John Kerry

Majorca

John Kerry

Bericht door Majorca »

Met de belofte dat hij als president „nooit een oorlog zal beginnen onder valse voorwendselenâ€
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door Rhodé
Orc,

hoe meer onderwerpen je aansnijdt, hoe oppervlakkiger het wordt.
Je kunt elders Ds Lamain wel aanhalen om te betogen dat je niet te veel andere dingen moet doen(in de sneeuw rollen bijv.), maar waar ben jij nu mee bezig?
waar slaat dit nou weer op?

Ik open gewoon een serieuze topic over Kerry. Ik heb een opinie over de beste man (misschien straks wel de machtigste man ter wereld), maar helaas hebben weinig OSW'ers kaas gegeten van politiek.

Of lijkt dat maar zo?
Majorca

Bericht door Majorca »

Ik vind dat je je als een dolle gedraagt op dit forum. Ik vraag me af wat je ermee wilt bereiken.
:pu

misschien kan je wat on-topic blijven.
En als je je ergert aan iemand, stuur een U2U aan de betreffende persoon of aan de moderator. Ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan?
Majorca

Bericht door Majorca »

Okee,

ik heb geen verstand van politiek.
De mens wikt, God beschikt.
"Waarvan men niet weet, behoort men niet te spreken."
Ludwig Wittgenstein

(oftewijl: hou je buiten zo'n topic als je niets te melden hebt dan een beetje onzin, op de man gespeeld)
Daphne

Bericht door Daphne »

Orck is sjagggggoooooooooooooo :!
Adje

Bericht door Adje »

volgens mij bedoelde Wittgenstein het heel anders dan de manier waarop jij het nu aanhaalt...

en wat betreft Kerry: veel slechter dan Bush kan het niet worden, en hij bovendien Democraat.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Wat is er positiever aan een Democraat boven een Republikein?
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Ik walg altijd van die opgeblazen toespraken die bol staan van zelfverheffing en andere ijdelheid.
Bovendien vindt ik het verkiezingssysteem met de absurd dure campanje's puur zot.
Adje

Bericht door Adje »

Wat is er positiever aan een Democraat boven een Republikein?
Dit bedoel je als retorische vraag neem ik aan?
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Kan er nog weinig van zeggen. Ga het denk ik wel beetje volgen. Altijd leuk dat moddergegooi. Al zei Kerry dat hij een nette campagne wou. Zal mij benieuwen.

Eerste oordeel: man zonder uitstraling
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Adje,

Je wilt toch niet zeggen dat er enig verschil zit tussen een Democraat en een Republikein, tenminste niet uit jouw oogpunt.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Adje

Bericht door Adje »

NDonselaar,

Natuurlijk is er wel verschil. Hoewel vergeleken bij de doorsnee Democraat ons aller Bolkenstein slechts een kleine jongen is, is er altijd nog verschil tussen donkergrijs en zwart!

HG,
Adje
Robert

Bericht door Robert »

Met die uitspraak van Kerry bewijst hij dat hij een grote demagoog is.
Ook Bush is geen oorlog begonnen onder valse voorwendselen. Dat propagandamakers als Michael Moore dat beweren betekent helemaal niets.

Kerry heeft geen alternatief beleid, hij is alleen het Bush-beleid de grond aan het inboren (hoewel hij het zeker voor 95% gaat voortzetten, zeker op internationaal vlak) maar alternatieven, ho maar.

Sterker nog, voor veel van de huidige wetten heeft hij als senator gewoon voor gestemd.

Bovendien kan ik een man die eerst van John Edwards denigrerend zei: "Toen ik als veteraan uit vietnam kwam lag hij nog in de luiers." en dan later Edwards als vice-presidents kandidaat aanneemt niet serieus nemen.

Noch een man die beweert dat hij een land kan leiden in een oorlog omdat hij zelf ooit heeft gevochten in een oorlog. Weljaat, en iemand die ooit z'n zwemdiploma heeft gehaald kan generaal worden bij de marine.

Als laatste is het natuurlijk typerend dat hij in de campagne tussen Bush en Clinton zei dat het niet gepast was om de oorlog in vietnam, en alle ervaringen die Bush sr daar beweerde opgedaan te hebben, te gebruiken in de campagne.

En wat doet de beste man nu zelf.... precies, de oorlog in vietnam en zijn ervaring daar er constant bij halen.

De Bush campagne heeft gelijk, Kerry is een draaier, hij kiest gewoon hoe het hem het beste uitkomt.
Ik respecteer Bush zeer voor zijn lijderschap, hij heeft een doel voor ogen en durft daar op af te gaan, zijn verantwoordelijkheid te nemen, en impopulaire beslissingen te nemen.

Demagoog zijn a la Michael Moore is eenvoudig. Demagogie zou verboden moeten zijn in de politiek.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Oorspronkelijk gepost door Adje
NDonselaar,

Natuurlijk is er wel verschil. Hoewel vergeleken bij de doorsnee Democraat ons aller Bolkenstein slechts een kleine jongen is, is er altijd nog verschil tussen donkergrijs en zwart!

HG,
Adje

Vergelijk je Democraten en Bolkesteyn??Begrijp ik niet.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Plaats reactie