinds dien heb ik geen sympathiekere VVD-leider gezien.
Ik ben niet zo'n VVD'er, maar Wiegel is wél mens. Ik mag hem wel.
Als oppositieleider zou hij het heel goed doen. Ideetje als lijsttrekker voor Billy zijn Conservatieve Partij Nederland?
Ik ben niet zo'n VVD'er, maar Wiegel is wél mens. Ik mag hem wel.
Als oppositieleider zou hij het heel goed doen. Ideetje als lijsttrekker voor Billy zijn Conservatieve Partij Nederland?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)