Vraag (algemeen)
-
Re: Vraagje
Is het geen caching probleem van de proxy van Kliksafe? Ik heb er nl geen last van (Solcon).
Probeer eens <control><F5> toetscombinatie, dan wordt de pagina in de proxy cache ververst. Dat wil in dit soort situaties nogal eens helpen.
Probeer eens <control><F5> toetscombinatie, dan wordt de pagina in de proxy cache ververst. Dat wil in dit soort situaties nogal eens helpen.
Antwoord van EMG support:
Kortom ons verzoek: meld even als het nog eens gebeurt, a.u.b.Dank voor je melding. Het heeft waarschijnlijk te maken met een aangevraagde update van Tapatalk die ik maandag uitgevoerd heb.
De update leek goed te gaan, maar blijkbaar was er nog iets mis. Als ik kijk in de backtrace (dank voor het meesturen; heb ik echt wat aan), zie ik dat er een tabel kolom ontbreekt. Heeft de upgrade waarschijnlijk niet toegevoegd.
Ik heb nu zelf de ontbrekende kolom toegevoegd. Kan je kijken of het nu wel goed gaat?
Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
even testen...het resultaat is dat het probleem opgelost lijkt te zijnTiberius schreef:Antwoord van EMG support:
Kortom ons verzoek: meld even als het nog eens gebeurt, a.u.b.Dank voor je melding. Het heeft waarschijnlijk te maken met een aangevraagde update van Tapatalk die ik maandag uitgevoerd heb.
De update leek goed te gaan, maar blijkbaar was er nog iets mis. Als ik kijk in de backtrace (dank voor het meesturen; heb ik echt wat aan), zie ik dat er een tabel kolom ontbreekt. Heeft de upgrade waarschijnlijk niet toegevoegd.
Ik heb nu zelf de ontbrekende kolom toegevoegd. Kan je kijken of het nu wel goed gaat?

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Kennelijk is het probleem opgelost. Dan ga ik het afmelden bij EMG.
En geldt daarbij ook het bonus-malus-systeem?WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Re: Re : Vraagje
Ik denk dat je meer reacties krijgt op een seculier forum.WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?

Hoezo? hier zit toch ook veel ervaring met verzekeren?Marc_44 schreef:Ik denk dat je meer reacties krijgt op een seculier forum.WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Het was slechts een grapje. Ik denk niet dat veel refoforummers zelf een dergelijke verzekering hebben afgesloten. Afijn, je snapt het wel denk ik.WimA schreef:Hoezo? hier zit toch ook veel ervaring met verzekeren?Marc_44 schreef:Ik denk dat je meer reacties krijgt op een seculier forum.WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
- Dodo
Ik heb gegoogled en niet veel gevonden. Een Amerikaanse verzekering, maar die moet je op tijd afsluiten (je moet daarna nog zeker vier jaar samen blijven). Je bouwt daarmee een bedrag op dat bij scheiding wordt uitgekeerd. Het is niet gezegd dat daarmee alle kosten gedekt kunnen worden (ik weet eigenlijk niet wat een scheiding kan kosten).WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Misschien is een goede rechtsbijstandverzekering een beter idee? Met een familie-module.
Ik heb het idee dat veel financiële problemen bij een scheiding komen doordat er veel hypotheek op het huis zit. Meestal krijg je dat bij verkoop niet terug en blijven beiden met een restschuld zitten. Dat is een waardeloze situatie.
Heel vervelend natuurlijk, maar moeten we niet gewoon het huwelijk durven nemen zonder direct een verzekering af te sluiten voor een scheiding.Dodo schreef:Ik heb gegoogled en niet veel gevonden. Een Amerikaanse verzekering, maar die moet je op tijd afsluiten (je moet daarna nog zeker vier jaar samen blijven). Je bouwt daarmee een bedrag op dat bij scheiding wordt uitgekeerd. Het is niet gezegd dat daarmee alle kosten gedekt kunnen worden (ik weet eigenlijk niet wat een scheiding kan kosten).WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Misschien is een goede rechtsbijstandverzekering een beter idee? Met een familie-module.
Ik heb het idee dat veel financiële problemen bij een scheiding komen doordat er veel hypotheek op het huis zit. Meestal krijg je dat bij verkoop niet terug en blijven beiden met een restschuld zitten. Dat is een waardeloze situatie.
NHG op de hypotheek is wel zo'n beetje het enige. Deze kunnen dan de restschuld van de hypotheek betalen als het huis verkocht wordt.WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Of men moet getrouwd zijn op huwelijkse voorwaarden.
Ik hoor net, dat iemand bij het plaatsen van PB's ook deze melding krijgt.Tiberius schreef:Kennelijk is het probleem opgelost. Dan ga ik het afmelden bij EMG.
Zijn er meerderen die daar last van hebben?
Ja, vandaag naar jou...Tiberius schreef:Ik hoor net, dat iemand bij het plaatsen van PB's ook deze melding krijgt.Tiberius schreef:Kennelijk is het probleem opgelost. Dan ga ik het afmelden bij EMG.
Via een ipad verstuurd!
Op mijn iPad is er nog niets verbeterd, ook niet bij het plaatsen van gewone postings. Ik bedoel: ik krijg niet meer die gekke melding, nu is het probleem dat de quotes niet zichtbaar worden.Tiberius schreef:Ik hoor net, dat iemand bij het plaatsen van PB's ook deze melding krijgt.Tiberius schreef:Kennelijk is het probleem opgelost. Dan ga ik het afmelden bij EMG.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)