Wist je dat...

Desiree

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Desiree »

Ik ben er bij het RD helemaal ingetrapt.. :haha
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Desiree schreef:Ik ben er bij het RD helemaal ingetrapt.. :haha
:) Welke attentie kreeg je?
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

huisman schreef:
Tiberius schreef: Van die voorgangers beoordelen??
Dat is eigenlijk plagiaat: hier doen we dat al jaren.
like
Huisman!!
:bobo :? :yahoo ;) :hum
helma

Bericht door helma »

Desiree schreef:Ik ben er bij het RD helemaal ingetrapt.. :haha
Troost je; ik ook. :yahoo
Wilde je ook een bakje doen samen met de oud-koningin?

(ben wel benieuwd wat jij voor bijzondere motivatie hebt bedacht om in aanmerking te kunnen komen voor de theevisite :nananere )
Mara

Bericht door Mara »

Wat was de grap?

Er zijn her en der wel leuke bedacht, sommige erg flauw, maar er trappen toch altijd mensen in

In het zuiden van Limburg belden tientallen hondenbezitters de gemeente. Een huis-aan-huisblad had geschreven dat er vóór 1 april hondenpoep ingeleverd moest worden voor DNA-onderzoek. Volgens de regionale omroep L1 stonden er zelfs al mensen met een zakje poep aan de gemeentebalie in Maastricht.

De Rijksuniversiteit Groningen stelde een nieuw gen te hebben ontdekt, GRUNN1. Het zou alleen voorkomen bij echte Groningers en leiden tot "hardwerkende, trotse en zelfstandige mensen". Wie mee wil doen aan een proef, mocht zich vandaag melden.

Het bedrijf Bionext maakte ook een grap over poep. De organisatie voor biologische landbouw roept mensen op om hun ontlasting in te leveren zodat daar "hoogwaardige mest" van gemaakt kan worden. De proefpersonen moeten dan wel voor minstens 50 procent biologisch voedsel eten. Ze krijgen vandaag een container opgestuurd waarin ze een week lang ontlasting kunnen opvangen om op te sturen.

RTV Utrecht stuurde presentator Henk Westbroek naar pianist Wibi Soerjadi. Die zou al jaren alleen nog maar regenwater drinken omdat hij daar eeuwig jong van blijft. Het speciale Wibi-water zou binnenkort te koop zijn.

Het Nederlands Visbureau maakte gebruik van het mooie weer en meldde dat de Hollandse Nieuwe daardoor dit jaar anderhalve maand eerder te koop is. Met een Youtube-filmpje bewees de organisatie vanmorgen dat daar niets van waar is. Dat was te laat voor het persbureau ANP, dat inmiddels al een artikel had verspreid. Het ANP-bericht werd later ingetrokken.

De Landelijke Studenten Vakbond komt met een speciale aanpak voor de zesjescultuur. Voldoendes beginnen bij een zeven en het cijferen loopt niet tot een 10 maar tot 12. "De gemiddelde tentamenresultaten zullen enorm stijgen", aldus de LSVb.

De website katholiek.nl heeft vandaag een vacature geplaatst voor een webredacteur met kennis van Latijn. De redacteur zou alle artikelen moeten vertalen naar Latijn omdat daar zoveel vraag naar zou zijn onder lezers. Maar, "sollicitanten met kennis van potjeslatijn hoeven niet te reageren".

Ook grappen met zeehonden zijn in trek. Zo zag de gemeente Utrecht er eentje zwemmen in de gracht en de veerdienst van de gemeente Gorinchem zag een zeehond in de rivier bij Slot Loevestein.

En bij het Dolfinarium bedachten ze een oplossing voor de vele mensen die op 1 april bellen voor meneer C. Leeuw. Dit jaar krijgen ze hem ook echt aan de lijn.
NOS.nl
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ontberen doet waarderen, zo waar!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Desiree

Bericht door Desiree »

Mijn motivatie was heel simpel, ik had geen tijd meer... Iets van nooit gezien en volg het nieuws van de koninklijke familie al jaren.

Maar 't bakkie bij de oud-koningin zat er niet in.

Ik moet nog lachen, 'k vond het wel leuk dat ik erin getrapt was. Dat magazine is leuk om te krijgen hoor, ik weet al hoe die is..

