Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
Dat heb ik ook. Ik dacht dat het aan Tapatalk lag.
Even samenvattend.
Is het alleen op een iPad of ook op een ander device?
Gebruiken jullie tapatalk, safari of een andere browser?
Is het alleen bij PB's of ook bij gewone berichten?
Welke foutmelding krijg je?
Ik weet niet hoe het op de pc is. Daar kan ik nu even niet op. Bij mij is het op de ipad via Safari...
Alleen bij de pb berichten. Eerder ook bij de gewone berichten. Ik krijg dezelfde melding zoals eerder genoemd!
Alleen bij de pb berichten. Eerder ook bij de gewone berichten. Ik krijg dezelfde melding zoals eerder genoemd!
Laatst gewijzigd door Sheba op 10 okt 2014, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- iPadTiberius schreef:Even samenvattend.
- Tapatalk
- Gewone berichten
- Geen foutmelding; je ziet alleen niet de 'gewone' quote-vormgeving, maar alleen de letters:
NN schreef:
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat zijn dus 2 verschillende dingen.
1. De nieuwe tapatalk interface bevalt niet
2. Bij PB's krijgen we dezelfde foutmelding nog als eerder bij de gewone berichten.
2. Bij PB's krijgen we dezelfde foutmelding nog als eerder bij de gewone berichten.
Ad 1: Het gaat om of het mij bevalt. Het is niet meer helder te lezen.Tiberius schreef:Dat zijn dus 2 verschillende dingen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
2. Idd ook op mijn desktop PC krijg ik bij het versturen van een PB dezelfde melding. (het was wel een PB naar Luther misschien is hij het virusTiberius schreef:Dat zijn dus 2 verschillende dingen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Tapatalk via android geeft normale quote en ik vind de nieuwe interface juist erg mooiTiberius schreef:Dat zijn dus 2 verschillende dingen.
Bedankt voor deze aanvulling!Chrisje72 schreef:Tapatalk via android geeft normale quote en ik vind de nieuwe interface juist erg mooiTiberius schreef:Dat zijn dus 2 verschillende dingen.
Tapatalk via Windows Phone is ook mooier geworden. Maar dat het op Apple tegenvalt, zal ik wel doorgeven.
Ik zie helemaal geen nieuwe interface. De rest is nog hetzelfde als voorheen.Tiberius schreef:Bedankt voor deze aanvulling!Chrisje72 schreef:Tapatalk via android geeft normale quote en ik vind de nieuwe interface juist erg mooiTiberius schreef:Dat zijn dus 2 verschillende dingen.
Tapatalk via Windows Phone is ook mooier geworden. Maar dat het op Apple tegenvalt, zal ik wel doorgeven.
EMG heeft hier iets aan gedaan.Tiberius schreef:2. Bij PB's krijgen we dezelfde foutmelding nog als eerder bij de gewone berichten.
Willen jullie eens kijken of het nu opgelost is? (Sheba, Ejvl, Huisman)
Heb jou net een test PB gestuurd ....helaas nog steeds dezelfde melding.Tiberius schreef:EMG heeft hier iets aan gedaan.Tiberius schreef:2. Bij PB's krijgen we dezelfde foutmelding nog als eerder bij de gewone berichten.
Willen jullie eens kijken of het nu opgelost is? (Sheba, Ejvl, Huisman)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hier ook nog steeds hetzelfde verhaal. Het gekke is dat ik er gisteren geen kast van gad toen ik iemand anders hier een pb- tje stuurde....
Ok, bedankt. Ik heb het weer doorgegeven.
Helaas lukt het me niet om het probleem bij mezelf na te bootsen.
Helaas lukt het me niet om het probleem bij mezelf na te bootsen.
Het wordt wel tijd voor een nieuw keyboardSheba schreef:Hier ook nog steeds hetzelfde verhaal. Het gekke is dat ik er gisteren geen kast van gad toen ik iemand anders hier een pb- tje stuurde....