Ruzie

Plaats reactie
Orckie

Ruzie

Bericht door Orckie »

Er is forse ruzie geweest de laatste dagen tussen staatsecr. Nijs en minister Van der Hoeven van Onderwijs.
Ze konden mekaar niet luchten of zien.
Nijs had ook sterke uitspraken gedaan in het blad Nieuwe Revu, waarin ze Van der Hoeven afkraakte.
Het schijnt een beetje bijgelegd te zijn, maar je weet hoe dat gaat tussen vrouwen: ze kunnen mekaar luchten noch zien.

Ik vind persoonlijk dat dit soort vrouwenruzies binnenboord gehouden moet worden. Een blamage voor de politiek en voor de rolfunctie van de regering (kabinet) in het bijzonder, dat ze zo rollebollend over straat gaan.

Overigens geldt dit voor mannen in de politiek net zo goed, natuurlijk!
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

In het openbaar, moeten ze niet zomaar vanalles gaan roepen, en helemaal als ze boos zijn, dan gaan ze onzin roepen.

Soms zijn het net kleine kinderen.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Daphne

Bericht door Daphne »

Niets menselijkers dan ruzie toch Orckie???:%
prinses

Bericht door prinses »

Overigens geldt dit voor mannen in de politiek net zo goed, natuurlijk!
... aardig dat je dit zegt, idd, mannen kunnen er wat van! Kom eens naar met mannen bevolkte kerkenraden of ledenvergaderingen van de kerk. Bij ons mogen vrouwen (nog) niet stemmen terwijl dat juist een verbetering zou zijn:+
england

Bericht door england »

gelukkig is het in Nederland nog niet zo erg als in Engeland! Hier gaan ze soms echt tegen elkaar te keer, niet normaal meer!

Maar wel triest dat het zo moet lijkt me! Dat je elkaar niet eens normaal kan behandelen! Maar goed, laten we maar bij de kerk beginnen...
Orckie

Bericht door Orckie »

Nou, staatsecrt Nijs heeft het veld moeten ruimen.
Moeten ja, want het was gedwongen.
Gedwongen door "Il Capo" Van Aartsen...
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Orckie
En terecht!!
Infantiel gedoe...
Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Oorspronkelijk gepost door Orckie
En terecht!!
Infantiel gedoe...
da's waar, ik ben het niet gauw met Femke Halsema eens, maar in dit verband sprak ze haar afschuw uit over dit "onproffesioneel gedoe", deze ordinaire ruzie, en ik kon me roerend in die kwalificatie vinden!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Jammer dat het zo moest lopen, hier heeft niemand wat aan toch?? Trouwens, die van Aartsen is ook geen lekkertje hoor. Een kleine dictator.
Verklaar je nader. Vind als je zoiets zegt, moet je ook met argumenten komen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Rens
van Aartsen ligt al langere tijd op ramkoers tegen hem niet welgevallige politici. Uit eiegn kring of van daarbuiten, hij tracht hen ZIJN wil op te leggen. Dat is toch duidelijk af te leiden uit zijn begezigde termen. Ook intern, in de fractie, is hij gelijk Marijnissen de onbetwiste Grote Baas die geen tegenspraak duldt. In een gesprek die ik onlangs met hem mocht hebben (v Aartsen) gaf hij blijk van een dermate hooghartigheid dat het mij te moede werd om nog verder met hem te spreken over voor ons belangrijke zaken. De sfeer was min of meer "wie denk jij wel dat je bent dat je tegen mij durft te spreken en ook nog t'egen te spreken"? Nee, van Aartsen heeft voor mij afgedaan. De kwalificatie "Il Capo" is terecht.
Beetje eenzijdig belicht Rens. Als jij een probleem hebt met die man , wil nog niet zeggen dat een ander dat wel heeft. Ik vind hem een sterk leider. En daar zijn er niet zoveel van in de kamer.
Andre

Bericht door Andre »

Toen van Aartsen nog minister van landbouw en visserij was, maakte hij zich wel hard voor de problemen die de boeren en vissers hadden, dat was in hem zeer te prijzen.
Plaats reactie