externe harde schijf
externe harde schijf
Ik heb een externe harde schijf van 80 GB
Deze is voor mijn foto's en video's.
Nu wil ik een video bestand kopieren van mijn interne harde schijf naar mijn externe.
Dit bestand is 4.8 Gb.
Helaas kan ik het niet kopieeren naar de externe en geeft het de melding dat er niet genoeg ruimte op de schijf is.
Er is op de externe echter nog 63 Gb over en op de interne 62 Gb.
Wie weet hoe dit komt en wat ik er evt. aan kan doen?
Deze is voor mijn foto's en video's.
Nu wil ik een video bestand kopieren van mijn interne harde schijf naar mijn externe.
Dit bestand is 4.8 Gb.
Helaas kan ik het niet kopieeren naar de externe en geeft het de melding dat er niet genoeg ruimte op de schijf is.
Er is op de externe echter nog 63 Gb over en op de interne 62 Gb.
Wie weet hoe dit komt en wat ik er evt. aan kan doen?
- Miscanthus
NTFS.Oorspronkelijk gepost door ArieneIk heb daar inderdaad nog niet naar gekeken, maar wat is het beste?Oorspronkelijk gepost door marsm104
Fat32 en NTFS
Controleer eens hoe de schijf is geformatteerd
Volgensmij kan ik probleemloos ISO bestanden kopiëren op m'n usb schijf.
Bij mij gaat het om .avi bestanden
maar als je gaat formatteren, ben je al de bestaande gegevens kwijt, dus eerst even leegmaken....:!
Voor dat NTFS bedankt!Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNTFS.Oorspronkelijk gepost door ArieneIk heb daar inderdaad nog niet naar gekeken, maar wat is het beste?Oorspronkelijk gepost door marsm104
Fat32 en NTFS
maar als je gaat formatteren, ben je al de bestaande gegevens kwijt, dus eerst even leegmaken....:!
wat betreft dat andere..
OK ik ben vrouw, ik ben blond, maar dat snap ik nog net!:,:?:,
Is het probleem dan verholpen?
- Miscanthus
Dat stukje is voor rekening van Rick... Ik kan het je niet garanderen.Oorspronkelijk gepost door ArieneVoor dat NTFS bedankt!Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNTFS.Oorspronkelijk gepost door ArieneIk heb daar inderdaad nog niet naar gekeken, maar wat is het beste?Oorspronkelijk gepost door marsm104
Fat32 en NTFS
wat betreft dat andere..
OK ik ben vrouw, ik ben blond, maar dat snap ik nog net!:,:?:,
Is het probleem dan verholpen?
- Miscanthus
Als je nog 63 G over hebt, is het een kleine moeite om de rest even naar je interne disk te kopieeren (of op dvd te branden).
Formateer die externe schijf, en partitioneer het naar NTFS. Windows zal je daar zelf naar vragen. Mits je nog '95 hebt...
Als je het niet snapt, gewoon even googlen. Er zijn genoeg hobby-isten die het op het web voor je uitleggen.
Formateer die externe schijf, en partitioneer het naar NTFS. Windows zal je daar zelf naar vragen. Mits je nog '95 hebt...
Als je het niet snapt, gewoon even googlen. Er zijn genoeg hobby-isten die het op het web voor je uitleggen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Miscanthus