Zie ook deze topicOorspronkelijk gepost door visje
Dank je Hendrikus, zal hem bij de favorieten zetten, kan ik hem makkelijk terugvinden.
Preken beluisteren op internet
Dan niet zoals nu, maar nu is het zo dubbel met wat ze een jaar geleden preekten, toen konden ze niet meegaan de pkn in.Oorspronkelijk gepost door HendrikusTrouwens: probeer in gedachten de klok eens een jaar terug te zetten, Jelle. Zou je dan ook zo :t gereageerd hebben?Oorspronkelijk gepost door Jelle
Maar, het zijn wel allemaal pkn preken:t
Daarom heb ik zo mijn gedachten bij hun preken nu wat niet in overeenstemmings is met de belijdenis van de kerk waarvan ze nu lid zijn.
Dan moet je love onder druk zetten. Dat probeer ik ook al een tijdje...Oorspronkelijk gepost door anemoon
hoewel ik geen lid ben van de pkn, zou ik juist in woudenberg daar wel de pkn-preken op internet willen beluisteren
kan dat ook?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
als je deze link aanklikt kom je bij de prullenbak van de modereator :,:,Oorspronkelijk gepost door HendrikusZie ook deze topicOorspronkelijk gepost door visje
Dank je Hendrikus, zal hem bij de favorieten zetten, kan ik hem makkelijk terugvinden.
niet voor mij toegankelijk, voor jullile wel ?
Tja, sommige mensen vergeten een lettertje...Oorspronkelijk gepost door anemoonja, en dan nog in de pulle_bak, zonder n...Oorspronkelijk gepost door Gabrielleals je deze link aanklikt kom je bij de prullenbak van de modereator :,:,Oorspronkelijk gepost door HendrikusZie ook deze topicOorspronkelijk gepost door visje
niet voor mij toegankelijk, voor jullile wel ?

Jezus preekte in de synagogen en de tempel ook niet in overeenstemming met de officiele leer van de Joden.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Dan niet zoals nu, maar nu is het zo dubbel met wat ze een jaar geleden preekten, toen konden ze niet meegaan de pkn in.
Daarom heb ik zo mijn gedachten bij hun preken nu wat niet in overeenstemmings is met de belijdenis van de kerk waarvan ze nu lid zijn.