Bizarre cartoon Vrij Nederland over JP

Robert

Bizarre cartoon Vrij Nederland over JP

Bericht door Robert »

Ik open net de Vrij Nederland, de wekelijkse pagina grote cartoon gaat deze week (opnieuw) over Jan Peter Balkenende.

De cartoon is te bizar voor woorden.
Balkenende zit naakt op bed (met de rug naar de kijker toe) in de spiegel te kijken terwijl hij zichzelf (niet zichtbaar, wel duidelijk) masturbeerd. Ondertussen steekt hij zijn tong uit naar zichzelf.

Het onderschrift: "Jan Peter was erg blij met zichzelf"

Dit is toch te bizar voor woorden...!?
Dat is toch 6 straten verder dan normaal is...!

Vrij Nederland is een opinie tijdschrift, links georienteerd, maar wel serieus.

Ik roep iedereen op morgen te bellen met VN: 020-5518621
En te klagen over dit soort spotprents.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Mirror

Bericht door Mirror »

Belachelijk!

Mailen kan overigens ook: redactie.vn@weekbladpers.nl

Oorspronkelijk gepost door Robert
Ik open net de Vrij Nederland, de wekelijkse pagina grote cartoon gaat deze week (opnieuw) over Jan Peter Balkenende.

Balkenende zit naakt op bed (met de rug naar de kijker toe) in de spiegel te kijken terwijl hij zichzelf (niet zichtbaar, wel duidelijk) masturbeerd. Ondertussen steekt hij zijn tong uit naar zichzelf.

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Als ik JP was zou ik stappen ondernemen. Weet iemand of dit kan. Mag je zomaar iemand zo afbeelden???
Jelle

Bericht door Jelle »

Een andere actie kan ook zijn te bedanken voor deze krant, tevens klagen bij de betreffende krant.
Ook bij hey lezen van kranten zullen we een kritische houding moeten aannemen
Robert

Bericht door Robert »

Ik lees dit soort tijdsschriften juist om te zien hoe het gaat met de meningsvorming.
Ik erger me elke week bijzonder aan VN, maar ik wil op de hoogte blijven van de moderne opinie. En zien hoe de tijdsgeest voortgaat.

Juist door dit soort bladen te lezen zie je hoe hard onze moderne samenleving gaat in de richting van christenhaat.
Robert

Bericht door Robert »

Ik ben verbaast en ontsteld dat Admin en Rens op deze manier reageren. Goed zo Rens! Geef Balkenende meteen maar nog een persoonlijke klap!

Deze topic is om aan te geven hoe doorgeschoten we zijn in het op de man spelen. En jij Rens, dendert daar gewoon dwars doorheen en gaat er gewoon mee door. Klasse! Niet dus.
Je zou je moeten schamen dat je bij de wolven in het bos hoort die dit soort cartoons maken.

Admin: ik snap totaal niet waarom een getekende cartoon als deze niet getoond mag worden om te laten zien wat er gebeurd in Nederland.
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Ik ben verbaast en ontsteld dat Admin en Rens op deze manier reageren. Goed zo Rens! Geef Balkenende meteen maar nog een persoonlijke klap!Deze topic is om aan te geven hoe doorgeschoten we zijn in het op de man spelen. En jij Rens, dendert daar gewoon dwars doorheen en gaat er gewoon mee door. Klasse! Niet dus.
Waarschijnlijk heeft hij daarvoor zijn redenen. Hij geeft ook al aan dat hij het satirisch bedoeld. 't Is Jammer voor JP dat hij nou net de verstandige president is die de benodigde bezuinigingen doorvoert. Het had al veel eerder moeten gebeuren door een van zijn voorgangers. Daarom blijft het niet minder schrijnend, dat juist personen die het al moeilijk hebben getroffen worden.

Oorspronkelijk gepost door RobertJe zou je moeten schamen dat je bij de wolven in het bos hoort die dit soort cartoons maken.
Volgens mij is hij juist degene die aangeeft die prent weg te halen....[/quote]
Robert

Bericht door Robert »

Barryvrouw, Rens vindt het meteen weer nodig om Balkenende "Bakellende" te noemen. Hij is vindt de cartoon te ver gaan, maar deelt meteen weer een persoonlijke schop uit naar Balkenende.

Een soort: "Hebben ze je in je been geschoten? Dat kan echt niet. Hier heb je een dreun voor je hoofd"

En bij nader inzien begrijp ik Admin wel,
vraag: kan ik dan een link plaatsen naar de cartoon, zodat de mensen die het wel willen zien er naar toe kunnen gaan!
Lecram

Bericht door Lecram »

Admin: ik snap totaal niet waarom een getekende cartoon als deze niet getoond mag worden om te laten zien wat er gebeurd in Nederland.
Ik begrijp het wel. De omschrijving zoals jij die eerst gaf, geeft al een duidelijk genoeg beeld. Dat plaatje voegt daar niets aan toe. Daar was het te onsmakelijk en kwetsend voor.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Beter niet reageren. Mensen die de huidige maatregelen niet begrijpen en doorgaan met het demoniseren van dit kabinet, zijn juist dé oorzaak dat deze maatregelen nú nodig zijn.

Wat te denken van een man als Kok. Ooit stond hij op de barricaden, vertoonde zich een groot tegenstander van bepaalde vergoedingen in het bedrijfsleven en zie daar onze Kok!
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Robert

Bericht door Robert »

Lecram: dat schreef ik zelf ook al in een later bericht.
ndonselaar: toch heb ik een mail gestuurd naar Vrij Nederland.
Lecram

Bericht door Lecram »

Lecram: dat schreef ik zelf ook al in een later bericht.
Ik zag het, Robert ;)
Plaats reactie