Kleine ergernissen [2]

refo

Re: Kleine ergernissen [2]

Bericht door refo »

Neu, ik krijg ze echt nog wel voor 50 cent of minder.
Van de week had ik er nog 86 voor 15 euro. Dat is 18 cent per stuk. Wel nieuwere, dat weer wel.

Die meneer van de 5 euro mailde nog: ze hebben jaren op zolder gelegen, dus ze ruiken wel een beetje muf. Ik heb hem veel succes gewenst met het verkopen van muffe oude boekjes.
Overigens brengt hij het wel leuk op Marktplaats: Pareltjes uit het verleden.
Terri

Bericht door Terri »

refo schreef:Neu, ik krijg ze echt nog wel voor 50 cent of minder.
Van de week had ik er nog 86 voor 15 euro. Dat is 18 cent per stuk. Wel nieuwere, dat weer wel.

Die meneer van de 5 euro mailde nog: ze hebben jaren op zolder gelegen, dus ze ruiken wel een beetje muf. Ik heb hem veel succes gewenst met het verkopen van muffe oude boekjes.
Overigens brengt hij het wel leuk op Marktplaats: Pareltjes uit het verleden.
Je bedoelt Beste Boeken met 4 (verkorte) boeken in 1 band?
Dan is 86 voor 15 euro spotgoedkoop.
Ik heb alleen het idee, dat vroeger de "beste boeken" in de samenvatting netter waren dan de originele.
Tenminste.... toen ik van sommigen de originele versie had, schrok ik van het taalgebruik.
Helaas is dat nu niet meer.
refo

Bericht door refo »

Mara

Bericht door Mara »

Als ik iemand een leuke kaart wil sturen voor zijn verjaardag, moet ik deze voor de zekerheid 2 of 3 dagen vantevoren op de bus doen.
Ik bracht vrijdag om half 6 een aangetekende brief op het postkantoortje, ik kon hem volgen via track&trace en zag dat hij zaterdagmiddag om 13.30 uur al bezorgd was!
Het kost een paar centen, maar dan weet je het zeker. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Reiziger

Bericht door Reiziger »

De markt die zo duur is! :barbare
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

'n Grote ergernis:
Discussie over de dominee van Dia :deg
- dia haalt iets uit zijn verband en poot dat op het forum
- rf'ers oordelen en veroordelen de dominee op basis van dia's woorden, zonder de context te kennen.

Eerlijk gezegd moest ik denken aan de reacties op o.a. nu.nl van buitenstaanders over de mazelen. Dat niveau gaat het hier toch aub niet worden?
Mara

Bericht door Mara »

Forummer schreef:De markt die zo duur is! :barbare
Ik ga tegenwoordig naar de Turkse supermarkt, ik betaal daar voor een kilo supertomaten nog minder dan 5 aan een struikje in de super.
Grote bos selderij of peterselie, 50 cent!
Op de markt ziet alles er vlak voor je prima uit, maar ze pakken altijd uit de kisten achterin de kraam. :fi
helma

Bericht door helma »

Mara schreef:
Ik ga tegenwoordig naar de Turkse supermarkt, ik betaal daar voor een kilo supertomaten nog minder dan 5 aan een struikje in de super.
Op de markt ziet alles er vlak voor je prima uit, maar ze pakken altijd uit de kisten achterin de kraam. :fi
Bij ons op de markt mag je bij een groentekraam alles zelf pakken; er is één centraal betaalpunt.
Heel handig; je pakt wat en hoeveel je wil. Aan het eind wordt alles gewogen en betaal je.
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:
Mara schreef:
Bij ons op de markt mag je bij een groentekraam alles zelf pakken; er is één centraal betaalpunt.
Heel handig; je pakt wat en hoeveel je wil. Aan het eind wordt alles gewogen en betaal je.
Dat is in die T. super ook. Heel vriendelijke mensen, prima kwaliteit.
Ik kreeg een tip van iemand die vaak buitenlands (Thais, Grieks, Indonesisch) kookt.
Ze hebben er ook verse laurier, gemberwortel etc.
Het bronwater neem ik niet meer mee, dat proeft zo "zout", misschien veel mineralen?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

dat het forum (in feite!) voor een groot deel is gekaapt door remonstranten.
Hierdoor zal het gekrakeel blijven... en mist reformatorisch Nederland in feite
een eigen forum...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Jo-Ann schreef:'n Grote ergernis:
Discussie over de dominee van Dia :deg
- dia haalt iets uit zijn verband en poot dat op het forum
- rf'ers oordelen en veroordelen de dominee op basis van dia's woorden, zonder de context te kennen.

Eerlijk gezegd moest ik denken aan de reacties op o.a. nu.nl van buitenstaanders over de mazelen. Dat niveau gaat het hier toch aub niet worden?
Druk gerust op de report-knop bij een specifieke posting.
We hebben momenteel niet veel tijd om op meldingen te reageren, maar we komen er op terug.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

-DIA- schreef:dat het forum (in feite!) voor een groot deel is gekaapt door remonstranten.
een eigen forum...
Daarvoor geldt hetzelfde: klik maar op de report-knop; we kunnen nu even niet alles bijlezen.
Het is me al vaker opgevallen, dat remonstranten niet alleen over een vrije wil maar ook over vrije tijd beschikken.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Tiberius schreef:
-DIA- schreef:dat het forum (in feite!) voor een groot deel is gekaapt door remonstranten.
een eigen forum...
Daarvoor geldt hetzelfde: klik maar op de report-knop; we kunnen nu even niet alles bijlezen.
Het is me al vaker opgevallen, dat remonstranten niet alleen over een vrije wil maar ook over vrije tijd beschikken.
haha.
Desiree

Bericht door Desiree »

en de vrije wil om niet in te enten. :)

Dia, je verbaasd me. :bobo

En als je oog je op de verkeerde weg brengt, ruk het dan uit: je kunt beter met één oog het koninkrijk van God binnengaan dan in het bezit van twee ogen in de Gehenna geworpen worden,
47 En indien uw oog u ergert, werpt het uit; het is u beter maar één oog hebbende in het Koninkrijk Gods in te gaan, dan twee ogen hebbende, in het helse vuur geworpen te worden;
47 En indien uw oog u tot zonde zou verleiden, ruk het uit. Het is beter, dat gij met één oog het Koninkrijk Gods binnengaat, dan dat gij met twee ogen in de hel geworpen wordt,
48 waar de wormen blijven knagen en het vuur niet dooft.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

-DIA-

Bericht door -DIA- »

Desiree schreef:en de vrije wil om niet in te enten. :)

Dia, je verbaasd me. :bobo

En als je oog je op de verkeerde weg brengt, ruk het dan uit: je kunt beter met één oog het koninkrijk van God binnengaan dan in het bezit van twee ogen in de Gehenna geworpen worden,
47 En indien uw oog u ergert, werpt het uit; het is u beter maar één oog hebbende in het Koninkrijk Gods in te gaan, dan twee ogen hebbende, in het helse vuur geworpen te worden;
47 En indien uw oog u tot zonde zou verleiden, ruk het uit. Het is beter, dat gij met één oog het Koninkrijk Gods binnengaat, dan dat gij met twee ogen in de hel geworpen wordt,
48 waar de wormen blijven knagen en het vuur niet dooft.
Is dar de Nieuwe Wereldvertaling uit de Jaren '70?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gesloten