Verder nog geen grap gemaakt vandaag.. meestal was ik van de grappen. Afijn, de dag is nog niet om.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,

Matthew Henry

helma

Bericht door helma »

Lezenswaardig artikel in RD van Dr. MJ Kater
Terri

Bericht door Terri »

helma schreef:Lezenswaardig artikel in RD van Dr. MJ Kater

:tilt
Desiree

Bericht door Desiree »

Ik een vraag heb aan Dia, hoe zat het nu ook alweer met de zonnebrandcreme? Hoe kan ik nu zien dat de 't ie nog oké is? Deze voor kids is namelijk van vorig jaar...

Matthew Henry

-DIA-

Bericht door -DIA- »

Desiree schreef:Ik een vraag heb aan Dia, hoe zat het nu ook alweer met de zonnebrandcreme? Hoe kan ik nu zien dat de 't ie nog oké is? Deze voor kids is namelijk van vorig jaar...
Je bedoelt de houdbaarheid? Op elk product uit deze productcategorie staat (meestal op de achterkant) een gestileerd geopend doosje, met daarin of daarnaast een getal, wat aangeeft hoeveel maanden het product goed blijft na opening. Ik gebruik zelf een product van Nivea, en die blijft na opening 12 maanden goed. Natuurlijk is het niet gezegd dat het dan na 12 maanden ook daadwerkelijk niet meer te gebruiken is. Het is meer als een richtlijn te beschouwen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

helma schreef:Lezenswaardig artikel in RD van Dr. MJ Kater
Aanbevolen!
Desiree

Bericht door Desiree »

-DIA- schreef:
Desiree schreef:Ik een vraag heb aan Dia, hoe zat het nu ook alweer met de zonnebrandcreme? Hoe kan ik nu zien dat de 't ie nog oké is? Deze voor kids is namelijk van vorig jaar...
Je bedoelt de houdbaarheid? Op elk product uit deze productcategorie staat (meestal op de achterkant) een gestileerd geopend doosje, met daarin of daarnaast een getal, wat aangeeft hoeveel maanden het product goed blijft na opening. Ik gebruik zelf een product van Nivea, en die blijft na opening 12 maanden goed. Natuurlijk is het niet gezegd dat het dan na 12 maanden ook daadwerkelijk niet meer te gebruiken is. Het is meer als een richtlijn te beschouwen.
Oké, dank je wel voor je info. Dus na het openen nog 12 maanden. Ik zie het inderdaad staan, dit is ook van Nivea. Nou, dan ben ik toe aan een nieuw flesje, denk ik. Of ik smeer deze bij mezelf erop en koop voor m'n zoontje een nieuwe :)

Ik zat nog te bedenken of je uit al die getallen op de achterkant nog een productiedatum kon achterhalen, maar als het 12 maanden na openen is, dan is dat niet nodig.

Nogmaals, bedankt!

Matthew Henry

-DIA-

Bericht door -DIA- »

Desiree schreef:
-DIA- schreef:
Oké, dank je wel voor je info. Dus na het openen nog 12 maanden. Ik zie het inderdaad staan, dit is ook van Nivea. Nou, dan ben ik toe aan een nieuw flesje, denk ik. Of ik smeer deze bij mezelf erop en koop voor m'n zoontje een nieuwe :)

Ik zat nog te bedenken of je uit al die getallen op de achterkant nog een productiedatum kon achterhalen, maar als het 12 maanden na openen is, dan is dat niet nodig.

Nogmaals, bedankt!
De getallen (en letters) zijn voor intern gebruikt, niet voor de consument bedoeld. En de barcode zul je waarschijnlijk niet bedoelen. Daar kun je onder meer het land van herkomst en de fabrikant uithalen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

Desiree schreef:
-DIA- schreef:

Nogmaals, bedankt!
Ik gooi aan het einde van de zomerse dagen, de flesjes gewoon weg.
Ik koop altijd een lage factor (8 of 10) en een hoge (40 of 50) en meestal zijn ze nagenoeg op. Maar zo niet, toch weg ermee.
In het voorjaar koop ik nieuw, E tos heeft dan vaak een aanbieding 2 halen 1 betalen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie