BORST (d66) wil campagne hervolgen

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

BORST (d66) wil campagne hervolgen

Bericht door Billy »

na de begrafenis van PF wil ze de campagne weer gaan voeren ( in een afgeslankte vorm)



DIT WAS TOCH GEEN AFSPRAAK?????

Gisteren is toch unanniem gezegd dat het afgelopen is tot 15 mei?????

cda en vvd willen geen hervatting van de campagne

weer een D66 streek?? omdat het ze niet zo goed gaat??
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Frost

Bericht door Frost »

Een laatste stuiptrekking van Demagogen'66, meer zal het niet zijn.
Trein

Bericht door Trein »

Ik denk dat het heel erg goed zou zijn, om heel snel weer campagne te gaan voeren. Zou iig een hoop losbollen van LPF in de kamer schelen, die hebben nu immers niets te bieden aan de kiezer sinds het heengaan van Pim.
de Paus

Bericht door de Paus »

Ik ben voorstander van het hervatten van de verkiezingscampagne. De kiezer leeft nu nog in een soort van roes, waarin veel onduidelijk is binnen politiek Nederland. Zo vind ik dat de PvdA nog de mogelijkheid moet hebben om alle beschuldigingen die ze naar het hoofd hebben geslingerd gekregen. En ook de Lijst Pim Fortuyn moet nog zeggen waar ze voor staat na het overlijden van haar lijsttrekker. Zonder dat lijkt het me niet voor de volle 100 procent een eerlijke verkiezing.
mar

Bericht door mar »

Het lijkt mij het beste om nog alleen een lijsttrekkersdebat te houden,om alleen kort aan te geven waar men voor staat, zeker om de LPF de kans te geven om nu naar buiten te komen met een nieuw gezicht, want ik ben bang dat velen uit emotie een stem uit gaan brengen waar men alleen maar spijt van krijgt.
Jelle

Bericht door Jelle »

Nee zeker niet opnieuw beginnen.
Eerbied voor de dood is er blijkbaar niet meer in Nederland.
Persoonlijk belang staat voorop en is belangrijker dan de dood van iemand die vanwege de politiek vermoord is.
Het is verschrikkelijk dat de hele santekraam maar weer moet doordraaien om stemmen te winnen.
Nee voor mij geen debatten meer, we gaan er voor zoals iedereen zich voor die tijd heeft geuit.
En zeker gene kans bieden zoals de PvdA die eerst Pim helemaal heeft afgemaakt en ene Melkert die zijn mondje niet wil opendoen en boos zit te kijken nu nog de kans geven om scheinheilig zielig te gaan doen over wat Pim wel niet is overkomen.
Nee de standpunten van alle partijen zijn nu wel bekend en behoeven door dit tragisch gebeuren niet meer aangepast te worden.
Men heeft hun ware gezicht laten zien en daarop gaan we stemmen.
Nee partijen van Nederland er zal nu afgerekend moeten worden op jullie gedrag voor de moord op Pim, dat was het standpunt van de partijen. en niet nu al die scheinheilige opmerkingen dat het allemaal zo zielig is want het komt de heren bijzonder goed uit dat Pim is vermoord.
En nu nog even een paar dagen flink afgeven op Pim en zeggen hoe goed dat ze zelf wel niet zijn.
Nee voor mij is het een scheinheilige troep daar in den Haag.
Op een verkiezingsbord met posters, vlak bij mijn huis, staat met grote letters geschreven: ´De haagse Maffia` er zat geen poster van Pim bij, waarschijnlijk er eerst afgehaald.
en zo is het:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2: de groeten fijne jongen in Den Haag.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

We krijgen straks wel een regering waar we vier jaar mee opgescheept zitten. Dan lijkt me voorlichting toch wel essentieel. Laat de partijen maar reageren op de dood van dhr Fortuyn. Op het moment is alleen LPF in het nieuws. De gezichten van deze kandidaat kamerleden verschijnen overal. (Dit is niet vreemd, maar op zijn zachtst gezegd niet goed voor de democratie). Zelf denk ik dat Jan Marijnissen heel wijs heeft gesproken met zijn oproep om toch zachtjesaan weer in de media te komen. Niet hard campagne voeren, niet op de mensen spelen, maar toch reageren op wat gebeurd is. Dit alles heeft niets met gebrek aan respect voor de dode te maken. Eerder getuigt het voor respect denk ik.

Vaya con Dios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

asjeblieft niet zeg....


ik heb m'n buik vol van al die hoofden en verkiezingsleuzen..

let op hervatting van campagne:


Melkert,Dijkstal,Rosemuller etc. :

""blablablablabl;abblablablablablka.......dit mag NOOIT meer gebeuren blablablablabla..........................

de partijen hebben in de campagne voor de moord op pim veel te veel aandacht besteed aan hem.
En hebben hun eigen!!! sterke (hebben ze die??) statements laten overwoekeren door de statements van Fortuyn...

helaas jongens.... jullie zijn nu te laat.

Beste zou zijn om de verkiezingen over 1 jaar plaats te laten vinden. maar ja dat gaat niet juridisch en staatsrechtelijk.

waarschijnlijk hebben we over of binnen 1 jaar wel weer verkiezingen ondat het kabinet wat straks wordt geformeerd wel zal klappen. ( met LPF erbij zeker, want die zijn nu eenduidig maar of ze dat volhouden?????)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Ik heb begrepen dat iedere politicus vanaf morgen weer op de buis en in de kranten te bewonderen en te bewieroken zijn. Intervieuws geven en campagne voeren zijn namelijk twee verschillende dingen. (naar mijn mening niet, maar ja de politiek vind dat zelf)

"De PvdA zou zich moeten kunnen rehabiliteren" Wat nou, Paus, Melkert begon zelf toch raar te doen? Eigen schult, dikke bult. En terugschoppen hebben ze allang gedaan, alleen niet afdoende, of beter, zonder het gelijk aan hun zijde te krijgen.

Mensen leven in een roes. Ik niet! Velen stemmen nu niet op LPF omdat hijzelf niet meer meedoet. De mensen lijken nu eerder nuchter te worden dan in een roes te verkeren, zou ik zo zeggen.

"Regering zal vier jaar zitten". Denk je (...) dat nu echt. Als de politiek het nodig vind laten ze over een jaar de hele zaak knallen (dat is omstreeks de tijd dat de LPF uit elkaar is gevallen) en schrijven ze gewoon nieuwe verkiezingen uit. Dat is alleen een beetje rot voor de continuiteit als je daar nog van wil spreken met deze ontwikkelingen.
Plaats reactie