Afscheid en intrede
Re: Afscheid en intrede
Gereformeerde Gemeenten
03-09-2014:
Bevestiging en intrede kandidaat H.A. van Zetten te Benthuizen (onder voorbehoud dat het classicaal examen (op 12-07) positief wordt afgerond).
03-09-2014:
Bevestiging en intrede kandidaat H.A. van Zetten te Benthuizen (onder voorbehoud dat het classicaal examen (op 12-07) positief wordt afgerond).
Ds T Klok op UrkRefogast schreef:Weten jullie ook welke predikant, kand. R. Bakker bevestigd in Barneveld?calvinklein schreef:Oud Gereformeerde Gemeenten
Intrede
Barneveld | 28 juni 2014 | bevestiging en intrede van kand. R. Bakker te Barneveld.
http://oudgergeminfo.nl/index.html
Protestantse Kerk in Nederland
Intrede
Emst | 15 juni 2014 | bevestiging kand. E. van den Noort door ds. J.J. ten Brinke
Veluwse Kerkbode
Zijn deze diensten te beluisteren of na te luisteren via internet ?calvinklein schreef:Oud Gereformeerde Gemeenten
Intrede
Barneveld | 28 juni 2014 | bevestiging en intrede van kand. R. Bakker te Barneveld.
http://oudgergeminfo.nl/index.html
Gereformeerde Gemeenten
27-08-2014:
Bevestiging en intrede kandidaat P.D. den Haan te Tholen (onder voorbehoud dat het classicaal examen (op 10-07) positief wordt afgerond)
27-08-2014:
Bevestiging en intrede kandidaat P.D. den Haan te Tholen (onder voorbehoud dat het classicaal examen (op 10-07) positief wordt afgerond)
Ds. G.J. van Aalst hoopt hem DV te bevestigenAlbertos schreef:Gereformeerde Gemeenten
03-09-2014:
-
Protestantse Kerk in Nederland
Afscheid
Woerden | 31 augustus 2014 | ds. G.C. Vreugdenhil in verband met vertrek naar Gouda.
Intrede
Gouda (herv., St. Jansgemeente wijk B.) | 7 september 2014 | bevestiging ds. G.C. Vreugdenhil door ds. M.C. Batenburg.
Kerktijden
Afscheid
Woerden | 31 augustus 2014 | ds. G.C. Vreugdenhil in verband met vertrek naar Gouda.
Intrede
Gouda (herv., St. Jansgemeente wijk B.) | 7 september 2014 | bevestiging ds. G.C. Vreugdenhil door ds. M.C. Batenburg.
Kerktijden
Ik neem aan dat ze via Kerkdienst Gemist(GG Moerkapelle) beluistert kunnen worden en ook te downloaden zijn.Albertos schreef:Gereformeerde Gemeenten
03-09-2014:
Laatst gewijzigd door Yesenaer op 21 aug 2014, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze diensten zijn te beluisteren via kerkomroep bij GG Sint Phillipsland.Albertos schreef:Gereformeerde Gemeenten
27-08-2014:
De preken zullen op later tijdstip in boekvorm uitgegeven worden.
HHK: bevestiging en intrede
21 september ds. R.C. Boogaard te Soest
24 september kand. F. van Binsbergen te Schoonrewoerd.
21 september ds. R.C. Boogaard te Soest
24 september kand. F. van Binsbergen te Schoonrewoerd.
Ik hoorde dat er zoveel mensen worden uitgenodigd, dat er maar een beperkt aantal plaatsen voor de gemeenteleden beschikbaar is.Albertos schreef:Gereformeerde Gemeenten
27-08-2014:
Ik vraag me af waarom dit zo moet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Teveel vragen.......teveel woorden. Berusting en onderwerping is niet meer de praktijk in deze postmoderne tijd.Mara schreef:Ik hoorde dat er zoveel mensen worden uitgenodigd, dat er maar een beperkt aantal plaatsen voor de gemeenteleden beschikbaar is.Albertos schreef:Gereformeerde Gemeenten
27-08-2014:
Ik vraag me af waarom dit zo moet.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De eigen gemeenteleden moeten altijd voorrang krijgen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lijkt me ook. De bevestiging en intrede zijn in eerste plaats voor de gemeente bedoelt. Het is natuurlijk prima als er ook wat genodigden zijn. (familie, collega's, vrienden) Maar dat zal toch niet ten koste moeten gaan van de gemeenteleden.Orchidee schreef:De eigen gemeenteleden moeten altijd voorrang krijgen.
- Dodo
Jullie reageren op een gerucht.
Eens. Een paar gereserveerde plekken voor familie is prima. Maar uiteindelijk is het iets voor de plaatselijke gemeente.Mister schreef:Lijkt me ook. De bevestiging en intrede zijn in eerste plaats voor de gemeente bedoelt. Het is natuurlijk prima als er ook wat genodigden zijn. (familie, collega's, vrienden) Maar dat zal toch niet ten koste moeten gaan van de gemeenteleden.Orchidee schreef:De eigen gemeenteleden moeten altijd voorrang krijgen.