Ik weet niet of ik er voor zou kiezen, maar kan me wel situaties voorstellen waarin mensen ervoor kiezen (en ik misschien ook als de situatie zich zou voordoen), het overlijden van een vader of moeder met jonge kinderen, zodat je evt. later met het kind kan terugkijken bijvoorbeeld.Mara schreef:Er zijn ook mensen die een rouwplechtigheid van een geliefde, gefilmd willen hebben, ook de dienst in de kerk!Isala schreef:Ik vind dat er een verschil zit tussen een fotograaf die een foto maakt in de kerk bij een huwelijksplechtigheid, en een dominee die een foto maakt van zichzelf op de kansel.
Het eerste valt bij mij in de categorie: liever niet, maar ik zou er niet door van slag raken.
Het tweede vind ik dan een grens over gaan.
DDD schreef:Dat bedoel ik. Er zijn mensen die van het idee alleen al van slag raken.
Ga je daar later echt naar zitten kijken, vraag ik me dan af?
Een tijdje terug kreeg een hoogzwangere vrouw in onze omgeving een bacterie, het kindje overleed, de vrouw zelf is weken in coma geweest en inmiddels -wat een wonder- weer hersteld! Ik zou als moeder heel graag daarna foto's willen zien van mijn kindje en iets tastbaars willen hebben of willen zien wat ik op het moment zelf gemist had.....