Sheba schreef:Misschien omdat de uitspraken gedaan zijn zonder dat daar nu vergeving voor gevraagd is? En men ondertussen tot de orde van de dag over gaat. Zonder consequenties te trekken. Zoals zo vaak gebeurd.... Ook in de wereld.
Door er zelf dan ook maar over te zwijgen doen we gezellig aan de doofpotcultuur mee!
Wanneer de GBS de uitspraken wel terecht vond of vindt, houdt mijn sympathie t.o.v. Deze organisatie inderdaad weinig over.... En kan ik weinig broederlijke liefde herkennen.
Wanneer de GBS de uitspraken betreurt zou het hen sieren dat ook openlijk te zeggen. Aangezien de uitspraken ook openlijk zijn gedaan.
Net zo goed als er uitspraken zouden zijn gedaan door de HVS die kwetsend zijn geweest, daar ook vergeving voor gevraagd zou moeten worden aan elkaar!
Ik kan niet voor Luther denken. maar ik kan mij zo voorstellen dat uitspraken die zo onterecht zijn geweest, van hen die je heel na staan, het meest zeer doen!
Men zou er bijna van gaan huilen zeg. Doe niet zo theatraal. Zoals @Jongbloed al eerder opmerkte: Er zijn belangen! die tellen.
Sheba schreef:@ Wim
Als je zo inzit over je arme naaste met het kopen van deze Bijbel. dan ,een je er toch een? Om zo te beslissen of het gied is er een aan te schaffen?
@Jongbloed prevelt iets over commerciële belangen in lijn met de missionaire belangen. @DDD en @Luther memoreren aan de hoogte van hun bijdrage aan de GBS. De presentatie van de HSV Studiebijbel vindt plaats bij de TUA, (gratizzzzz zoals @Luther wist te melden) Ten koste van - uiteraard - gemeenschapsgeld.
Maar waar valt de HSV Studiebijbel voor een paar weken op proef te regelen?