Typefoutje, het moest 1889 zijn....Bona Fide schreef:Nou, je bent goed op de hoogte van de historie. Houd deze avator daarom maar.-DIA- schreef:Dat was dus de historie van DE DUIF VAN DIA.
Wat ik me wel afvraag: hoe kan een fabriek die in 1989 gebouwd is (met terugwerkende kracht) in 1902 afbranden...? Zal wel 1889 bedoeld worden!
Re: AVATAR
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wat een mooie en originele avatar DIA-DIA- schreef:Typefoutje, het moest 1889 zijn....Bona Fide schreef:Nou, je bent goed op de hoogte van de historie. Houd deze avator daarom maar.-DIA- schreef:Dat was dus de historie van DE DUIF VAN DIA.
Wat ik me wel afvraag: hoe kan een fabriek die in 1989 gebouwd is (met terugwerkende kracht) in 1902 afbranden...? Zal wel 1889 bedoeld worden!

Hij is "familie" van die van Helma

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik weet niet wat het vogeltje van Helma voorstelt.Mara schreef:Wat een mooie en originele avatar DIA-DIA- schreef:Typefoutje, het moest 1889 zijn....Bona Fide schreef:Nou, je bent goed op de hoogte van de historie. Houd deze avator daarom maar.-DIA- schreef:Dat was dus de historie van DE DUIF VAN DIA.
Wat ik me wel afvraag: hoe kan een fabriek die in 1989 gebouwd is (met terugwerkende kracht) in 1902 afbranden...? Zal wel 1889 bedoeld worden!![]()
Hij is "familie" van die van Helma
Het lijkt me op het eerste gezicht geen bestaande vogel.
Misschien dat het toch een vinkje moet voorstellen?
Mijn duifje is trouwens niet het hoofdplaatje. maar
het Woordmerk 'Dia' vormt de hoofdmoot, natuurlijk
begeleid door het gestileerde duifje,
met een knipoogje naar Dove, en daarin naar de
oude zeepbaas van de stille heide: Herr Pleines

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«