Bush moet de laan uit

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Je bedoeld waarschijnlijk Kerry.

Waarom Kerry, geef mij Bush maar. Het is makkelijk om oppositie te voeren tegen Bush. Zodra hij er zelf staat wordt het wel anders.

Democraten zijn ook geen lievertjes.
Ten aanzien van de naam heb je gelijk Tuk, maar zou jij op zich op het voorgaande kunnen/willen reageren?

Rens

Nou, vind jou redenatie gewoon te hoe zal ik het zeggen ehhhm, te makkelijk.

Natuurlijk maakt Bush fouten. Ieder mens maakt fouten. Maar stel dat Bush zou zeggen van, het kan me allemaal geen moer schelen wat er in de wereld gebeurd. Ik trek mijn handen er van af. Laat de rest het maar uitzoeken. Ik bemoei me niet meer met de wereldvrede.
Wat dan??

Dan kun je er op wachten. Dan lacht Osama en zijn vrienden zich helemaal verrot. Die hebben dan vrijspel. En kunnen doen wat ze willen. Met alle gevolgen van dien, ook voor ons.

Ik ben blij dat Bush zijn nek durft uit te steken.
Andre

Bericht door Andre »

Je bedoeld waarschijnlijk Kerry.

Waarom Kerry, geef mij Bush maar. Het is makkelijk om oppositie te voeren tegen Bush. Zodra hij er zelf staat wordt het wel anders.

Democraten zijn ook geen lievertjes.
Ten aanzien van de naam heb je gelijk Tuk, maar zou jij op zich op het voorgaande kunnen/willen reageren?

Rens

Nou, vind jou redenatie gewoon te hoe zal ik het zeggen ehhhm, te makkelijk.

Natuurlijk maakt Bush fouten. Ieder mens maakt fouten. Maar stel dat Bush zou zeggen van, het kan me allemaal geen moer schelen wat er in de wereld gebeurd. Ik trek mijn handen er van af. Laat de rest het maar uitzoeken. Ik bemoei me niet meer met de wereldvrede.
Wat dan??

Dan kun je er op wachten. Dan lacht Osama en zijn vrienden zich helemaal verrot. Die hebben dan vrijspel. En kunnen doen wat ze willen. Met alle gevolgen van dien, ook voor ons.

Ik ben blij dat Bush zijn nek durft uit te steken.
en zo is het Tuk.
Mirror

Bericht door Mirror »

Zolang je korte termijn denkt is het helemaal niet moeilijk om te denken dat je het beter kunt dan Bush. Op de lange termijn wordt dat wat moeilijker... Bush is niet onfeilbaar, maar is voor mij op dit moment de beste man op deze verantwoordelijke plaats.

Hetzelfde 'probleem' heeft Balkenende in NL overigens ook. Doet het feitelijk perfect, hij werkt aan onze toekomst. Wanneer doet het linkse deel van NL (en de wereld) dat roze brilletje eens af...?

Goede keuzes maken betekent niet dat je altijd kiest voor het meest aangename op de korte termijn, maar voor datgene wat tot leidt tot een verbetering op de lange termijn.
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door lily
en niet alleen bush, tukker,
we aalemaal, moet uitspreken tegen
de muslims, de united nations,
de european union, de wcc en alles
dat gaat komen voor de kracht van de
antichrist. Wij moet in de krant schriven
op forums schriven, in de kerken kringen praaten, aal tegen dit valse vreugde
waar ieder mens heb hun eigen mening
and alles kan en mag.
Hoezo moeten we in kranten of op forums schrijven dat de antichrist komt.
En hoe weet je dat zo zeker.
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door lily
mb, leez maar de boek openbaringen
en jij zal het zien, alles moet vandaag een woorden, de geld, de kerken,
en dan stap de antichrist in zijn plek voor en paar daagen voor dat hij gaat de stof likken.
Stof likken? :pu:pu:pu

En waar staat in de openbaringen dat alles een word?
MB

Bericht door MB »

Joh, wat HEB je toch met Openb. 13 ??????? Je bent wel érg fanatiek he??
Op refoweb zit er ook een paar de hele tijd te zeuren over openbaringen 13.
Majorca

Bericht door Majorca »

Op de Democratenconventie die nu gehouden wordt is men massaal van mening dat Bush weg moet. (logisch natuurlijk)

maar ik weet het nog zo net niet.

wat denken jullie?
Robert

Bericht door Robert »

Bush moet blijven.
Carpe Diem tamen Memento Mori
David J

Bericht door David J »

Als ik Amerikaan was zou ik denk ik op Bush stemmen, maar niet helemaal van harte. Daarvoor laat de hele gang van zaken rond Irak toch net een beetje te veel twijfels en onduidelijkheden achter. Het feit dat Bush sterker dan Kerry opkomt voor bijbelse normen en waarden wordt voor wat betreft mijn afweging zo'n beetje in balans gehouden door de tamelijk autistisch aandoende buitenlandse politiek die hij voert.
Plaats reactie