Dat weet ik wel zekerhelma schreef:sommige dingen zal ik denk ik nooit begrijpen

Dat weet ik wel zekerhelma schreef:sommige dingen zal ik denk ik nooit begrijpen
...van dat je naar de Pelgrimsvaderkerk gaat?helma schreef:sommige dingen zal ik denk ik nooit begrijpen
He, helma, de klassieke fout: het is Pelgrimvaderskerk.helma schreef:Morgen dagje Rotterdam. Te gast bij onze zoon en schoondochter.
's Morgens kerken in de Pelgrimsvaderkerk.
He, Jongere, de klassieke fout: Helma is met een hoofdletterJongere schreef:He, helma, de klassieke fout: het is Pelgrimvaderskerk.helma schreef:Morgen dagje Rotterdam. Te gast bij onze zoon en schoondochter.
's Morgens kerken in de Pelgrimsvaderkerk.![]()
Maar welkom in de stad, misschien kom ik je wel weer in een boekwinkeltje ergens tegen...
Luther schreef:Een deel van mijn postings verdwenen is...
Mijn teller stond ergens rond de 10.300 en thans op 9979.
Rarara....
Ah, zal het onthoudenJongere schreef:He, helma, de klassieke fout: het is Pelgrimvaderskerk.helma schreef:Morgen dagje Rotterdam. Te gast bij onze zoon en schoondochter.
's Morgens kerken in de Pelgrimsvaderkerk.![]()
Maar welkom in de stad, misschien kom ik je wel weer in een boekwinkeltje ergens tegen...
Die anti-JSF postings van jou heb ik laten verwijderenLuther schreef:Een deel van mijn postings verdwenen is...
Rarara....
Er is wat geswifferd op het prikbord.Luther schreef:Een deel van mijn postings verdwenen is...
Rarara....