Internetfrusties
- Miscanthus
Ligt dat niet aan de resolutie waarmee 'uitzendinggemist' uitzendt?Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Als ik bij uitzendinggemist iets wil terugkijken ("schatjes" bijvoorbeeld), ios het beeld wazig op volledige schermgrootte. Ik heb solcon 800/256. Zou upgraden naar 1600 kbps helpen?
Overigens moet je wel wat verder van je PCscherm af gaan zitten dan normaal. Als je de gemiddelde TV-afstand (toch vaak wel min. 2 meter) in acht neemt valt het wel mee met de wazigheid, toch?
GROM:mad2:
En dat de Uitzending gemist van Talpa helemaal niet volledig scherm kan!Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Als ik bij uitzendinggemist iets wil terugkijken ("schatjes" bijvoorbeeld), ios het beeld wazig op volledige schermgrootte. Ik heb solcon 800/256. Zou upgraden naar 1600 kbps helpen?
[size=-4]Niet dat je dan wat mist, hoor, maar het gaat om het principe[/size]
Jaja :thu;)Oorspronkelijk gepost door UnionistEn dat de Uitzending gemist van Talpa helemaal niet volledig scherm kan!Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door KawJaja :thu;)Oorspronkelijk gepost door UnionistEn dat de Uitzending gemist van Talpa helemaal niet volledig scherm kan!Oorspronkelijk gepost door Miscanthus