ONEENSOorspronkelijk gepost door Robert
Christelijk-ideologisch ben ik het zeer oneens met de SGP.
helemaal mee EENSOorspronkelijk gepost door Robert
Maar politiek gezien is het een zeer volwassen verstandige partij.
eens, ik krijg dat idee ook steeds meerOorspronkelijk gepost door RobertDe CU begint meer een meer een schreeuwerige oppositie partij te worden.
groot talent? hij heeft het niveau van een Schutte ( kennis en uitstraling)en een van Dijke ( Charisma en sympathie) en een Middelkoop (kennis en expertise) bij lange nooit niet gehaald, zal het ook nooit halen ook vrees ik.Oorspronkelijk gepost door RobertEn Rouvoet verandert van een een groot talent in een soort wannabe-rosenmoller.
idd wordt het een soort GL- man, maar dan niet van het type Rosemuller.
Rouvoet is een meeloper vind ik, om aanhang weg te kapen bij CDA doet hij met de oppositie mee vrees ik.
Rosenmuller was en is een man die ik ( als rechts conservatief) bewonder om zijn charisma, kennis en charisma.
vindet nog steeds jammer dat hij weg is uit de politieke arena, was het zelden met hem eens maar was wel een sympathiek en charismatisch debater!
nee, wil Rouvoet niet met hem vergelijken
weet na 3 jaar nog steeds niet wat ik nou met Rouvoet aan moet.
hij durft de SGP niet definitief en recht door zee vaarwel te zeggen, terwijl hij in elk intervieuw minder enthpousiast doet over samenwerking met de SGP...:$:$:$:$.flauw
hij wil "linkser" en groener zijn dan de CDA, onder het mom dat ze socialer zijn...
qua milieu leunt hij graag tegen GL aan..:$:$:$:$
en hij vind het jammer dat PerspectieF ( CU- jongeren) zaterdag mee hebben gedemonstreerd...... is toch niet vreemd als je als fractie ook aansluit bij Bos, Halsema en Marijnissen??... moet je niet zeuren ook.
Ik keek er niet vreemd van op dat de jeugd van Marcel Benard mee demonstreerde. rouvoet schijnbaar wel....beetje naief denk ik:$:$:$:$
afijn
waar zouden we zonder vd Vlies zijn..