Bush of Kerry?

Rachmaninov

Bericht door Rachmaninov »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Het debat tussen Kerry en Bush gezien hebbende, kan ik maar tot een conclusie komen:

Kerry heeft volledig de vloer aangeveegd met Bush op vrijwel alle fronten.
Met alle respect voor jouw conclusie, maar mijn conclusie is dan, dat jij het absoluut niet eens bent met de conclusies van Charles Groenhuyzen, Hans Hillen en Ferry Mingelen, èn de conclusies van de grote televisie-stations in de VS. Want daar was de conclusie toch echt dat het een gelijk spel was.
Ik deel die mening en als ik één conclusie moet trekken, is het dat ik heel blij ben dat ik niet in de VS woon, en dat hele circus niet hoef mee te maken.
Harry

Bericht door Harry »

Ook de grote TV-stations in Amerika (zelfs het conservatieve Fox) vonden dat Kerry had gewonen, zij het dat het geen grote overwinning is geweest. Persoonlijk deel ik de mening van Hillen. Het was totaal onbeslist. Beide hebben weinig zwevende kiezers voor zich weten te winnen.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Ben ik even blij dat ons links georienteerd landje niet hoeft te beslissen wie de president van de VS wordt. O, wat zouden we dát toch graag willen, maar laat dat nu een democratisch recht zijn van de Amerikaanse burger.

Kom op mensen, dachten pro-Kerry mensen nu echt dat Kerry het anders doet in de oorlog tegen Irak? Natuurlijk zal hij andere accenten leggen, maar zijn we mensen als Kennedy vergeten? [Cuba]

Tot slot, een christen kan nooit enige sympathie voor Kerry hebben.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik moet er toch niet aan denken , dat Kerry hier president wordt!!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Rachmaninov

Bericht door Rachmaninov »

Oorspronkelijk gepost door Rachmaninov
Het debat tussen Kerry en Bush gezien hebbende, kan ik maar tot een conclusie komen:

Kerry heeft volledig de vloer aangeveegd met Bush op vrijwel alle fronten.
Met alle respect voor jouw conclusie, maar mijn conclusie is dan, dat jij het absoluut niet eens bent met de conclusies van Charles Groenhuyzen, Hans Hillen en Ferry Mingelen, èn de conclusies van de grote televisie-stations in de VS. Want daar was de conclusie toch echt dat het een gelijk spel was.
Ik deel die mening en als ik één conclusie moet trekken, is het dat ik heel blij ben dat ik niet in de VS woon, en dat hele circus niet hoef mee te maken.
Ik denk dat het ook een deel subjectivisme van mijn kant is geweest die mij tot mijn conclusie heeft geleid, of, anders gezegd, dat de wens dat Bush zal opzouten mij tot een andere slotsom deed komen dan anderen die minder bevooroordeeld zijn.
Dat dacht ik al......je bent nu heel eerlijk! :) En met enig sujectivisme is niks mis hoor. En als ik eerlijk ben: ik vond dat Kerry het ook beter deed, dan ik gedacht had dat hij het zou doen.
myster

Bericht door myster »

Oorspronkelijk gepost door Margriet
Ik moet er toch niet aan denken , dat Kerry hier president wordt!!!!
maar wat dacht je van Bush dan?????
moet ik dus ook niet aan denk hoor. Geef me dan J.P. Balk-een-ende maar.:stu
groter dan de Helper is de nood toch niet....
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Tsja wij moeten het doen met Kerry of Bush.En dan heeft Bush toch mijn voorkeur...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
myster

Bericht door myster »

Oorspronkelijk gepost door Margriet
Tsja wij moeten het doen met Kerry of Bush.En dan heeft Bush toch mijn voorkeur...

lette even niet op. Had niet gezien dat je daar in dat verre Amerika zat. :stu
groter dan de Helper is de nood toch niet....
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Agh gut maakt niet uit..
ndonselaar
Contacteer:

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar Tot slot, een christen kan nooit enige sympathie voor Kerry hebben.
Vergeet even niet dat Kerry ook een praktiserend christen is, dus jouw opmerking raakt kant noch wal!:pu
Kom op Rens, ik begrijp best je sympathie voor Kerry, zoals die van mij bij Bush ligt, maar Kerry is géén praktiserend christen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Adje

Bericht door Adje »

Kom op Rens, ik begrijp best je sympathie voor Kerry, zoals die van mij bij Bush ligt, maar Kerry is géén praktiserend christen.
Als we naar de praktijk kijken (dus niet al die vrome woorden die gebezigd worden) Bush evenmin!
ndonselaar
Contacteer:

Oorspronkelijk gepost door Adje
Als we naar de praktijk kijken (dus niet al die vrome woorden die gebezigd worden) Bush evenmin!
Als ik Bush wél een praktiserend christen heb genoemd Adje dan heb je gelijk. Dat heb ík niet. Wel weet ik dat Bush in bepaalde zaken denkt als een 'christen'. Te noemen valt het 'homohuwelijk' en 'abortus'. De linkse oppositie tegen Bush in ons kikkerlandje komt voornamelijk daarom. Natuurlijk zijn er nog een aantal eerlijke linkse idealisten zoals jij en Rens. Maar dan mag het nooit zo zijn dat het 'materiële' prevaleert boven het 'immateriële'. Natuurlijk komt onmiddellijk de vraag waar de oorlog ten Irak thuishoort, maar ik denk dat óók Kerry zal kiezen voor deze oorlog. Het unilateraal Amerikaans denken is ook zijn denken.

Groeten,
Harry

Bericht door Harry »

Tja...maar de conservatieve republikeinse vice-president is wel weer een warm voorstander van het homohuwelijk. Dus dan maar wel Bush een geen Cheney? Overigens kan een christen prima sympathie hebben voor een man als Kerry. Waarom zou dat niet kunnen? Waarom kan je dan wel sympathie hebben voor een man die belijd christen te zijn en er vervolgens niet naar handelt?
Plaats reactie