Ik ben er ook nog...Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
de reden dat ik moet zwijgen zal iedereen misschien kunnen weten.
Ik ben er ook nog...Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
Nee, ik heb geen idee. heb je een ban?-DIA- schreef:Ik ben er ook nog...Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
Niemand die binnen de forumregels post, hoeft te zwijgen. Integendeel, zijn/haar inbreng wordt juist gewaardeerd. Dus DIA, laat je niet weerhouden!Luther schreef:Nee, ik heb geen idee. heb je een ban?-DIA- schreef:Ik ben er ook nog...Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
Moe en/of moedeloos?Luther schreef:Nee, ik heb geen idee. heb je een ban?-DIA- schreef:Ik ben er ook nog...Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
Dan kun je hier niet posten, dus nee.Luther schreef:Nee, ik heb geen idee. heb je een ban?-DIA- schreef:Ik ben er ook nog...Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
Ik was al heel verrast een bijdrage van je te lezen!! (hoop dat het niet eenmalig is....)Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
Majorca wil weten hoe we z'n foto in het RD vinden.Jongere schreef:majorca schreef:Bang dat je berichten verwijderd worden?Matthijs schreef:Tijd geleden dat ik actief was. Ooit nog eens moderator geweest hier, maar ik maak weer even een comeback, maar niet als mod natuurlijk.![]()
Alle oudgedienden komen terug. Dan moet ik maar weer eens vertrekken, denk ik.
Ik weet niet hoe oud je bentLuther schreef:Nee, ik heb geen idee. heb je een ban?-DIA- schreef:Ik ben er ook nog...Erasmiaan schreef:Zouden er nog meer oude bekenden zijn die stiekum meelezen ;-) en soms zich ineens een post laten ontglippen....
Sorry, maar er werd me wat gevraagd, dacht ik.Jongere schreef:Zeg DIA, als je (meent te) moet(en) zwijgen, zwijg dan ook écht.
Zo niet, wat mij betreft beter, en van harte welkom terug.
Wat mij betreft blijf je gewoon mee-forummen.-DIA- schreef:Sorry, maar er werd me wat gevraagd, dacht ik.Jongere schreef:Zeg DIA, als je (meent te) moet(en) zwijgen, zwijg dan ook écht.
Ik zit te dubben... Kijk het even aan, met uw welnemen.Jongere schreef:Wat mij betreft blijf je gewoon mee-forummen.-DIA- schreef:Sorry, maar er werd me wat gevraagd, dacht ik.Jongere schreef:Zeg DIA, als je (meent te) moet(en) zwijgen, zwijg dan ook écht.
Maar ik houd nooit zo van forummers die wekenlang op het randje hangen. Dan weet ik niet of ik nou afscheid moet nemen of niet.
majorca schreef:Bang dat je berichten verwijderd worden?Matthijs schreef:Tijd geleden dat ik actief was. Ooit nog eens moderator geweest hier, maar ik maak weer even een comeback, maar niet als mod natuurlijk.
Je kunt onder een andere naam terugkomen natuurlijk.keesjanm schreef:majorca schreef:Bang dat je berichten verwijderd worden?Matthijs schreef:Tijd geleden dat ik actief was. Ooit nog eens moderator geweest hier, maar ik maak weer even een comeback, maar niet als mod natuurlijk.
Deze majorca heeft maar 1 bericht en is geregistreerd in 2011 Dat klopt niet volgens mij.