Maar mijn bericht sloeg nergens op, wellicht dat het daaraan ligt, als ik de slachtoffers zie.

Het zou wel aardig zijn als de helpdesk dat terugmeldt.Anker schreef:Ik ook.
Maar mijn bericht sloeg nergens op, wellicht dat het daaraan ligt, als ik de slachtoffers zie.
In meerdere......het houdt trouwens een posting niet tegen.Tiberius schreef:Huisman, is het in een specifiek topic of in meerdere?
Ik heb nergens last van. Geeft te denken ;-)Anker schreef:Ik ook.
Even proberen...ejvl schreef:Ik heb nergens last van. Geeft te denken ;-)Anker schreef:Ik ook.
Ik heb het alleen op mijn iPad of Asus T100 Tablet met Windows 8.1. Bij de stand-alone-PC niet (ook Windows 8.1).Tiberius schreef:Ik zal het bij de helpdesk van EMG melden.
Ik heb ook windows 8.1 ( Ik ga trouwens binnenkort een tablet kopen....nog suggesties voor de beste koop?)Luther schreef:Ik heb het alleen op mijn iPad of Asus T100 Tablet met Windows 8.1. Bij de stand-alone-PC niet (ook Windows 8.1).Tiberius schreef:Ik zal het bij de helpdesk van EMG melden.
** Edit: En nu dus ook bij de stand-alone-versie.....
Ik heb een samsung tablet maar zou het niemand aanraden. Sluit vaak spontaan het programma af, en op internet heb ik gevonden dat dat vaak voorkomt (en dat er niets aan te doen is).huisman schreef:Ik heb ook windows 8.1 ( Ik ga trouwens binnenkort een tablet kopen....nog suggesties voor de beste koop?)Luther schreef:Ik heb het alleen op mijn iPad of Asus T100 Tablet met Windows 8.1. Bij de stand-alone-PC niet (ook Windows 8.1).Tiberius schreef:Ik zal het bij de helpdesk van EMG melden.
En nu in een reactie. Ook op een Asus T100 tablet met Win8.1ProLuther schreef:Ik heb het alleen op mijn iPad of Asus T100 Tablet met Windows 8.1. Bij de stand-alone-PC niet (ook Windows 8.1).Tiberius schreef:Ik zal het bij de helpdesk van EMG melden.