Vraag (pc en internet)
Re: Een vraag:
Daar is het juist voor bedoeld...
Re: Een vraag:
Oke, bedankt dan!
Ik hoop dat ik alsnog contact met solcon zal kunnen krijgen, even afwachten.

Ik hoop dat ik alsnog contact met solcon zal kunnen krijgen, even afwachten.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Een vraag:
Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Een vraag:
In het weekend gesloten?-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Re: Een vraag:
Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.
Re: Een vraag:
nog steeds kan ik SOLCON niet bereiken
op de SOLCON site lees ik dit:
Laatste tweets
Solcon is telefonisch weer bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.^JA
Er is op dit moment een algemene storing op onze telefooncentrale. Hierdoor zijn we telefonisch niet bereikbaar. Meer info volgt. ^JA
Cameraploeg overvalt eerste Solcon-klant op glasvezel Harderwijk!
Kijk op ow.ly/AOJOa
op de SOLCON site lees ik dit:
Laatste tweets
Solcon is telefonisch weer bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.^JA
Er is op dit moment een algemene storing op onze telefooncentrale. Hierdoor zijn we telefonisch niet bereikbaar. Meer info volgt. ^JA
Cameraploeg overvalt eerste Solcon-klant op glasvezel Harderwijk!
Kijk op ow.ly/AOJOa
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Een vraag:
Klopt, die ervaring heb ik ook. Als ik met ons vaste toestel bel, blijf ik hangen in het keuzemenu en kom ik geen stap verder. Bel ik mobiel, dan lukt het wel om een keuze te maken, zodat je geholpen wordt (na vele minuten in de wacht te hebben gestaan, dat dan weer wel...)ejvl schreef:Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.
Dus, DIA, bel mobiel, dan hoop ik voor je dat 't wel lukt.
~~Soli Deo Gloria~~
Re: Een vraag:
Of maak een support-ticket aan via serviceweb.
Re: Een vraag:
Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.Hendrikus schreef:Klopt, die ervaring heb ik ook. Als ik met ons vaste toestel bel, blijf ik hangen in het keuzemenu en kom ik geen stap verder. Bel ik mobiel, dan lukt het wel om een keuze te maken, zodat je geholpen wordt (na vele minuten in de wacht te hebben gestaan, dat dan weer wel...)ejvl schreef:Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.
Dus, DIA, bel mobiel, dan hoop ik voor je dat 't wel lukt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Een vraag:
Bekend probleem...-DIA- schreef:Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.
~~Soli Deo Gloria~~
Re: Een vraag:
10 minuten zeiden eerst... het werden er ruim 20...Hendrikus schreef:Bekend probleem...-DIA- schreef:Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Een vraag:
Maar de grote vraag is natuurlijk of het probleem is verholpen. En waarom je niet met de vaste telefoon kunt bellen.
Re: Een vraag:
Heb ik meteen getest.DDD schreef:Maar de grote vraag is natuurlijk of het probleem is verholpen. En waarom je niet met de vaste telefoon kunt bellen.
Tijdens de telefonische instructies belde ik weer opnieuw met Solcon, en nu ging ie verder dan het keuzemenu. Ik weet het, ik ben dom, ik lijk dom, maar soms denk ik nog wel ergens aan.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Een vraag:
Voip en DTMF gaan vaak niet samen. Dat is het probleem. Evenals fax bijvoorbeeld.
Re: Een vraag:
Ik zei toch "ik ben dom", ik ken die termen niet eens!ejvl schreef:Voip en DTMF gaan vaak niet samen. Dat is het probleem. Evenals fax bijvoorbeeld.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«