Graag gedaan. Ik vind het wel heel interessant om het te lezen.Marc_44 schreef:
Dat lijkt me interessant. Dank voor de tip.

Graag gedaan. Ik vind het wel heel interessant om het te lezen.Marc_44 schreef:
Dat lijkt me interessant. Dank voor de tip.
Het is er nog maar net, hoor.Dodo schreef:Kanaaleilandjes, van Janne IJmker.
Het is goed geschreven, maar het zijn losse stukjes en het gaat voor mijn gevoel nergens heen.
Ik denk overigens dat het boek een beetje aan de aandacht ontsnapt is, want het beschrijft veel dingen van een gereformeerde jeugd waar alles bepaald niet koek en ei was. Ben benieuwd of de "Dorsvloer-bashers" dit boek ook afkeuren
Ik zou deze graag eens met de leeskring doen. Complex boek. Ik ga 'm ook nog eens lezen, denk ik.DDD schreef:Net uit: De Alchemist van Paul Coelho. Een mooi boek, dat het misschien waard is om twee keer gelezen te worden. Het zet je aan tot nadenken over de keuzes die je maakt in je leven.
Ik heb het gelezen. Lijkt een heel eenvoudig boek -bijna een sprookje - maar er zit veel in. Alleen: of dat allemaal zo goed is waag ik wel te betwijfelen. Coehlo mengt het Christelijke (Katholieke) geloof met de nodige mystiek. In zijn andere boeken gaat het o.a. over het oproepen van geesten etc.Dodo schreef:Ik zou deze graag eens met de leeskring doen. Complex boek. Ik ga 'm ook nog eens lezen, denk ik.DDD schreef:Net uit: De Alchemist van Paul Coelho. Een mooi boek, dat het misschien waard is om twee keer gelezen te worden. Het zet je aan tot nadenken over de keuzes die je maakt in je leven.
Hoezo?Posthoorn schreef:Heb eens een boekje van Kim Vogel Sawyer gelezen. Ze houdt je aandacht wel vast, maar na afloop heb je een kater.
Ik wilde de auteur inderdaad nog eens nader bestuderen. Maar dit boek heeft weinig onchristelijke gedachten. Ik vond het zeer de moeite waard.dennis schreef:Ik heb het gelezen. Lijkt een heel eenvoudig boek -bijna een sprookje - maar er zit veel in. Alleen: of dat allemaal zo goed is waag ik wel te betwijfelen. Coehlo mengt het Christelijke (Katholieke) geloof met de nodige mystiek. In zijn andere boeken gaat het o.a. over het oproepen van geesten etc.Dodo schreef:Ik zou deze graag eens met de leeskring doen. Complex boek. Ik ga 'm ook nog eens lezen, denk ik.DDD schreef:Net uit: De Alchemist van Paul Coelho. Een mooi boek, dat het misschien waard is om twee keer gelezen te worden. Het zet je aan tot nadenken over de keuzes die je maakt in je leven.
Voorzichtigheid lijkt me hier wel op z'n plaats.
Diepgang 0,0. Karaktertekening idem. En alles past wel érg mooi in elkaar.dennis schreef:Hoezo?Posthoorn schreef:Heb eens een boekje van Kim Vogel Sawyer gelezen. Ze houdt je aandacht wel vast, maar na afloop heb je een kater.
Ach ja, zo staan in de bieb planken vol met boeken die aan dit profiel voldoen.Posthoorn schreef:Diepgang 0,0. Karaktertekening idem. En alles past wel érg mooi in elkaar.dennis schreef:Hoezo?Posthoorn schreef:Heb eens een boekje van Kim Vogel Sawyer gelezen. Ze houdt je aandacht wel vast, maar na afloop heb je een kater.
Ja, dat is waar. Sommige boeken van haar heb ik gelezen, andere weggelegd. Er zit groot kwaliteitsverschil tussen. Zeg niet direct na één boek, 'o, dit is niets'.Diepgang 0,0. Karaktertekening idem. En alles past wel érg mooi in elkaar.