SGP meer pr in andere kranten

Refojongere

Bericht door Refojongere »

Ik vind het ook. Je wilt toch een partij zijn voor HEEL Nederland? Heel Nederland heeft er toch recht op om te weten wat de standpunten van de SGP zijn?
Kijk, om nou een meditatie van een dominee in de Telegraaf te zetten vind ik weer wat anders....
Aapje

Bericht door Aapje »

Waarom regeageerd de SGP hier nooit op?
Je kon toch vragen stellen.
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Origineel geplaatst door Aapje
Waarom regeageerd de SGP hier nooit op?
Je kon toch vragen stellen.
Inderdaad, als de SGP zo goed luistert naar de kiezer..... ga ik me toch maar een achter mijn oren krabben om er op te stemmen. Overal staat dat je vragen kan stellen op OSW (o.a. ook in Ons Contact), maar antwoorden blijven achterwege.

Laat ze nu eens reageren...!!! En niet met die flut argumenten komen dat ze het druk hebben met de verkiezingen, want ook dit heeft te maken met de verkiezingen....
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Ik zou Ons Contact dan ff op moeten zoeken. Stond in het artikel over de verkiezingscampagne en dat het een drukte van belang was in het partijkantoor. Stond een foto bij van de hal en allemaal dozen...

Enne, wat is richting de verkiezingen....??? En ze moeten zich toch juist profileren onder de kiezers en dus ook onder ons... Ik vind dit een beetje kiekeboetje spelen hoor

[Veranderd op 29/4/02 door de orthodoxer]
Calvo

Bericht door Calvo »

Dit hoorde ik pas:

SGP, daar redt je levens mee!!!
Plaats reactie