Dat weet ik nog niet zo net. Het komt er maar op aan om onszelf als de grootste rebel te mogenMara schreef: Ik zie jou toch zeker niet als rebel.
Gij hebt ons tot U geschapen, en onrustig is ons hart, totdat het rust vindt in U.
leren kennen.
Dat weet ik nog niet zo net. Het komt er maar op aan om onszelf als de grootste rebel te mogenMara schreef: Ik zie jou toch zeker niet als rebel.
Gij hebt ons tot U geschapen, en onrustig is ons hart, totdat het rust vindt in U.
Afdeling vrome dooddoeners.-DIA- schreef:Dat weet ik nog niet zo net. Het komt er maar op aan om onszelf als de grootste rebel te mogenMara schreef: Ik zie jou toch zeker niet als rebel.
leren kennen.
Ja, dat kan zeer zeker. En ik zou niet durven zeggen hoevelen er dat werkelijk als een dooddoenerPosthoorn schreef:Afdeling vrome dooddoeners.-DIA- schreef:Dat weet ik nog niet zo net. Het komt er maar op aan om onszelf als de grootste rebel te mogenMara schreef: Ik zie jou toch zeker niet als rebel.
leren kennen.
Je heb je antwoordje weer klaar. Maar als iemand iets vriendelijks tegen jou zegt, is het niet zo hoffelijk om met zo'n antwoord te komen als jij gaf. Je laat die ander daarmee in feite op zijn gezicht gaan, hoe vroom het allemaal ook klinkt.-DIA- schreef:Ja, dat kan zeer zeker. En ik zou niet durven zeggen hoevelen er dat werkelijk als een dooddoenerPosthoorn schreef:Afdeling vrome dooddoeners.
afdoen, en dan gerust verder kunnen leven.
Laten daar maar voor mogen vrezen.
Ik ga stoppen, maar zou hier eerst wel graag enige voorbeelden van willen; ik bedoel niet om mezelfPosthoorn schreef:Je heb je antwoordje weer klaar. Maar als iemand iets vriendelijks tegen jou zegt, is het niet zo hoffelijk om met zo'n antwoord te komen als jij gaf. Je laat die ander daarmee in feite op zijn gezicht gaan, hoe vroom het allemaal ook klinkt.-DIA- schreef:Ja, dat kan zeer zeker. En ik zou niet durven zeggen hoevelen er dat werkelijk als een dooddoenerPosthoorn schreef:Afdeling vrome dooddoeners.
afdoen, en dan gerust verder kunnen leven.
Laten daar maar voor mogen vrezen.
Hoezo niet prettig?Mara schreef:Maar het is geen "prettige" rust die hier heerst.
Dat niet.
Mijn dochter is ziek, dus daarom ben ik hier vandaag bijna niet. De rede is dus niet zo prettigTiberius schreef:Hoezo niet prettig?Mara schreef:Maar het is geen "prettige" rust die hier heerst.
Dat niet.
Maar dat kom Mara toch niet weten?JolandaOudshoorn schreef:Mijn dochter is ziek, dus daarom ben ik hier vandaag bijna niet. De rede is dus niet zo prettigTiberius schreef:Hoezo niet prettig?Mara schreef:Maar het is geen "prettige" rust die hier heerst.
Dat niet.
Het is niet rustig vanwege vakantie e.d.Tiberius schreef:Hoezo niet prettig?Mara schreef:Maar het is geen "prettige" rust die hier heerst.
Dat niet.
Dat is een verdrietige oorzaak, ik hoop niet ernstig?JolandaOudshoorn schreef:Mijn dochter is ziek, dus daarom ben ik hier vandaag bijna niet. De rede is dus niet zo prettigTiberius schreef:Hoezo niet prettig?Mara schreef:Maar het is geen "prettige" rust die hier heerst.
Dat niet.
Als ik nu op het forum kijk zijn er vaak meer berichten geplaatst dan enkele maanden terug.Mara schreef:Het is niet rustig vanwege vakantie e.d.Tiberius schreef:Hoezo niet prettig?Mara schreef:Maar het is geen "prettige" rust die hier heerst.
Dat niet.
Maar bepaalde mensen zijn bewust gaan zwijgen.
En dat is voelbaar.