De zegeningen van Europa

Luther
Contacteer:

Re: De zegeningen van Europa

Bericht door Luther »

alexv schreef:Kijk Mister, dat antwoord of beter gezegt deze dooddoener krijg ik heel vaak van slapend Christelijk Nederland. Ook jij zou gewoon eens wat van de aangehaalde linken moeten lezen.

Er zijn heel veel niet Christelijke mensen die ook heel veel vraagtekens hebben bij dit verdorven en misleidende Euro gedachtegoed.

Het zijn gewoon feiten dat het gebouw op de toren van Babel lijkt, het is een feit wat hij zegt over het Griekse 2 euro biljet. Het is een feit wat Juncker zegt over Europa, dat wordt hem niet in z'n mond gelegt. Er staan heel veel feitelijkheden in en jij en vele met jou doen dat af als complot. O, wat goedkoop.

Ik weet wel dat je niet alles moet geloven, maar velen geloven alleen de krant en die brengt alleen wat ze mogen brengen.
Geloof je niet? De Bilderberg vergaderingen zijn geheim maar er zijn ook journalisten bij en toch wordt er door hen niet over geschreven. Waarom niet? Omdat ze dat niet mogen. De hele kranten wereld is in handen van enkele mensen die zeker niet het beste met je voor hebben.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die eens wat gaan onderzoeken.
Ik heb vanmiddag de site eens rustig doorgenomen. Sorry, ik vind het allemaal wat overtrokken, inderdaad complottheorieën. Waar in de Bijbel staat trouwens een plaatje van de torenbouw van Babel. Ik die de overeenkomsten tussen de foto en dat oude plaatje wel, maar dan ga je er vanuit dat de toren er ook zo heeft uitgezien.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Alexv schreef: Dat filmpje waar ik mee begon is niet onfatsoenlijk het is de waarheid. Maar jij lijkt het wel heerlijk te vinden dat het Europese parlement zo'n beetje ons hele land heeft overgenomen. En bezig is onze indentiteit af te nemen met hun wetten.
Ik vind het inderdaad fijn dat de EU er is. Er is nog voldoende te verbeteren, denk aan de voorbeelden die Parsifal noemt. Maar het is een zegen dat de EU er is. Ik denk bijvoorbeeld aan mijn kinderen, die middellijkerwijs door de EU in vrijheid mogen leven, die in een land leven waar grondwettelijke vrijheden zijn. Dat we als handelsnatie wel dom zouden zijn om de economie helemaal af te grendelen, erkent hoop ik iedereen, maar de consequentie daarvan is inderdaad dat we niet zo bovenop onze eigen soevereiniteit moeten zitten. Dus om je een rechtstreeks antwoord te geven: ja, ik vind dat prima.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
alexv

Bericht door alexv »

Het gaat erom Luther dat er een link gelegt wordt naar de toren van Babel. Dat niemand weet hoe dat eruit gezien heeft is een bijkomstig detail.

Het argument van geen oorlog is een aanname. De overwinning wordt nu bereikt zonder oorlog. Importeer goed veel buitenlanders met hun godsdienst en gebruiken en alles lost op in geen indentiteit en vooral geen Christendom.
Cremar

Bericht door Cremar »

alexv schreef:Het gaat erom Luther dat er een link gelegt wordt naar de toren van Babel. Dat niemand weet hoe dat eruit gezien heeft is een bijkomstig detail.

Het argument van geen oorlog is een aanname. De overwinning wordt nu bereikt zonder oorlog. Importeer goed veel buitenlanders met hun godsdienst en gebruiken en alles lost op in geen indentiteit en vooral geen Christendom.
Net alsof Nederland nog een Christelijke natie is. Dus veel slechter op dat gebied kan het niet worden, denk ik. Alleen hoop ik niet dat Turkije lid wordt van de EU. Al zit die kans er wel dik in (over een aantal jaren). Want als de EU daadwerkelijk 'Het herstelde Romeinse Rijk' is, dan hoort Turkije daar ook bij.

alexv schreef: Hier wordt even iets heel duidelijk uitgelegt

http://www.youtube.com/watch?v=oRw39Ju4xFw

Wat een prachtig instituut toch dat "Europa"
Hiermee heeft hij wel gelijk!
ejvl

Bericht door ejvl »

@Cremar, dat het niet veel slechter kan wotden is hopelijk een grapje?
Zoniet is informatie over Open Doors of stichting de ondergrondse kerk wel toepasselijk denk ik.
Cremar

Bericht door Cremar »

ejvl schreef:@Cremar, dat het niet veel slechter kan wotden is hopelijk een grapje?
Zoniet is informatie over Open Doors of stichting de ondergrondse kerk wel toepasselijk denk ik.
Het kan inderdaad veel slechter, maar ik geloof niet dat dit aan import zou liggen.
alexv

Bericht door alexv »

Nu Luther je zult hier wel echt blij van worden http://langleveeuropa.nl/2013/12/rutte- ... n-brussel/

Let vooral op de laatste zin: Weg met ons.

