Vraag (algemeen)

GJdeBruijn

Re: Vraagje

Bericht door GJdeBruijn »

Is het geen caching probleem van de proxy van Kliksafe? Ik heb er nl geen last van (Solcon).
Probeer eens <control><F5> toetscombinatie, dan wordt de pagina in de proxy cache ververst. Dat wil in dit soort situaties nogal eens helpen.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Antwoord van EMG support:
Dank voor je melding. Het heeft waarschijnlijk te maken met een aangevraagde update van Tapatalk die ik maandag uitgevoerd heb.
De update leek goed te gaan, maar blijkbaar was er nog iets mis. Als ik kijk in de backtrace (dank voor het meesturen; heb ik echt wat aan), zie ik dat er een tabel kolom ontbreekt. Heeft de upgrade waarschijnlijk niet toegevoegd.
Ik heb nu zelf de ontbrekende kolom toegevoegd. Kan je kijken of het nu wel goed gaat?
Kortom ons verzoek: meld even als het nog eens gebeurt, a.u.b.
WimA

Bericht door WimA »

Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
huisman

Bericht door huisman »

Tiberius schreef:Antwoord van EMG support:
Dank voor je melding. Het heeft waarschijnlijk te maken met een aangevraagde update van Tapatalk die ik maandag uitgevoerd heb.
De update leek goed te gaan, maar blijkbaar was er nog iets mis. Als ik kijk in de backtrace (dank voor het meesturen; heb ik echt wat aan), zie ik dat er een tabel kolom ontbreekt. Heeft de upgrade waarschijnlijk niet toegevoegd.
Ik heb nu zelf de ontbrekende kolom toegevoegd. Kan je kijken of het nu wel goed gaat?
Kortom ons verzoek: meld even als het nog eens gebeurt, a.u.b.
even testen...het resultaat is dat het probleem opgelost lijkt te zijn :super
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Kennelijk is het probleem opgelost. Dan ga ik het afmelden bij EMG.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
En geldt daarbij ook het bonus-malus-systeem?
Marc_44

Re: Re : Vraagje

Bericht door Marc_44 »

WimA schreef:Zijn er ook verzekeringen die de - financiële - gevolgen van een echtscheiding compenseren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik denk dat je meer reacties krijgt op een seculier forum. :)
WimA

Bericht door WimA »

Marc_44 schreef:
Hoezo? hier zit toch ook veel ervaring met verzekeren?
Marc_44

Bericht door Marc_44 »

WimA schreef:
Marc_44 schreef:
Hoezo? hier zit toch ook veel ervaring met verzekeren?
Het was slechts een grapje. Ik denk niet dat veel refoforummers zelf een dergelijke verzekering hebben afgesloten. Afijn, je snapt het wel denk ik.
Dodo

Bericht door Dodo »

Ik heb gegoogled en niet veel gevonden. Een Amerikaanse verzekering, maar die moet je op tijd afsluiten (je moet daarna nog zeker vier jaar samen blijven). Je bouwt daarmee een bedrag op dat bij scheiding wordt uitgekeerd. Het is niet gezegd dat daarmee alle kosten gedekt kunnen worden (ik weet eigenlijk niet wat een scheiding kan kosten).

Misschien is een goede rechtsbijstandverzekering een beter idee? Met een familie-module.

Ik heb het idee dat veel financiële problemen bij een scheiding komen doordat er veel hypotheek op het huis zit. Meestal krijg je dat bij verkoop niet terug en blijven beiden met een restschuld zitten. Dat is een waardeloze situatie.
Marc_44

Bericht door Marc_44 »

Dodo schreef:
Ik heb gegoogled en niet veel gevonden. Een Amerikaanse verzekering, maar die moet je op tijd afsluiten (je moet daarna nog zeker vier jaar samen blijven). Je bouwt daarmee een bedrag op dat bij scheiding wordt uitgekeerd. Het is niet gezegd dat daarmee alle kosten gedekt kunnen worden (ik weet eigenlijk niet wat een scheiding kan kosten).

Misschien is een goede rechtsbijstandverzekering een beter idee? Met een familie-module.

Ik heb het idee dat veel financiële problemen bij een scheiding komen doordat er veel hypotheek op het huis zit. Meestal krijg je dat bij verkoop niet terug en blijven beiden met een restschuld zitten. Dat is een waardeloze situatie.
Heel vervelend natuurlijk, maar moeten we niet gewoon het huwelijk durven nemen zonder direct een verzekering af te sluiten voor een scheiding.
ejvl

Bericht door ejvl »

NHG op de hypotheek is wel zo'n beetje het enige. Deze kunnen dan de restschuld van de hypotheek betalen als het huis verkocht wordt.
Of men moet getrouwd zijn op huwelijkse voorwaarden.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Tiberius schreef:Kennelijk is het probleem opgelost. Dan ga ik het afmelden bij EMG.
Ik hoor net, dat iemand bij het plaatsen van PB's ook deze melding krijgt.
Zijn er meerderen die daar last van hebben?
Sheba
Inactief

Bericht door Sheba »

Tiberius schreef:
Tiberius schreef:Kennelijk is het probleem opgelost. Dan ga ik het afmelden bij EMG.
Ja, vandaag naar jou...
Via een ipad verstuurd!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:
Op mijn iPad is er nog niets verbeterd, ook niet bij het plaatsen van gewone postings. Ik bedoel: ik krijg niet meer die gekke melding, nu is het probleem dat de quotes niet zichtbaar worden.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Plaats reactie