Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
De bewoners bij mij op het werk. 

- JolandaOudshoorn
Dat ik vandaag twintig kilometer heb kunnen lopen voor het goede doel.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een boeket van roze hortensia uit eigen tuin, witte hortensia uit eigen tuin, pioenrozen van de Jumbo en korenbloemen uit eigen tuin.
De appels groeien goed. Dat is zo leuk en mooi om te zien!
- Niet meer zo actief -
- Dodo
Ik heb sinds drie jaar ook een appelboompje in de tuin. Dit jaar voor het eerst appels. Ze groeien inderdaad flink en ik ben heel benieuwd hoe ze smaken in het najaar (Schone van Boskoop). In het ergste geval moeten we heel veel appeltaart eten...Mannetje schreef:De appels groeien goed. Dat is zo leuk en mooi om te zien!
Een klein hummeltje van bijna 3 die bij je op schoot komt zitten en een lekkere natte kus geeft. 

Appelmoes kan ook lekker zijn!Dodo schreef:Ik heb sinds drie jaar ook een appelboompje in de tuin. Dit jaar voor het eerst appels. Ze groeien inderdaad flink en ik ben heel benieuwd hoe ze smaken in het najaar (Schone van Boskoop). In het ergste geval moeten we heel veel appeltaart eten...Mannetje schreef:De appels groeien goed. Dat is zo leuk en mooi om te zien!
En: zowel appeltaart als appelmoes kun je invriezen.
- Niet meer zo actief -
Dochter heeft haar hbo-propedeuse in 1 schooljaar gehaald 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat fijn zeg en ontzettend knap, gezien de omstandigheden.Orchidee schreef:Dochter heeft haar hbo-propedeuse in 1 schooljaar gehaald

Nu op voor bachelor?
Gefeliciteerd hoor.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Oude collega's ontmoeten op Facebook. 

Een vriendje komt bij ons zoontje spelen.
Zijn ze lekker aan het spelen en tijdens het spelen gaan ze samen " 't hijgend hert " zingen.
Klinkt zo mooi!
Zijn ze lekker aan het spelen en tijdens het spelen gaan ze samen " 't hijgend hert " zingen.
Klinkt zo mooi!
- Niet meer zo actief -
een nieuwe tweedehandse bedrijfsauto gekregen. De vorige stond al een half jaar alleen maar belasting te op te strijken. Weer heerlijk crossen door de weilanden, hondjes mee, zonnetje erbij....
Hora est!
Een nachtje door kunnen slapen en onze zoon ook. 

Spookt ie nog wel eens snachts?Lassie schreef:Een nachtje door kunnen slapen en onze zoon ook.
Brr, gebroken nachten, die liggen gelukkig achter ons (meestal dan).
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
*De eerste Elstar is van de boom gevallen dit jaar.
*M'n haar begint weer te groeien.
*M'n haar begint weer te groeien.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!