Maar zoiets willens en wetens opzoeken, voorzichtig! denk ik dan.
Juist omdat het allemaal zo vaag is.
Erg leuk, die mandala's. Wij hebben zo'n boekje waar de kinderen dan heel zoet mee zijn. Nu snap ik ook waarom...Orchidee schreef:Een hobby die steeds meer in opmars is, kleuren en kleurboeken/platenvoor volwassenen.
Ook mandala's kleuren word veel gedaan.
Is het verkeerd om mandala's te kleuren en in te lijsten?
Ben je nou sarcastisch? Mandala's komen uit het boeddhisme, worden gebruikt bij meditatie. Waarom dat in huis halen als er ook gewoon mooie neutrale kleurboeken zijn?Anker schreef:Erg leuk, die mandala's. Wij hebben zo'n boekje waar de kinderen dan heel zoet mee zijn. Nu snap ik ook waarom...Orchidee schreef:Een hobby die steeds meer in opmars is, kleuren en kleurboeken/platenvoor volwassenen.
Ook mandala's kleuren word veel gedaan.
Is het verkeerd om mandala's te kleuren en in te lijsten?
Toen ik nog op school werkte kleurden de kinderen ze ook dikwijls. Erg leuk.
't Is lekker systematisch kleuren en het resultaat mag er zijn. Niks mis mee.
Welke code? Beveiligingscode? Pincode? Toestelcode?-DIA- schreef:VRAAGJE!
Ik kan niet meer op mijn Nokia 1650
Al langer vroeg ie om een code, en nam tot nu toe genoegen met 12345.
Maar met ingang van heden heeft hij besloten om deze code categorisch te weigeren.
HELP!
ejvl schreef:Welke code? Beveiligingscode? Pincode? Toestelcode?-DIA- schreef:VRAAGJE!
Ik kan niet meer op mijn Nokia 1650
Al langer vroeg ie om een code, en nam tot nu toe genoegen met 12345.
Maar met ingang van heden heeft hij besloten om deze code categorisch te weigeren.
HELP!
De Psalmen staan ook niet in chronologische volgorde, evenals verschillende profetische boeken.Dodo schreef:Weet iemand waarom de boeken (vooral die van Paulus) in het NT niet in chronologische volgorde in de bijbel zijn opgenomen?
De brieven zijn in omgekeerde volgorde van grootte geplaatst. Waarom? Geen idee.Dodo schreef:Weet iemand waarom de boeken (vooral die van Paulus) in het NT niet in chronologische volgorde in de bijbel zijn opgenomen?
Deze lijn zie je min of meer ook bij de Oudtestamentische profetische boeken.Posthoorn schreef:De brieven zijn in omgekeerde volgorde van grootte geplaatst. Waarom? Geen idee.Dodo schreef:Weet iemand waarom de boeken (vooral die van Paulus) in het NT niet in chronologische volgorde in de bijbel zijn opgenomen?
Heeft geen zin: bezuinigingen.Mara schreef:Vraagje aan ouders die meerdere studerende kinderen hebben.
Mijn dochter kreeg deze maand 90 euro minder, er is niets veranderd aan het inkomen, noch aan de gezinssituatie.
Mailen/bellen naar Duo?