Of deze http://langleveeuropa.nl/2013/12/euroto ... ontslagen/

Ik kan echt niet begrijpen dat je dit toejuicht.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

alexv schreef:Nu Luther je zult hier wel echt blij van worden http://langleveeuropa.nl/2013/12/rutte- ... n-brussel/

Wat een schreeuwerige website is dat!
Als het nu gaat om het verdraaien van de feiten mag deze website van mij de hoofdprijs winnen.
Of Luther er nu wel of niet blij van wordt, doet er niet zoveel toe. Wel is het zo dat ik het verstandige besluiten vind. Het is inderdaad nodig om daarbij enige soevereiniteit in te leveren. Minister Dijsselbloem legt in dit interview prima uit wat dit inhoudt. Verder is ook zijn toelichting op het Europabeleid van dit kabinet goed. Laat even alle complottheorieën varen en probeer eens rustig de redenering te volgen. http://www.npo.nl/buitenhof/22-12-2013/VPWON_1188022
Jongere

Bericht door Jongere »

alexv schreef:Nu Luther je zult hier wel echt blij van worden http://langleveeuropa.nl/2013/12/rutte- ... n-brussel/

En ik kan echt niet begrijpen dat je de websites die je hier regelmatig deelt blijkbaar tot één van je hoofdbronnen voor informatie en opinie maakt.

Wat dat betreft is er sinds de komst van internet ook voor werkelijk iedere theorie wel een onderbouwing te vinden op het internet. Het ligt er dan maar net even aan welke feiten je uitkiest.
En dan klinkt het natuurlijk het beste als je erbij kunt zeggen dat de meerderheid die negeert en dat we stelselmatig bedrogen worden. Want dan is iedereen die het oneens met je is bij voorbaat naïef.
JvS

Bericht door JvS »

Noem ze mij maar op de zegeningen van Europa?
Grootheidswaanzin van een stel linkse rakkers die maling hebben aan alles! Kom niet aan met het gegeven dat we daardoor geen oorlog hebben gehad de laatste jaren. Dit hadden we voor de 2de wereldoorlog ook niet zonder Europa. Is er aan jou gevraagd of je Europa wilde? Wat hebben ze met je stem gedaan? Heb jij voor de doodstraf gekozen?

Als je een bedrijf hebt (Europa) en je hebt een werknemer die alles aan elkaar heeft gelogen en daarna in de problemen komt (griekenland) wat doe je dan als werkgever? Ga je hem belonen?

Als je een bedrijf hebt (Europa) en je wilt een ander bedrijf (Albanie, Roemenie, Bulgarije) overnemen, dan kijk je eerst wat de toegevoegde waarde is en of dit een gezond bedrijf is. Als je dit bedrijf alleen maar overeind moet houden doe je dit niet als je je eigen bedrijf gezond wilt houden. Maar rupsje nooit genoeg moet ten koste van alles alleen maar groter worden. Hier uit spreekt de grootheidswaanzin!

Waar zijn ze mee bezig? Hoeveel raketten vallen er op Israel en wat hoor je daarvan door Europa? Als Israel iets TERUG doet hoor je genoeg.
Sorry maar je moet wel heel blind zijn om in de moloch Europa te geloven m.i. Monetair oke de rest zsm afschaffen voor het te laat is. Helaas kan je er niets tegen doen want je strijd tegen hogere machten. Oftewel we zijn slaaf.

Als ik Europa schrijf wordt dit door een hoofdletter gewijzigd. Maar als ik jezus christus schrijf blijft het klein. Iets om over na te denken misschien?
Maar kom maar op met de zegeningen van Europa? Ik zal je een voorzetje doen: lekker makkelijk op vakantie met 1 valuta nu de rest nog....!
alexv

Bericht door alexv »

Jongere schreef:

En ik kan echt niet begrijpen dat je de websites die je hier regelmatig deelt blijkbaar tot één van je hoofdbronnen voor informatie en opinie maakt.

Wat dat betreft is er sinds de komst van internet ook voor werkelijk iedere theorie wel een onderbouwing te vinden op het internet. Het ligt er dan maar net even aan welke feiten je uitkiest.
En dan klinkt het natuurlijk het beste als je erbij kunt zeggen dat de meerderheid die negeert en dat we stelselmatig bedrogen worden. Want dan is iedereen die het oneens met je is bij voorbaat naïef.
Beste Jongere, wat zijn dan volgens jou de betere bronnen? Je gaat net als Luther nergens op in. Er is altijd wel een onderbouwing te vinden op internet schrijf je. Maar waar is jou onderbouwing eigenlijk?

Juist de meeste zijn naief omdat ze nooit iets nazoeken. Ze lezen de krant en that's it. Verwijd mij niet dat ik mensen naief vindt, iedereen zo'n beetje hier vind mij een complotdenker zonder ook maar te reageren op iets wat ik aanbeveel.
alexv

Bericht door alexv »

Luther schreef:

Wat een schreeuwerige website is dat!
Als het nu gaat om het verdraaien van de feiten mag deze website van mij de hoofdprijs winnen.
Of Luther er nu wel of niet blij van wordt, doet er niet zoveel toe. Wel is het zo dat ik het verstandige besluiten vind. Het is inderdaad nodig om daarbij enige soevereiniteit in te leveren. Minister Dijsselbloem legt in dit interview prima uit wat dit inhoudt. Verder is ook zijn toelichting op het Europabeleid van dit kabinet goed. Laat even alle complottheorieën varen en probeer eens rustig de redenering te volgen. http://www.npo.nl/buitenhof/22-12-2013/VPWON_1188022
Luther, de enigste keer dat Dijsselbloem echt eerlijk was is geweest toe het grote stelen in Griekenland afgerond was. Hij noemde het toen een templet. Dus een model voor de volgende keer. Die eerlijkheid koste hem bijna zijn baan.
Het moeilijke van discuseren met jou is dat je nergens op in gaat. Je noemt Franklin een complotdenker, de laatse site schreeuwerig en verdraaien van feiten.
Maar waarin vertel je niet. Het door jou zo geprezen Europa is anti Christelijk en uit op vernietiging van staten en soeverreiniteit. En dan zwak je het als een echte politieke spreker af door te zeggen "enige" Maar dat is onjuist het moet zijn alle, helemaal.

Ik weet dat het je niets uit maakt maar van Rompty en Barosso zijn door de Jesuieten opgeleid. Rooms in hart en ziel en zullen alles doen om Europa onder het Roomse juk terug te brengen. Maar goed ik weet dat jij Rome niet zo'n probleem vindt.

Zelfs de zg geweldige Euro is een ramp. Hierdoor is alles vele malen duurder geworden en we zijn er niets op vooruit gegaan. In de hele wereld geschiedenis is dit nog nooit gelukt om een munt uit te geven zonder politieke unie en zal nu ook mislukken.

Degene dit ons dit geflikt hebben zijn geen economen maar zijn politici die de ballen snappen van economie.
WimA

Bericht door WimA »

@alexv: De site's die jij noemt sla ik ook gewoon over. Als men niet bereid is bronnen te noemen, als het niet duidelijk is wie er schrijft, als men als eerste zegt dat men voor geen enkele tekst - op de site!, dus door hemzelf geplaatst! - verantwoordelijkheid neemt is men niet serieus te nemen.
Cremar

Bericht door Cremar »

alexv schreef:Ik weet dat het je niets uit maakt maar van Rompty en Barosso zijn door de Jesuieten opgeleid. Rooms in hart en ziel en zullen alles doen om Europa onder het Roomse juk terug te brengen. Maar goed ik weet dat jij Rome niet zo'n probleem vindt.

Het grappige is dat de huidige paus ook Juzuïet is. Eén groot complot?
alexv

Bericht door alexv »

WimA schreef:@alexv: De site's die jij noemt sla ik ook gewoon over. Als men niet bereid is bronnen te noemen, als het niet duidelijk is wie er schrijft, als men als eerste zegt dat men voor geen enkele tekst - op de site!, dus door hemzelf geplaatst! - verantwoordelijkheid neemt is men niet serieus te nemen.
Doe jij dat maar Wim. Ik heb steeds aangegeven dat je altijd critisch moet lezen ook de krant. Hoe zit dat eigenlijk met een krant? garandeerd die op elk artiekel dat het de waarheid is? Of is het zover ze kunnen nagaan?
Plaats reactie